Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~ENSIKOIDEN keskiviikko 17.5~~

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumatti on unihiekat jo heittänyt, mutta en vaan osaa kömpiä petiin!

Tulin siis halaamaan mooli-kamua! :) Mulla on sua jo valmiiksi ikävä, kun kohta siirryt tonne o-puolelle...

Ok, meen nukkumaan, kone menee nyt kiinni! :D

Vierailija
42/49 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voikukka: ehkä olit vähän hieman hätäinen? testaa uudestaan muutaman päivän kuluttua! tsemppiä =)

ON: Niin..kun sitä testaamista nyt olen yrittänyt pantata, niin mies äsken sanoi, että testattais jo huomenaamulla yhdessä ennekuin se menee töihin..Eli kai mä testaan? =) Hermostuttaa ja odotan negaa..hitsi..testikin on mulla joku b-sure, joka tais olla hyllyn halvin..HUOH =/

poppis *hermoilee..mutta hieman hyvälläkin tavalla* =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt sitten liityn keskusteluihin mukaan jos vain sopii?Olen 20 vuotias lahtelainen nainen ja vauvakuume on kova!Vauvan hankkimista piti vain siirtää koska avopuoliso lähtee armeijaan heinäkuussa ja on siellä vuoden : ( olen kyllä haaveillut vauvasta jo pitemmän aikaa!Mulle tulee jopa vauva-lehtikin...!

Vierailija
44/49 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisitko mun tietoja seuraavasti esittelylistaan, kun seuraavan kerran sitä päivität? Kiitos!

Olen vm.-84 opiskelija, mieheni vm.-81 työelämässä. Pian 6 vuotta yhteiseloa takanapäin. Asumme Itä-Suomessa maaseudulla. Ensimmäinen yrityksessä ja pillerit jätetty pois 04/2006.

Titi-uu

Vierailija
45/49 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa ensimmäistä kuumeilen!Syön kylläkin pillereitä mutta jos ne vois jättää pois tossa kohta puoliin ; )Avopuolisoni on saman ikäinen 20 vuotias!

Vierailija
46/49 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä testeillä testaatte raskautta kun on sen testin aika? Ku olen kuullut eetä niitä myydään ihan tavallisissa kaupoissa ja tietty apteekissa. Apteekin on varmaan parhaat mut kai nua kauppojenkin on jonkinlaisia?

ite ajattelin jos ostais viikonloppuna sellaisen valmiiksi kotiin odottamaan ja aattelin ny kysyä vinkkiä!?

Meillä ei vielä ole varsinainen yrityskierto menossa, kun olemme pupuilleet kumin kanssa. Mutta aina touhut ollaan aloitettu ilman kumia ja sitten ennen miehen tulemista ollaan laitettu myssy päähän. ;) Eli pienellä jännityksellä tässä jo toivon et ei täti tulis kylään, mutta en oikein usko tohon raskautumiseen näin ensi kierrol pillereiden jälkeen ja kun ollaan käytetty sitä kumia että ei ole täydellä lastilla touhuiltu. =)

kp 15/?

Vierailija
47/49 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusi tässä pinossa, ja ihan ymmälläni näistä termeistä ja nimimerkeistä...vaikea hahmottaa näin aluksi, kenelle kuuluu mitäkin! Eli suokaa anteeksi, etten osaa nyt näin alkuun henk.koht. jokaiselle jotain sanoa! Innoissani kuitenkin tekstejänne luin, ja olen jo täysillä jännäämässä teidän monien perjantaina (/vkonloppuna) testaavien kanssa! Paljon plussia!!!!

Meillä oli eilen surun ilta. Muutama vko sitten päästiin yhteisymmärrykseen siitä, että vauva saisi tulla jos on tullakseen - mutta eilen sitten mies pyörsikin sanansa. Meillä on tässä muutama käytännön mutka matkassa (=ulkomailla asuminen+siihen liittyvät sos.turva-asiat), ja niitä kun tuo mies oli tarkemmin tutkiskellut, niin sanoi että pitäiskin vielä odotella muutama kuukausi. Minähän siinä itkemään ja masentumaan - vaikka kyseessä olisi vain muutama kuukausi, niin se tuntuu ikuisuudelta kun tämä syli huutaa vauvaa...no, kyllähän te tiedätte!! Tänään kuitenkin sain mieluisan puhelun töihin: mies oli vähän " laskeskellut " noita asioita eilen väärin, ja pyysi anteeksi, ja sanoi että kyllä siis voidaankin pysyä alkuperäisessä suunnitelmassa ja alkaa heti yrittämään! Ihanaa! Tänään siis on elämä hymyillyt ihan hirmuisen paljon, ja vaikka ulkona sataakin kaatamalla vettä ja on mustaa, niin meidän kotona paistaa aurinko!!!

Aurinkoa ja plussia!

SS kp5/28-30

Vierailija
48/49 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moips! Ekaa kertaa tänne kirjoittelen :) Huolitteko mut joukkoonne? ;) Elikkäs oon 21v, (syssyllä 22:)) kovasti vauvasta haaveileva naikkonen :) Mies mulla on kohta pian 26v ja yhtä lailla hänki pienokaisesta haaveilee.. Meillä on häät aika lailla kuukauden päästä eli juhannuspäivänä ja sillon aletaan sitten yritteleen meidän esikoista ;) Toivoma kovasti, ettei kauaa tartte yritellä, mut koskaanpa ei mistään mitään tiiä :D mut toivo on tosiaan korkealla ja pettymyksiä ei hirmusesti tahottas niinku tuskin kukaan.

Tähän mennessä ei oo oikein löytyny mitään paikkaa, mihin aatoksiaan kirjotella, kun tästä ei oikein kenenkään tuttavan kanssa voi puhua, paitsi oman miehen :) Ei uskalla hehkuttaa kovasti yrityshommista, kun ei uskalla toivoakaan liikaa, mutta toki joillekin läheisille kavereille on aikeista kerrottu, minä lähinnä! :D tääl on kuiten näitä kanssaihmisiä, samoja asioita pohtivia, et toivottavasti tänne onpi tervetullut ja saapi jotain jutunjuurta aikaan ja saapi purkaa näitä tuntemuksia, mitä monen vuoden vauvakuume onpi tuonu tullessaan ;)

kovasti tsemppiä ja onnea kaikille yrittäville, odottaville ja saaneille! ;) ihanaa kesän odotusta!! tääl ootellaan juhannusta innolla ja kauhulla :D:D

Vierailija
49/49 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. jäi kertomatta tärkein elikkäs, lopetin ehkäisyrenkaan käytön vko sitten eli menkat loppu tänään ja nyt sit varoskellaan kuukauden verran ja ootellaan yhet luomumenkat ja heti häiden jälkeen tai aikoihin aletaan yritteleen ;) tää jäi kertomatta, tärkein :D :D eli vauva on tervetullut! <3