SUURperhekuumeilijat KE;TO;PE!vko 20
Levinian testitulosta varten uusi pino jonne mahtuu valtaisat onnittelut;)
Kommentit (88)
Ihan mielettömät onnittelut teille sinne koko perheelle!!!!Kylläpäs onnistuit piinaamaan meitä pitkään!!
Joko koko muu väki teillä kotona tietää?
Ja nyt kaikki ottamaan mallia ja plussailemaan!
Ei tässä nyt osaa muuta sanoa kuin, että onnea vielä vaan!
Ja Leanna, kyllä se plussa voi tulla sinullekin!
t. Suviruusu, joka jo äsken yritti kirjoittaa tätä viestiä mutta pieni miehenalku tuli ja hävitti koko viestin jonnekin!
Suuren suuret onnittelut sinne teillekin (Leanna) ja paljon onnea matkaan teille kummallekin!!!
Uskomatonta!!Niin se pää aukesi, jospa tässä nyt muut perässä!
Suviruusu taas
Suuren suuret onnittelut Levinialle ja koko perheelle plussasta!!!!
Aivan upeaa!! Niin sitten saatiin plussa-aalto käyntiin meidän pinoon.
On se hienoa!!
Leanna, niin kauan on toivoa kun ei täti ole koko persoonassaan kylässä. Toivotaan parasta+++
Medison
Kylläpä Levinia piditkin meitä jännityksessä.
Plussasta Levinia. Ja edelleenkin ihmettilisin syvästi!! jos se jäisi nyt tämän pinon ainoaksi plussaksi. Mä olen myös, Leanna, vuotanut kahta nuorimmaista odottaessani muutaman päivän. Ja siitä huolimatta kaikki meni ok. Tsemppiä.
T: kiireinen Kuramyyrä
ja en todellakaan halunnut piinata teita!
Kenellekaan muulle kuin miehell (ja teille) en ole kertonut enka viela kerrokaan! Ens viikon lopussa menen yksityiselle ja jos kaikki on okei, sitten saavat tietaa miehen sisko (joka kans odottaa) ja serkkuni joka on laheisin ystavani Suomessa! Omille muksuille ei voi kertoa viela pitkaan aikaan varsinkin kakkonen on hirvee kielikello; ei pysty pitamaan salaisuuksia. Ykkoselle voisin kylla jo tanaan sanoa, tai sitten laakarireissun jalkeen, ehka niin on parempi!
Hyvia jatkoja vaan kaikille mun taytyy hiukan kotihommiakin tehda! Nyt ihan oikeesti, heh hee...
MITA tuo loppuhumautus siis tarkoitti? Testasitko uudelleen? Joko huudetaan kuorossa????!!!!
Plussaonnitteluja sai siis lähettää myös Leannalle?!?!
Ihan pikkuisen kirpaisee, täytyy myöntää. Onnellinen toki olen teidän puolestanne aivan hurjasti! Toivottavasti saisi jossain vaiheessa itse olla samoja uutisia kertomassa.
Palailen myöhemmin kuulemaan ja lukemaan lisää, nyt täytyy lähteä hakemaan kuopusta mummilasta hoidosta.
ja myöskin ihmetttelen Leanna loppukommenttia siis mitä mitä??? +++
Sielläki?? onkos suurperheissä nyt aaaaaalto~~~~~~~~~~~~~~
Johan tässä menee päivähommat ihan pieleen kohta. huokaus sentään.
leanna:
Ja sivu huomautuksena että oli muuten+++...Onnea!
L+
[color=red]Siis tarkoitin Levinialle tuon,että niin vaan tärkeän asian ilmoittaa huomautuksena:muuten oli ++++
Ja omasta nimestä + merkin jälkeen unohtui luku 5...
Sorry antamani väärinkäsitys!
Täti tai menkat tai mitkä nyt lie,rynnivät kyllä tänne.
Tämä palsta on kumma juttu.Miten ennen niin tasapainoisen(ainakin oon niin aina luullut)äidin saa hurahtamaan,etsimään raskausoireita ja kuuntelemaan pienen pieniäkin kehon kipuiluja merkkinä oletetusta raskaudesta.Laskemaan kiertopäiviä ja mittaamaan lämpöjä vaikka kk pois jäänti riittää kertomaan kaiken(ainakin norm tapauksissa)
Ja kuvittelemaan että taas yhdestä ainoasta yhdynnästä ilman kumiukkoa olisi heti raskaana.
Poistun taka-alalle nuolemaan haavojani.Ja hankkimaan järkeni takaisin=)
L+5
Ja kyllä testasin sitten aamupäivällä ja ei tullut mitään testiin ja nyt tosiaan täti kolkuttaa ovella joten se siitä
Ihana oli kuulla plussasta.
Leanna, täällä kans sitä mieltä että tää palsta saa sekopäiseksi. En oo kaikista edellisistä edes tehny testiä ku oon tienny muutenkin, että oon raskaana. Nyt sitten kuvittelen kans vaikka mitä oireita täällä. Lopetin imettämisen 2 viikkoa sitten ja menkkojen pitäis alkaa pian, ainakin muitten jälkeen on 2 viikon päästä alkanu. No, nyt mulla sitten palelee koko ajan ja väsyttää vaikka nyt oon saanu nukkua melkeen vuoteen eka kertoja täysiä öitä. Niin, että kyllä niitä oireita löytyy... Mutta nyt on kyllä maha siihen malliin kipeä, että varmaan on menkat tulossa. Sulla kyllä voi vielä ihan hyvin tulla plussa, kun onhan vielä aika aikaista testata. Peukut pystyssä, että sinäkin plussaisit vielä.
Mutta nyt laittaan ruokaa.
Pipsa+5
Näinhän siinä sitten aina käy, että kun tärkeitä juttuja olisi niin tekniikka tökkii!! :) Paljon onnea koko perheellesi, ja jarrusukkia ym. roppakaupalla matkaan!!
ISO ))Leannalle(( (halaus siis..) tädistä, tai sen entelyistä ainakin.. Minulla tosin kaikissa kolmessa raskaudessa se olo, et menkat alkaa justiinsa, on ollutkin sitä parempaa oiretta.. Mutta itse parhaiten lie tiedät, älä silti lannistu!! Eihän sinun enää kauaa tarvitse odotella pääsyä tositoimiin! Koetahan jaksaa.
Ja mitä tulee siihen höyrähtämiseen, arvaas vaan montako testiä mä olen ehtinyt tehdä kierukan aikana?!? En edes viitsi itse alkaa laskemaan... *SUPERnolona* Olevinani jo välillä meinasin, etten edes testiä tarvi, niin selvät oli oireet!! Vaan pitkiä --- olen testannu joka kerta, joten se siitä sitten.. Tämä palstailu kyllä vaikuttaa omalta osaltaan asiaan, sitä innostuu ja kuvittelee ties mitä... Onneksi en ole aiemmin raskauksia täällä stressannut, tarpeeksi jo ilmankin!! Poistunen nyt ruuan pariin..
Joo kyllä täytyy sanoa, että kun kymmeniä juttuja näiltä palstoilta päivittäin lukee niin alkaa saamaan vaikka minkälaisia oireita... miten sitä voikin hurahtaa tälläiseen joukkohysteriaan ?? Älkää toki käsittäkö väärin ihanaa täällä on teidän kanssanne jakaa kokemuksia mutta tietänette mitä tarkoitan ??
Nyt särkee jo päätäkin, pitänee lähteä hoitaa vielä pari työjuttua ja sitten kotiin lepäämään= lue notkumaan koneelle ja tänne palstalle !!
Jospa se plussasuma nyt aukenis kun Levinia aloitti !!
T: Isotikru jolla nyt ihan oikeena oireena jumalaton päänsärky...
älä sure, jos ei nyt tärpännyt niin pian varmasti. Helposti raskautuvaa laatuahan olet aiemmillakin kerroilla ollut. Meillä on nyt kolme kiertoa menty ilman ehkäisyä eikä tulosta ole tullut ja vielä olen positiivisella kannalla. En tiedä annanko armonaikaa tätä vuotta pidemmälle jos plussa kiertää kaukaa.
Levinian laskettu aika menee sitten tammikuulle 07?
Ruoanlaitto kutsuu taas ja sen jälkeen paloasemalle harjoituksiin, palailen vasta iltamyöhäsellä.
Jos se täti sieltä nyt sitten kurvaa niin uudella innolla uuteen kiertoon.
Kyllä se plussa teillekin vielä ilmestyy.
Itselle tuntuu tuo kaksi kuukautta nyt tosi pitkältä ajalta kun ensimmäinen plussa tänne saatiin. Onneksi on kesä tulossa jotta jos se aika menisi nopeasti*huokaus*. Täytyy vaan pitää positiivista mielialaa yllä. Eihän siinä nyt sentään mene kuin kaksi kuukautta. Kuulostaa paljon paremmalta näin sanottuna.
Medison+5
Toivoin niin kovasti, että kaikki olisi ollut ok. Mutta katsellaan miten tilanne tästä etenee. Enkä todellakaan usko, että jos ei se nyt onnistunut, että menee kauaakaan ennenkuin tärppää. Kuten monet muut ovat jo sinua muistuttaneetkin, tunnut sinä olevan kovastikin hedelmällistä sorttia.
Multainen virtuaalihali sinnepäin (tulin juuri puutarhasta).
Puoliso lämmitti saunan, joten menen sulattelemaan vanhoja luitani sinne; siellä oli häijyn kylmä ilma edelleenkin. Huomiseen.
T: Kuramyyrä & pesue
&hearts voi te kaikki ihanat immeiset &hearts
Mä ajattelin että parempi pitää pää kylmänä,aloin jo niin monta tulevaa asiaa suunnitella.Eihän siinä oo mitään järkeä!
Jotenkin on ihan hassahtanut tähän projektiin.
Eipä vaan tippaa enempää kyllä vuoda mutta luulen että helpompi ajatella että alkavat kuitenkin ja mielummin yllättyä positiivisesti.
Ja jos oikeen alan spekuloimaan niin siitä ehkäisyttömästä yhdynnästä on vasta 12 päivää...Että silleen.Kierrot kun heitelleet niin eihän tässä mistään voi olla varma.
Ja muutenkin kun en tunnu osaavan muuta ajatelle kuin tätä vauva asiaa.Nyt suljen koneen.Menen sohvalle peiton alle.
Enkä tänään enää palaa=)
Huomenna uusi päivä,uudet kujeet!Katsotaan kuinka mutkikkaaksi tämä asia mun tuurillani menee=)
&hearts kiitollisena virtuaali tuestanne &hearts
Kiittää kumartaa ja poistuu kunnes palaa
Leanna ja ihanainen lauma[color=red][size=4]♥[/size][/color]
ja onneksi tuo Levinian uutinen oli nyt tänne ilmestynyt !! Elikkäs tuhannesti onnea Levinia ja tarrasukkia matkaan , ihanaa ja turvallista alkuraskautta !!!
Leanna voihan tosiaan olla ettei kunnon vuotoja alakkaan vaan ihan nyt hieman tuhruttelee. Ja jos sitten täti saapuu niin häntä pystyyn!Uusi kierto ja uudet kujeet , eikös vaan =0)!?
Minäkin noita oireita hyvin löysin ja lämmöt vielä tädin saapuessa 37,2 ja minulla norm. 35,9, joten kyllä todella ajattelion, että josko ... Mutta tosiaankin menkat aikaisemmin kuin yleensä ja vuoto aivan hirvittävä :0/ . No ehkäpä jonakin päivänä !!
Mami ja tytöt
Suurperheodottajat on niin hiljainen ryhmäkin...
Pysytään me vaan yhdessä, vaikka osa pysyisikin kuumeiluasteella ja toiset olisivat jo odottajia. Kaikki kun kumminkaan ei tuonne Yahoolle halunneet liittyä niin ei pelkästään sielläkään viittis jatkaa. Väki on aika vähäinenkin sillä puolella.
Huomenna kerholasten kanssa kevätretkeillään ja tietenkin tänne päin on luvattu sateita ja retkikohde on ulkosalla. Saisipa säätiedotus erehtyä tällä kertaa.
Hyvät yöt!
Upeeta että plussan Levinia sait, oikein paljon onnea ja enkeleitä vierellesi kulkemaan !!
Leanna älä vielä luovu toivosta, niinkauan kun ei tätyli koko persoonassaan saavu paikalle, ei ole peliä menetetty...
Omaa (:) sen verran ,että illanpäälle sain aikaiseksi vuosisadan itku ja raivokohtauksen niin että koko pentulauma ja isäntäkin olivat hiljaa..
niin ne hormoonit hyrrää, mies kysyikin että oletko raskaana...?
Luulen vaan, että tuo riemuraivokohtaukseni enteilee tädin tuloa, en kyllä muista milloin olisin tuollaisia viimeksi saanut..tosin mies muisti kuullema minun saaneen aiemminkin tuollaisia raskaana ollessani ja vielä kun en itse tiennyt edes odottavani ??? muita oireita " raivotautisuuden " lisäksi ei ole, ei kerrassaan mitään taas tänään.,
Noh viikonloppu näyttää mitä tuleman pitää...
Onkos piinailijoita muita kanssani ??
Huh huh kyllä helpotti noi Levinian plussa-uutiset!!
Mukavaa päivää teille kaikille !
Isotikru