Voinkohan mä olla raskaana?
Mä olen nyt viikon odottanut, että menkat alkaisivat. Lopetin Cerazette pillerit viikko sitten, mutta viimeisen liuskan aikana unohdin kaksi kertaa ottaa pillerin ajallaan.. Mulla jäi noita pillereitä käytettäessä menkat kokonaan pois. Nyt mun rinnat on tosi kipeät, tekisi mieli hautoa niitä jollan lämpotyynyllä. Mä en ole aiemmin huomannut moista menkkojen aikaan, mutta muistan esikoisesta, että rinnat oli tosi kipeät ja kylmänarat heti alussa. Mutta enhän mä ihan oikeesti voisi vielä olla raskaana. Eiköhän ne menkat sieltä kohta ala tulemaan. Pääsisi sitten oikeasti " yrittämään" . :-)
Kommentit (19)
Eli sä lopetit Cerazetet 9.9. eikä vieläkään ole tullut menkkoja? Näin ollen munkin menkkojen tulemiseen voi siis mennä vaikka kuukausi. Nämä Cerazetet toimii jotenkin erilailla kuin normaalipillerit, ilmeisesti. Normaalipillereissä, joissa pidetään se tauko niin menkat alkaa parin kolmen päivän päästä, kun on ottanut viimeisen pillerin, mutta näissä ei.
Eli mä lopetin pillerit 11. tai 12. päivä, joten me ollaan ilmeisesti siltä osin suurin piirtein samassa tilanteessa.
Kun mä lopetin kyseisten pillereiden napsinnan nii mulla ei ilmestynyt menkkoja KAHTEEN kuukauteen! Saatatte arvata menikö monta raskaustestiä siinä välissä.
Uutta ehkäsyä ei saanut aloittaa ennen kun oli ne menkat alkanut, oli aika pitkä aika odottaa.
-ara-:
Kun mä lopetin kyseisten pillereiden napsinnan nii mulla ei ilmestynyt menkkoja KAHTEEN kuukauteen! Saatatte arvata menikö monta raskaustestiä siinä välissä.Uutta ehkäsyä ei saanut aloittaa ennen kun oli ne menkat alkanut, oli aika pitkä aika odottaa.
Joo, eli odottavan aika tulee olemaan pitkä.. Mutta kaippa mä voin raskautua tälläkin ajalla, vaikka menkkoja ei tulekaan? On vaan vähän vaikea arvioida ovulaatiota..
siksi multa sillon alku vuodesta kiellettiin aloittamasta toista ehkäsyä koska raskautumisen mahdollisuus on olemassa.
Jonskuponsku:
Eli sä lopetit Cerazetet 9.9. eikä vieläkään ole tullut menkkoja? Näin ollen munkin menkkojen tulemiseen voi siis mennä vaikka kuukausi. Nämä Cerazetet toimii jotenkin erilailla kuin normaalipillerit, ilmeisesti. Normaalipillereissä, joissa pidetään se tauko niin menkat alkaa parin kolmen päivän päästä, kun on ottanut viimeisen pillerin, mutta näissä ei.
Juup, minä tosiaan vasta nyt bongasin ovulaationkin, joten 2 vkoa menee menkkoihin vielä
Mulla aikoinaan e-pillereistä alkanut myös tyhjennysvuoto heti kun ne lopetti (mulla aurallisen migreenin takia e-pilsut nykyään kielletty) näistä ei... mystistä
Ne ei sopinu ollenkaan, menkat tuli miten sattuu ja välillä tuli tihkutteluja. Kun jätin ne pois ja päätettiin alkaa yrittää toista lasta, niin mulle ei tullu yksiäkään menkkoja, vaan olin jo kuukauden sisällä raskaana...
Neiti21, onko sun menkat jo alkaneet?
Mulla ei, mutta selkeästi on jotenkin menkkaolo ollut koko viikonlopun, joten eiköhän ne sieltä kohta tule. Kun miehen kans hommailtiinkin, niin selkeästi tuntui samalta, kuin ennen menkkoja. Eli mulla tuntuu sellaista kipua tuolla munasarjojen tuntumassa ennen menkkoja, kun harrastaa seksiä.
lopetin noi minipillerit niin menkat alkoi viikon päästä, joten pääsin aika heti alottaa sitten normaali e-pillerit.
Olen lopettanut cerazetit muistaakseni 15.9 ja mitään ei todellakaan tunnu tapahtuvan. Eli voi siis mennä kuukausiakin kun menkat alkavat? plääh..en jaksa odottaa.Haluaisin saada kiertoni jotenkin mallilleen.
edellisp' äivänä nyt sitte, mutta kestivät tunnin???? ja loppuivat... eilen taas tiputteli ja loppui. Tänään ei mitään? Omituista.
ja tänään illalla on inhottavasti vihlonut alavatsaa. Ehkäpä ne mullakin kohta puoliin alkaa.
Neiti21: Lopetit sä liuskan kesken vai söitko sen kokonaan? Mä lopetin kesken, kun en sen kummemmin ajatellut, että pitäisi syödä loppuun. Jos sekin jotenkin vaikuttaa??
No, ehkä se tästä lutviutuu.. Mä muuten tein toissapäivänä raskaustestin, joten en ainakaan ole raskaana..
neitikuu:
Olen lopettanut cerazetit muistaakseni 15.9 ja mitään ei todellakaan tunnu tapahtuvan. Eli voi siis mennä kuukausiakin kun menkat alkavat? plääh..en jaksa odottaa.Haluaisin saada kiertoni jotenkin mallilleen.
Mä lopetin muutaman päivän ennen sua, eikä vielä ole kuulunut. Joten aikaa voi kyllä kulua muitten kokemusten mukaan vaikka kaksi kuukautta. :-(
Jonskuponsku:
Neiti21: Lopetit sä liuskan kesken vai söitko sen kokonaan? Mä lopetin kesken, kun en sen kummemmin ajatellut, että pitäisi syödä loppuun. Jos sekin jotenkin vaikuttaa??
Lopetin kesken, koska niitä kuitenkin syödään tauotta niin ei kai sillä merkitystä?
Eli ei ole menkkoja näkynyt. Luulin bonganneeni ovislimat oliko se nyt maanantaina, mutta mulla näkyi vielä eilenkin jotain sen tyyppistä limaa, joten näinköhän oli sitten niitä.. En ainakaan viime perjantaina ollut raskaana, koska tein hätäpäissäni testin ja nega oli. Ei taida mun kierto ihan heti löytää omia uomiaan.. Mutta eihän tässä mikään hätä ole! :-)
niin ei kai sillä tosiaan ole näissä pillereissä väliä lopettaako kesken vai lopussa.. :-)
kun sellaista on ennenkin tullut, muttei noin paljon kyllä..? hmm.. jos näin, voisin kuvitella että menkkojen pitäs alkaa ihan näinä päivinä? Huomenna jos oikein laskin..
9.9. (kun eivät sopineet), menkat olivat ekan laatan jälkeen normaalisti 28 pvän kierrolla, sitten kestivät seuraavalla kierrolla (jälleen sama 28 pvää) 2 vkoa! Noh, viimeiset menkat olleet 4.8. eivätkä ole alkaneet, TOSIN voiksen havaitsin vasta eilen, eli 2 vkon sisään alkaa menkat, eli kyllä niiden tulemiseen voi aikaakin mennä. Mulla ovis oireet raskausoireiden (palelu, kipuilu) tyylisiä.
Me ei kylläkään yritellä lasta, eikä vahinkojakaan ole sattunut.
Muutaman pillerin ottanut myöhässä, mutta sen aikarajan sisällä kuitenkin.