Nyt se "Brother Christmas" on sitten persujen ehdokkaana?!!
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005993934.html
Perussuomalaiset vahvistavat: Brother Christmas eli Ari Koponen lähtee ehdolle vaaleissa
Perussuomalaiset vahvistivat ehdokkuuden maanantaiaamuna. Sitä ennen asia pyrittiin pitämään piilossa. Piirihallituksen ensimmäinen varapuheenjohtaja Håkan Mansner korosti torstaina, että hallituksen keskustelut eivät ole julkisia.
”Kun saan selville kuka vuotaa tällaista paskaa ulos, annan turpaan.”
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä ottaa puolueeseen ties mitä p@skasakkia? Nyt jos koskaan persuilla olusi hyvä sauma tehdä hyvä tuliäos vasleissa, mutta siellä vaan annetaan ties mitä lausuntoja ja otetaan h*orittelijoita puolueeseen. Haloo Halla-aho??
Kai sinne kannattaa ottaa ehdokkaita, jotka aiheuttavat vasemmistossa maksimaalista ahdistusta. Tässä tapauksessa ainakin onnistui. Monesko ketju tämä onkaan tästä aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei haittaa se, että järjestöllä on kuluja. Mutta tämä Koponen hu**ttelee naisia, käyttää n-sanaa tummaihoisista, väittää, että koko juttu oli huijausta, ja oikeasti kerää itselle, eikä millekään sepåreille jne. Kansanedustaja-ainesta?
On puhunut rumia yksityiselämässään ja joku on kannellut. Taidat itse olla aika puhtoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei haittaa se, että järjestöllä on kuluja. Mutta tämä Koponen hu**ttelee naisia, käyttää n-sanaa tummaihoisista, väittää, että koko juttu oli huijausta, ja oikeasti kerää itselle, eikä millekään sepåreille jne. Kansanedustaja-ainesta?
On puhunut rumia yksityiselämässään ja joku on kannellut. Taidat itse olla aika puhtoinen?
No, noita sanoja minä eikä kukaan läheiseni käytä koskaan yksityisestikään. Saa olla aika pohjasakkaa, että käyttää. Itse pidän vähän sivistyneemmistä ihmisistä.
Ja tuo suora huijauksen myöntäminen? Onko sekin persuille ok?
Vierailija kirjoitti:
BC yritti puolustautua sanomalla, että joku yksittäinen ihminen yrittää tuhota hänen järjestönsä levittämällä valheita. Kuitenkin tässä on jo 5 eri ihmistä (joilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa esim. kaksi äitiä joita BC avusti, hyväntekeväisyysjärjestön työntekijä ja lastenklinikan johtaja) kertonut medialle hyvin samansuuntaisia negatiivisia asioita hänen toiminnastaan. Alkaa vähitellen tämä ruma vyyhti purkautua ja hyvä niin.
Mitään väärinkäytöksiä ei ole osoitettu.
Onko tämä mies tuomittu jostain?
Vierailija kirjoitti:
No, noita sanoja minä eikä kukaan läheiseni käytä koskaan yksityisestikään. Saa olla aika pohjasakkaa, että käyttää. Itse pidän vähän sivistyneemmistä ihmisistä.
Ja tuo suora huijauksen myöntäminen? Onko sekin persuille ok?
Ei ole mitään hyväntekeväisyyttä, mikä kestäisi tuollaista tarkastelua. Hyväntekijätkin ovat ihmisiä omissa elämissään:
Raportti kertoo myrkyllisestä ja syrjivästä työkulttuurista Amnesty Internationalissa – Kahden työntekijän itsemurhat johtivat selvitykseen ihmisoikeusjärjestössä
Vierailija kirjoitti:
Astui isompien järjestöjen varpaille ja haistettiin persuksi. Tämä riittää kansantuomioistuimelle.
Kyllä Persujen kannattaa ottaa listoilleen värikkäitä hahmoja keräämään ääniä. Oletettavasti väestönvaihtopolitiikkaa arvostelevat eivät protestiksi äänestä joka tapauksessa demareita.
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä mutta vahva epäily on - ja kas, se epäily katoaa heti kun joulupukki muistaa mohin pani kirjanpidon ja tositteet. Eihän ole paljoa vaadittu kaverilta joka kerää rahaa?
Mä en pyöritä kuin pikku kerhon jäsenmaksuja ja silti kirjanpito, tositteet ja pankkitilit täsmää. Tervetuloa, tilintarkastus.
Miksi persut sahaavat omaa oksaansa? Olin aikeissa äänestää persuja, mutta alkaa tämäkin jo riittää. Ensin vihreät menettivät ääneni ja nyt varmaan persutkin. Ketä tässä voi enää äänestää, kun joka puolueessa sekoillaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi persut sahaavat omaa oksaansa? Olin aikeissa äänestää persuja, mutta alkaa tämäkin jo riittää. Ensin vihreät menettivät ääneni ja nyt varmaan persutkin. Ketä tässä voi enää äänestää, kun joka puolueessa sekoillaan?
Itselläni sama tilanne! En ymmärrä puolueista
mitään, mutta Perus Suomalaisia olen ennen äänestänyt. Nyt en äänestä!
Henkilö joka ei pidä sanaansa, ei ole eduskuntaan sopiva! Koponen lupasi jättää BC:n puheenjohtaja paikan viime keväänä! Pyörittää edelleen yksin koko yhdistystä!
Syyttää toisia ajojahdista vaikka itse jahtaa kilteiltä ihmisiltä lahjoituksia jotta saa itselleen otettua varoista osan!
400000€ ilman kuitteja tai tositteita! En uskalla edes kirjoittaa mitä mieltä olen. Aavistus on, keille osa on annettu ”avustuksena”...
Vetoaa kouluttamattomiin pienyrittäjiin, joiden mielestä vilunkipeli on ok, jos siitä ei jää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni sama tilanne! En ymmärrä puolueista
mitään, mutta Perus Suomalaisia olen ennen äänestänyt. Nyt en äänestä!
Ei persujen tarvitse välittää, jos vasemmisto yrittää mustamaalata jotain tahoa. Yksityisen hyväntekeväisyyden vastustus on sinänsä vasemmistolaiselle jo periaatekysymys, joten eivät ne BC:stä ole koskaan tykänneet eivätkä tule tykkäämään - teki tämä sitten mitä tahansa.
Ari Koponen ei ole haukkunut ketään ihmistä n-sanalla.
Vierailija kirjoitti:
Ari Koponen ei ole haukkunut ketään ihmistä n-sanalla.
Ei niin, mutta on puhunut "niistä".
Mikä sitten olisi ollut soveltuvampi puolue?
Pidin rehellisenä tähän asti, mutta nyt sopii mielikuvaan ihan hyvin ne petoksetkin. Ihmisrakkaus on ollut vain teeskentelyä, joten koko touhukin todennäköisesti on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Persujen kannattaa ottaa listoilleen värikkäitä hahmoja keräämään ääniä. Oletettavasti väestönvaihtopolitiikkaa arvostelevat eivät protestiksi äänestä joka tapauksessa demareita.
Lääkkeet on hyvä syödä kun niitä on sinulle määrätty.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten olisi ollut soveltuvampi puolue?
Kokoomusesperiattendo olisi ollut luonteva vaihtoehto Koposen arvopohjan huomioiden. Toisaalta Persut Kokoomuksen tyhmälistösiipenä on ketkuineen vielä sopivampi.
Ajatelkaa mitkä apajat nyt aukeavat kansanedustajatyön myötä! Keiden kaikkien h*o*ien kanssa hän voi kertoa olleensa "sillai" ja keksiä mehukkaita juttuja. Malttaako hän pysyä eduskunnan naisissa vai alkaako tarinaa tulla ihan maan johdosta lähtien?
Itse ajattelen inholla eniten sitä miten tämä vänisevällä äänellä silmiään lupsautteleva käärmeöljykauppias tekopyhästi naukuu jotain siellä istuntosalissa. Hyi santana.