♥KESKIVIIKKOON SYYSÄIDIT04♥
Pinoon hop! Palaan vähän ajan päästä, jos ehdin ennen Nekun heräämistä! :)
Kommentit (34)
tarviiko edes ssanoa kuka piti hereillä aitiä viime yönä... ei ainakaan libido! Kolmen pisteen vihje, se huutaa ja kiukuttelee ja on kamala välillä. Joko arvaatte...????
Oon ihan kiukkunen jo heti aamusta, kun oon saanut kuunnella huutoa. Kestän sitä iltapäivällä paljon paremmin, mut aamusin oon näköjään ihan kun oma äitini, aamuäreä jos joku herättää kesken unien.... Karjuin taaperolle takasi ennekun sain kupin teetä ja hieman rauhoituin... (*nolona*)
Taustalla ja puutarhapuolella (plus kaikilla sadoilla eri syreenisivuilla) olen ollut viimepäivät, piti päättää mitä aitaa laitamme tontin eteläpuolelle kasvamaan kun siellä ei ole mitään ja näköyhteys on suoraan naapuriin. Päädyimme kaikista kymmenistä eri syreenilajikkeista lilaan puistosyreeniin, ensi viikonloppuna olisi tarkoitus kaivaa ja istuttaa 30 m aitaa! Tehdään vanhan pihasaunan taakse sellainen suojaisa syreenipesä, saunan vilvoitteluterassi ja oleskelualue. Ehkä 5n vuoden päästä päästään sinne jo saunan jälkeen vilvoittelemaan, kun ne tilaamamme piiskataimet ovat kasvaneet ja antavat sitä kaivattua näkösuojaa....
ajatus ei nyt oikein kulje. Kamalasti olisi tekemättömiä kotitöitä, mutta hommat vaan kasaantuu enkä saamitään tehtyä. Iltapäivisin iskee lamauttava väsymys enkä jaksa mitään.... nyt pitäis koittaa aamusta tehdä jotain. Mutta mistä aloittaa, imuroida, siivota keittiö, pyykit, laskut, silitystä...???? Vai surffaisko taas koko päivän täällä...????
sori " äänensävyni" , koitan tästä piristyä ennenkuin tulen takaisin.
äk , känkkäränkkä taapero ja masuvauva rv 10+2
Taas levoton yö takana. Tämä on varmaan joku kehitysVAIHE, sillä taas samoihin aikoihin kuin edellisenä yönä Typy itkusteli :-( Ensimmäinen herätys tietty kesken makean, mukavan unen, jossa oli syysmammoja mukana. Harmitti oikein, että jäi " elokuva" kesken.
Aavikselle myöhäisonnittelut - en voi kuin Pilen sanoja lainata - nuin nuori ja viksu :-)
Enkeli: toki autoon mahtuu, Lempolle olen kyydin aikaisemmin luvannut.
Kerpulle paljon jaksuja. Eroajatukset ja konkreettiset järjestelyt ilman muita huolia ovat ihan riittävän raskaita :-( Mutta tärkeää on miettiä miten on hyvä olla (niin itsellä kuin lapsilla) eikä sitä miten muut suhtautuvat tai ajattelevat asiasta.
Allin ja perheen kesäsuunnitelmat kuulostavat hyviltä. Minä olen sen ison järven toisella puolella asustellut, mutta ymmärtääkseni samanlaista lähes suomalaisaluetta se Wisconsinkin on :-) Sopivasti samanlaista kuin täällä, mutta mukana lisämausteita isosta maailmasta :-)
Jatkoa päivän mittaan...
Keilin
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7279618&p=&mpage=3&tmode=…
Oliko tässä porukassa tsygolookia? Mitä tämmöinen jatkuva vanhoihin juttuihin palaaminen oikein on? :) Eilinen, eilinen; nyt on oikeasti tänään... :)
Tänään... hmmm. Menen melkein-naapuriin ulkoilukyläilemään, on jo melkein-kiire.
Aavikselle onnea! Päivän myöhässä, mutta onnea tällekin päivälle :)
Kerpun viesti kirvoitti paaaaljon ajatuksia, joita en oikein sanoiksi asti saa. Peesaan Keiliniä; juuri Sinun, Kerppu, jaksaminen on nyt ykkösasia. Lasten jaksaminen tulee hyvänä kakkosena ja muusta viis.
Kiitos mielipiteistä ja pohdinnoista. Me tosiaan eilen sitten lähdettiin sinne lääkärille. Ajoitin saapumisemme melko tiukille, ettei jäänyt leikkiaikaa, pesimme kädet heti saavuttuamme ja Nöösällä oli omat lelut mukana, joilla leikki sylissäni. Lääkäri yhtyi mielipiteeseeni, että allergiareaktiosta mitä ilmeisemmin oli yöoksentelussa kyse. (Omena otetaan pois kuvioista koivun siitepöly ajaksi.) Saimme tilanteeseen taas avun ja etenemisohjeet. Maitoallergiaa ei ole, joten kova vatsa ja ummetus johtuu kuitujen puutteesta. Nyt yritämme löytää ulkomaisista viljoista sopivan ja sillä aikaa otetaan käyttöön Laxoberon tipat. Saatiin myös uusi lääkitys siitepölyn ja ruokien aiheuttamiin oireisiin. Microlaxia pitäisi tänään hakea, että saadaan tulppa irtoamaan kunnolla. Jospa pienen olo helpottuisi näiden avulla.
Tänään ollaan vielä kotosalla varmuuden vuoksi. Yksi oireeton päivä ennen hoitoon palaamista. Lisäksi, kun eilen alkuillalla Nöösä oli melko lämpöisen tuntuinen. Onneksi lämpö oli just normaalin puolella. Illalla sitten rupsutteli tiheään, taisi masun jumitus tms. saada hien tunnun pintaan. Nöösä oli myös tosi väsynyt, nukkui useat unet päivän aikana ja nukahti ajoissa yöunille. Viime yö sujui normaalisti. Onneksi on helpotusta eloon tiedossa.
Kerpulle rohkeutta ja voimia.
Saamuskalle kiitos matkakertomuksesta ja kuvista.
Salainen laakso: Lempo ei pääsekään tulemaan kylään, joten Keilinin kyydissä on tilaa enemmänkin. Yritän tänään ehtiä laittaa asiasta spostia.
Aavikselle myöhästyneet synttäpäiväonnittelut!
Alli: Upealta kuulostaa teidän kesäsuunnitelmat.
Nyt täytyy mennä, mutta palailen.
-Mimmuli ja Nöösä
Keilin & Enkeli: En pääse Salaiseen Laaksoon. Sorry, kun en muistanut ilmoittaa aiemmin.
Aavikselle hurjasti onnea!!!
Keilin:TYpyllä on taikamuki sängyssä...jos levoton yö ni juo aikapaljonkin,yleensä ei...Illalla ei aina pyydä vettä,vien sen vasta ku typy nukkuu ettei ala sillä leikkimään..ja jos pyytää ni sanon et äiti tuo kohta,et jos vaik nukahas ennen...
Kerpulle hali!Sinä selviät!
jatu-muoriso-osastolta
Kerppu, voimia!! Laitoin sinulle s.postia.
Tytöllä vuotaa nenä :( Toivottavasti on vain pieni ja pikainen kevätflunssa. Ei tunnu kivalta lähteä Tallinnaan jos tyttö sairastuu kunnolla .. Olemme tänään sisätiloissa - vaikka ei kai pienen nuhan takia nyt niin täytyisi varoa mutta muutenkin tämä aamu venähtänyt pitkäksi joten ... sama se.
Keilin, suomalaisaluetta varmaankin on se Milwaukee myöskin. Ainakin ihan suomalaisen firman asioissa mies sinne menee :) Sopivan pieni kaupunki muutenkin meille, samanverran asukkaita siellä kuin Hgissä. Ja jos haluaa suurkaupungin sykettä, ei ole (ainakaan kartan mukaan) kovin pitkä matka sitten Chicagoon. Se järvialue on varmasti ihan kauniskin.
Äitikuun puutarha-suunnitelmat kuulostivat ihanille :)
Väsyneille äideille kaikille täällä kovasti jaksamista!!
Alli
PS. Osaako täällä joku suoralta kädeltä sanoa, millaisen passin tarvitsee nykyään USAan?? Lapselle varmaankin oma? Tyttö on tällä hetkellä merkittynä vain mun passiini. Viisumi? En ole vielä jaksanut kahlata suurlähetystön sivuja - poliisin sivuilta kun ohjattiin sinne.
Käytiin aamulla puheterapeutilla Lillin kanssa, koska olen epäillyt Lillin kielenjänteen olevan liian tiukka. Puheterapeutti oli todella ystävällinen, erittäin taitava - käynnistä jäi hyvä mieli. Ja kyllä, Lillin kielenjänne on todella tiukka ja tulee estämään puheenkehitystä. Saimme siis ajan hammaslääkärille jänteen katkaisuun.
Soitin sitten ajanvaraukseen ja saimme ajan elokuun viidestoista päivä! Voi apua! Sinä päivänä minulla alkaa työt ja on tosi vaikea ehtiä kotiin viemään Lilliä katkaisuhoitoon! Ja kun kerta jänne estää puheenkehitystä niin luulisi että se olisi kiireellinen juttu eikä laitettaisi kolme kuukautta kestävän jonon hännille! Apua... No, onneksi Milon kaverin äiti on samassa paikassa hammashoitajana, taidan laittaa tekstiviestin ja kysellä josko hän pystyisi vetämään jostain naruista... jos kehtaan.
Viime yö meni paremmin, en muista että Lilli olisi huutanut yöllä. Aamu alkoi silti jo kuuden aikaan *haukotus*. Ja Lilli-kullanmuru meni just äsken päiväunille.
Alli, en tiedä mutta arvaisin, että USA vaatii lapselle oman passin ja viisumin.
Mimmuli, kiva että lääkärikäyntinne oli hedelmällinen.
Höh, en enää muista mitä muuta piti kommentoida...
Ihanaa päivää kaikille!
T. Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥
roikuin älyvapaalla ja löysin sieltä hauskan jutun:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7293214&p=1&tmode=1&smode…
Huomisillaksi ja viikonlopuksi tekemistä... ;-)
Ankkis
Pienet on ilot mutta hehkutan silti. Pääsen tänään ihanaan ihonpuhdistukseen. Ultraäänellä tehtävään. Jee. Onkin tämä naama taas sen tarpeessa.
Kuudeltahan se aamu alkoi juu. Ja tänä aamuna minunkin piti nousta kun mies meni aikaisemmin töihin, että pääsee lähteen aiemmin. Mun pitää jo puoli 5 olla kaupungilla hoidossa.
Käytiin Onnin kanssa onnikalla kaupungilla ja reissu meni hyvin. Jaksoi istua tosi mallikkaasti meno- ja paluumatkat rattaissa. Kaupungilla käveli vaunuja työntäen pitkät matkat. Sattui vaan sama auto mennen tullen, sellainen vanhan mallin linkkuri, jossa ei ole matalaa lattiaa. Apu kyllä saatiin,e ttä päästiin kyytiin ja pois mutta on sitä jo niin tottunut noihin uudempiin ajopeleihin. Sain tyhjenettyä mun säästöpossun Onnin tilille, kun vihdoin ollaan sellainen avattu. Isä ja äiti laittaa aina mun ja veljen possuihin kolikoita, joita isällä kertyy töissä (taksiautoilija) paljon. Tuossa keittiön laatikossa on varmasti satojen eurojen edestä kolikoita ja vihjaillaankin aina veljen kanssa, että laittakaa vaan niitä 2e kolikoita eikä 20sentin;)
Sain sentään palveluakin pankissa. Mun oma lapsuudenajan säästötili (ihan normaali pankkitili siis) on Osuuspankissa. Lähin konttori meiltä on 2km päässä mutta sieltä ei saa nostettua enää käteistä! Pitää mennä keskustaan asti. Sieltä pankista en saanut edes kunnon palvelua. Teki mieli avautua (taas) että jos te olette siinä asiakkaita palvelemassa, niin tehkää myös niin! No, minä se aina aion avautua vaan enpä useinkaan kehtaa. Handelsbankenissa sitten ihan ottivat lippaan rahat tiskillä vastaan. Toisessa pankissa kun pitää itse laskea jollain koneella. Nämä pienen pienet asiat korpeaa niin pirhanasti joskus. Minä kun oon vähän vanhanaikainen ja vastusta tuollaisia muutoksia ja uudistuksia, jossa ihmiset ei enää palvele ihmisiä. Olen taas puhunut.
Nukahdinpas tuonne itsekin puoleksi tunniksi, kun nukutin Onnia. Nam, maistui hyvälle.
Kiva Öttis, kun piipahdit! Onpas se Veeti vauhdikas. Meillä pysytään ihan kiltisti pinniksessä, onneksi. uuden ohuemman patjan tosin käyn kohta ostamassa. Pitää ostaa vähän pidempi ja ohuempi siksi, että Onni olis matalammalla. Alkaa olla aika vaarallisen korkealla jo, kun patja on niin paksu.
Olipas taas sekavaa tää mun juttu.
Työkö sen Tean on imaissut?
T-P
Luultavasti olen unohtanut kertoa Sinin neuvolakuulumiset parin viikon takaa; 11,910kg ja 84.5cm. Lääkäri kirjoitti; Rauhallinen, totinen tyttö (no varmasti oudoissa tilanteissa, mutta ei kotona..) kasvaa hyvin. Statuksessa ei poikkeavaa.
Pientä päänympäryksen kasvua Sinillä seurattiin, mutta nyt saa seurannat lääkärin mielestä lopettaa. Hyvä niin.
Eilen Rosan kanssa neuvolassa. Paino 5830g ja 59cm. Rosan iho on kuin hienoa hiekkapaperia kasvoissa, jaloissa ja käsissä. Jalan taipeissa ja kasvoissa iho punottaakin. Terkkari ei osannut sanoa onko atopiaa vai allergiaa. Olen tässä itsekseni kokeillut jättää ruuastani pois; palkokasvit, kaakaon, suklaan, sitrushedelmät ja tomaatit, kananmunan. Täytyisikö minun nyt sitten kokeilla maidotonta? Palkokasvit ja kananmunan olen ottanut uudelleen ruokiini, kun ne eivät muutosta ihoon tuoneet ja ne kasvissyöjän ruoka-aineympyrään kuuluvat oleellisesti. Onkohan tämä allergiaa vai voisiko johtua hormoneistani (menkat alkoivat juuri) ? Rosalla kun on kasvojen iho ollut pitkään huono mutta nyt tuli nuo kädet ja jalatkin mukaan kuvioihin. Rasvoista. Ennen rasvasin ensin Abobase Creamilla ja päälle Ceridal-öljy, nyt kokeilussa Bebanthen-voide. Rasvannut olen aamuin ja illoin. Kommentteja ja ehdotuksia otetaan vastaan.
Enkelin aamut kuulostivat ihanan seesteisiltä! Minä herään aina kun lapset herättävät. :-/ Illan virkku on aamun torkku.
Nöösän vatsalle pehmittäviä ajatuksia!
Nyt tyhjeni pää.
Lila75
Onko kenelläkään kokemusta seuraavista meikeistä. Hinta-Laatu suhde yms.
Mary Kay
Make Up Intrernational
The Organic Make Up Company
Kyselen syystä että, Body Shophan myitiin L`Orealille ja minä en pienenä eettisenä kuluttajana suostu tukemaan eläinkokeita, joten kosmetiikkatuotteiden vaihtaminen on minulla edessä. Olen ihan tyhjän päällä kun olen ollut yli 15v Body Shopin asiakas. Joe Blascolta katsoin puuterin hintaa ja maksoi 47e. Onko mikään ylläolevista kohtuuhintaisempaa? Olen ollut reilun kuukauden ilman puuteria, vähän alkaa ahistaa..
Lila75 edelleen naiivi idealisti
Lämmöllä suosittelen kahden viikon maidotonta dieettiä - se on pieni hinta tiedosta, aiheuttaako maito oireet :)
puspus
Alli waude mikä reissu teillä tiedossa :) Oiskohan munkin pitäny lähteä miehen mukaan Murmanskiin, no en kyllä tasan ois lähteny.
Täytyy vihjasta ukolle jos se sais vaikka bahamalta keikan, sinne voisin lähteä :))
Tollanen pari kuukautta on varmaan hyvä aika, kerkee kiertelee rauhassa, vähän kauempanakin.
Taitaa Keilinkin olla aika maailmanmatkaaja :)
Onneksi Mimmuli et saanu mustaa silmää jääpalasta, siinä ois ollu selittelemistä ihmettelijöille, että jääpala hyökkäs kimppuun :)
Bikinit on ostettu ja itse asiassa ne löytyi aika helpolla, vaviskoon Mallorcan rantahietikot, kun tää mamski hyökkää biitsille röllykän kera.
Ihmeellistä biksumuotia tänä kesänä, sellasia alaosia joissa persvako vilkkuu jos vähänkin kumarrut, ei oikein sovi taaperon kanssa rannalla peuhaamiseen. Tai ei kai siinä muodissa mitään ihmeellistä ole, ne on vaan suunniteltu mahattomille ja pienen pyllyn omaaville neidoille.
Jaahas poistun ruoanlaittopuuhiin, hyvikset !
Hilu
Body Shop myyty...
Höh, mä olen kanssa siellä asioinu varmaan 10 vuotta, mä olen addiktoitunut niiden huulirasvaan, en muuta käytä.
Ankkikselle vielä, ainahan sitä voi kysyä jos Lilli pääsisi nopeammin " katkaisuhoitoon" , 3 kuukautta on kyllä pitkä aika odottaa.
Hilu
täällä mä oon, taustalla. Ei muuta asiata, kun että eettisen ystäväni lapsen hoitopöydällä on Weledan tuotteita. Sivut löytyvät nimellä.
Pähkinänkuori:
Kerpulle voimixia eli voimia.
Ihmelapsella eilen neuvolassa hillitön syke, tänäaamuna kaikki taas normaalia. Odotan sydän syrjällään, mitä seuraavaksi.
Haluaisin käydä kukkaterapiassa.
Aion siirtyä osakestoiluun Kukkasen kanssa kuivaksiopettelun tueksi. Tomera, vinkit taas kehiin!
Kukkaselle tulossa kulmahammas, vaikeroi syödessään. Masu on kuulemma kipeä. Aamulla tilasi isältä ihmyä (vissyä) muumimukissa.
Voe Lempo, harmitus, ettet pääse Salaiseen laaksoon.
Kukkuu
Mary Kayn ripsiväri on parasta mitä olen kokeillut ikinä. Satuin ostamaan kotikutsuilta joskus ja koukkuun jäin. Hinta muistaakseni noin 25 ¿. Samoin sellainen silmäluomivoide, meikin alle, on ihan huippua, hintaa en muista mutta oli aika kallis. (Bodyshoppiin verrattuna kalliimpia mutta parempia mielestäni.)
Allille vielä, wautsi mitkä kesäsuunnitelmat! Viisumiasiaan en osaa auttaa. Kunhan ette jää sinne kokonaan, yksi ystäväperhe lähti kanadaan miehen työkeikalle ensin kahdeksi kuukaudeksi mukaan, tulivat välillä suomeen mutta lähtivät takaisin, ja sillä tiellä ovat olleet jo pari vuotta! Suunnitelmissa on kuulemma paluu suomeen, mutta saas nähdä... kova ikävä tätä ystävää!!
nyt pitää taas juosta. Tsau.
äk
Meillä kanssa raskausaikana Neitin syke oli välillä tosi nopsaa, lisäksi tuossa hieman ennen rv 30 oli lisälyöntejä, jotka ovat kuulemma vaarattomia. Pienokaisen sydämen sähköinen toiminta ei ole vielä kehittynyt täysin, siksi tätä nopealyöntisyyttä ja ekstroja voi esiintyä. Toiv kaikki on Ihmelapsella kunnossa.
Muuten ei uutta täällä päin, Neiti heräsi ja on nyt vailla ruokaa. Joskus tuntuu, että lypsylehmillä on sentäs inhimillisemmät työajat kuin itsellä...
Mimmu
Lilalle siis: mulla joskus ollut Mary Kay-tuotteita, kun en kotikutsuilta kehdannut ostamatta lähteä (emännällä oli niin hyvät tarjoilut ja muutenkin oli mukava ilta...). Tyytyväinen olin kovasti.
Kokeilussa ei ollut puuteria, mutta meikkivoide ja puhdistusaineita. (Juu, kattokaa naamaani: mulla ei ole oikeastaan koskaan meikkivoidetta ja siitä olen saanut työkavereilta kuulla vuosikausia, mutta kun en oikein tykkää ihohuokosia tukkia koko pitkäksi päiväksi...)
Typyn atooppiseen ihoon sopi parhaiten LILA Essex Plus. Novalan toimi ok, mutta tuntui kestävän kauemmin nihkeänä iholla.
Koitan surffailla eteenpäin...
Keilin
Nea nukkuu vielä. Aamu on alkanut taas hyisen kylmänä, tulispa jo lämmin! Mua olis aamulla vielä väsyttänyt, mut jotenkin nää rauhalliset hetket ennen Nean heräämistä on ihanaa latautumista. Saa rauhassa syödä, käydä pesulla, meikata, käydä netissä ja parasta ehkä se, että kerrankin aikaa olla yksin ja hiljaa Jumalan läsnäolossa, jättää päivän asiat suurempiin käsiin ja lukea sanoja, jotka antaa rauhaa ja voimia. Niin paljon paremmin alkaa aamut.
Eilen oli ihana nähdä Jatu, Kerppu ja Mimmuli. Sassa ja Nöösä oli tosi suloiset ja ihmeellisen hyvin viihtyivät, Nea olis jo kilaroinut ja rääkynyt rattaissa! ;) Kerpun tarina oli niin rankka, että sanoja ei löydy. Haluan yhdessä muiden kanssa olla tukena ja muistan asiaa rukouksin. Voimia Kerppu uuteen päivään, olet vahva ja rohkea!
Mimmuli, hyvä että Nöösällä ei sitten kuumetta kuitenkaan. Toivottavasti alkaa masuvaivat hellittämään. Jaksuja ruokakokeiluihin!
Ihana äitini lähetti eilen Nealle paketin, jossa vaatteita ja sain rahaa vielä ostoksiin. Olin jo miehelle surkutellut, että Neakaan ei saa kesävaatteita, kun meillä ei ole yhtään rahaa.. Nealle löytyi ihania vaatteita eilen ja itselleni pari kesäistä äitiyspaitaa. Oonpa iloinen, että kerrankin uskalsin ostaa muuta, kuin mustaa tai valkosta, ostin turkoosin paidan! Oon niin jämähtänyt ostamaan samanlaisia ja samanvärisiä vaatteita, et vaati uskallusta, mut oli tosi kivan näköinen! :)
Keilin, vieläkö mahtuu kyytiin? Olisin Salaiseen laaksoon lähdössä yksikseni ilman Nekkua. En uskalla lähteä ilman turvaistuinta Neaa kuljettamaan.. Mies eka mietti, jos kuskais meidät, mut matka on niin pitkä kahteen kertaan ajaa kipeällä selällä ja olemattomilla rahoilla, että luopui ideasta.
Amysah ja Manteli, kiva kuulla kuulumisianne!
Öttis, aika ketterä Veeti, kun ei mikään sänky pidättele! Toivottavasti nukkumaan meno pian rauhoittuu!
Pile, kiva jos pottailu alkaa sujumaan! Nea on aika kauan hädästä ilmoittanut, mut vaipan ajattelin kesällä jättää (tai siis yrittää) kunhan täällä on lämmin täällä asunnossa, et voi ilman pöksyjä juoksennella tai pikkarit jalassa.
T-P, mäkään en aluksi olis millään raaskinut Neaa herättää, mutta ei se sitten niin hurjaa ollutkaan. Sellainen vinkki, että herättäminen vois olla hyvä ajoittaa unisyklien mukaan. Ne menee yleensä 45min jaksoissa, jolloin on herkemmän unen vaihe ja herääminen ei ole silloin niin vaikeaa, eikä lapsi herää kesken sikeimmän unen! Eli se ois sitten 2tuntia15min Onnin kohdalla, jos tarkkoja ollaan! :) En tiedä, meneekö kaikilla näin, mutta niin olen lukenut! Mekin lempeästi herätellään, otetaan vaunut sisälle ja Nea saa rauhassa herätä kodin ääniin, yleensä ihan hyvin menee.
Tänään pitäs imuroida, voihan rasitus! Ja huomiseksi ostaa jotain ruokaa. Mielikuvitus loppu. Mulla ei nykyään oo kauheasti ruokahalua. Tai saattaa olla nälkä, mut mitään ei tee mieli. Syöminen välillä väkinäistä, hyvin outoa mulle, ruuan ystävälle! Mitäs muut laittaa tänään ruokaa?
Tuntuu, että jopa monet puistotututkin etsii asuntoa ja on täältä pois muuttamassa. Alkaa toden teolla ahdistus iskeä! Voi kun mekin pian saatais joku kiva asunto ja päästäis muuttamaan hyvissä ajoin ennen vauvan syntymää! No, ei auta stressaaminen, asiat menee niin kuin on tarkoitus, turhaan murehdin. Perustettaisiinko oikeasti se syysmamma-kortteli? :)
Mitähän muuta oli? En muista. Yllätys.
Ai niin ONNEA AAVIS! :-) Meillä on vain vuosi ikäeroa, mä mummoudun hieman aikasemmin! ;-)
Mukavaa päivää ja voimalähetyksiä tarvitseville, napatkaa kiinni -*-*-*-*-*-*-*-*-*-****************************!!
Enkeli1 ja Nea