Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkka 35.000€/vuosi ja säästöissä 33.000€

Vierailija
11.02.2019 |

Kuudessa vuodessa säästötileille pelkästään palkasta kertynyt summa: 33.000€. Ei siis mitään perintöjä tai muita ole ikinä tullut. Opintolainaa olisi vielä 3500€ maksaa. Ajattelin käyttää 20.000€ omia säästöjä kun haen asuntolainaa.

Enkä ole edes kituuttanut, mulla on auto, matkustelen 1-2 kertaa vuodessa lyhyen ulkomaanmatkan ja syön ravintolassa lähes viikottain.

Millä aikajaksolla muut on saaneet ja kuinka isoja säästöjä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo 35000€ nettopalkka vai brutto? Joka tapauksessa olet kiitettävästi saanut säästettyä. Kun rahankäyttö tuntuu olevan sinulla hallinnassa, suosittelisin asuntosäästämisen rinnalle sijoitusharrastusta. Toisaalta jos jossain vaiheessa pariudut ja perustat perheen, niin siihenpä ne kaikki ylimääräiset rahat tahtoo mennä.

Vierailija
2/5 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näköjään 500 euroa tullut lisää rahaa. Aika hiljainen päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo 35000€ nettopalkka vai brutto? Joka tapauksessa olet kiitettävästi saanut säästettyä. Kun rahankäyttö tuntuu olevan sinulla hallinnassa, suosittelisin asuntosäästämisen rinnalle sijoitusharrastusta. Toisaalta jos jossain vaiheessa pariudut ja perustat perheen, niin siihenpä ne kaikki ylimääräiset rahat tahtoo mennä.

Bruttopalkka. Sijoittaminen ei kauheasti kiinnosta, mutta osa rahoista on kyllä rahastoissa, mutta heikko tuotto niissä on. En ole jaksanut kovin perehtyä osakesijoittamiseen.

Lapsia ei tule, vaikka varaa olisi. Parisuhde olisi ok, sehän vaikuttaisi taloustilanteeseen positiivisesti, koska yksin asuminen on kallista!

Vierailija
4/5 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä olet.

Vierailija
5/5 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 11 vuodessa säästöjä kertynyt 0 euroa ja tulot vuodessa noin 10 000 euroa. Olen joko työtön, osa-aikatyössä tai kokoaikatyössä matalapalkka-alalla, riippuu terveydestä ja työpaikkojen saannista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän