Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka olette sairaslomalla tai työkyvyttömyyseläkkeellä mt-ongelmien takia!

Vierailija
11.02.2019 |

Miten olette pystyneet hyväksymään tilanteen? Jos olette kokeneet häpeää niin miten olette pystyneet pääsemään siitä yli? Itsellä tilanne, että sinnittelen osa-aikatyössä, mutta kroppa ihan loppu. En vaan pysty hyväksymään tätä vaan koen jatkuvaa alemmuudentunnetta ja häpeää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/11 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe minkäänlaista häpeää sitiä että olen masennuksen takia eläkkeellä 44-vuotiaana. Koen olevani etuoikeutettu, kun saan elää vapaasti ja toteuttaa itseäni, ilman tarvetta kantaa "elatuksen murhetta". Siitä en välitä mitään, mitä muut minusta ehkä ajattelee, ja luulen etteipä mitään. Tuskinpa edes naapurit esim. tietää että olen eläkkeellä, ei täällä Helsingissä toisten kuviot niin paljoa ihmisiä kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä alooitiin 5 vuootiaaaana urheilun ja olen urheiluhenkinen saaan adrenaliiiinia kun päääsee oikein kunnollla fiilikseen flow tilaaan.

Vierailija
4/11 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä alooitiin 5 vuootiaaaana urheilun ja olen urheiluhenkinen saaan adrenaliiiinia kun päääsee oikein kunnollla fiilikseen flow tilaaan.

Enn tiedä. Varmaan joku jumala kosstaa kun tuli lopetettua fudis. Viiimeisisssä matseissa tein varmaan aboutt 15 maaalia.

Vierailija
5/11 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla on myös somaattinen sairaus ja mieli meni siinä. No kohta eläkkeelle kokoaikaisesti. Voihan se enemmän muita haitata mutta itselle se on helpotus. Olen joka kuukausi rankuttanut 20-vuotta rahaa jostain niin sen jälkeen tulee automaattisesti.

Vierailija
6/11 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuksen takia työkyvyttömänä sairauspäivärahalla. En todellakaan tunne häpeää. Miksi pitäisi? Sairaus siinä missä muutkin. Nyt olo on hoidon myötä parantunut merkittävästi ja toivon, että saan pian palata työnhakuun. Voi olla, että työnantajat ei katso hyvällä taukoa historiassani, mutta se on niiden häpeä, ei mun.

Vierailija
7/11 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla mielenterveysongelmat puhkesivat läheisen itsemurhan myötä. En oikein osaa hävetä niitä, kun en koe sairastumisen olevan omaa syytäni. Olen päinvastoin ylpeä siitä, että hoidan mielenterveyttäni, koska suvussani se ei ole ollut tapana.

Vierailija
8/11 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläkkeellä mutta periaatteessa tää on kuin olisin.

Tarkoitus katsella töitä vielä ja koulutustakin.

Vierailija
9/11 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin moni ei tiedä tilanteestani. Pidän häpeän takia kulisseja pystyssä. Eri asia on, onnistuuko se kovin hyvin.

Vierailija
10/11 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tunnustettava, että en tiedä. Koen edelleen häpeää ja tunnen oloni yhteiskunnan loiseksi. :(

Vierailija
11/11 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole eläkkeellä mutta periaatteessa tää on kuin olisin.

Tarkoitus katsella töitä vielä ja koulutustakin.

Sama tilanne. Ei mua hävetä, lähinnä ahdistaa se että elämäntilanne on niin auki, ei ole suuntaa elämällä enkä tiedä mitä haluaisin. Ja pelottaa edes haluta mitään kun ei ole uskoa siihen että mitään hyvää voisi saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän