Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoton elämä, raskaus ja tuo liukas loskakeli ovat hurja yhdistelmä. Pelkään koko ajan että kaadun, ja vauvalle käy jotain

Vierailija
11.02.2019 |

Mulla siis ei ole ajokorttia. Miehellä taas on kortti, muttei autoa. Olen tottunut kulkemaan julkisilla, pyörällä ja jalan. Nyt raskausviikolla 18 pelkään kuitenkin esim 3km kävelyä neuvolaan, bussilla ei pääse siihen lähelle mitenkään järkevästi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ymmärrän, mutta ne ketkä ei ole olleet samassa tilanteessa ei varmaan ymmärrä. Olin itse viime talvena raskaana, ja ainakin täällä meillä oli pari kuukautta todella liukasta, kun maa oli aivan jäässä ja jään päällä oli vettä. Ratkaisuni oli hyvät nastakengät. En kävellyt edes roskiksille ilman niitä. En meinannut kaatua kertaakaan.

Vierailija
2/8 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nastakengät tai liukuesteet kenkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nastakengät tai kunnon pitopohjakengät käyttöön.

Vierailija
4/8 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vauvalle mitään tapahdu kaatumisessa. Se on täysin suojattu. Kohtu on tosi vahvaa kudosta ja pienen heittelehtimisen vauva kestää tosi hyvin. 

Paljon todennäköisemmin kunnon kolarissa vauvakin saa osansa. Lähinnnä silloinkin siksi, että itse vahingoitut niin vaarallisesti, ettet verenkiertosi ei toimi vauvan ravinnonsaannin turvaamiseksi. 

Vierailija
5/8 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kengät jalkaan.

Liikunta tekee hyvää, lopeta turha pelkääminen. On äärimmäisen epätodennäköistä että ensinnäkään kaadut ja vaikka kaatuisit, että vauvalle kävisi jotain. Vauva on hyvin suojattuna kohdussasi:)

Vierailija
6/8 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes raskaana vaan ihan terve nuori nainen, ja silti käytän aina, aina nastakenkiä. Samaten tutuistani suuri osa käyttää. Outoa jos ap ei ole sellaisia vielä ostanut kun raskaanakin on.

Vierailija
7/8 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkarit jalkaan kuten fudiksessa niin ei käy mitään tai jos niin sitten se lento on maahan

hankkii volvon niin ei oo ongelmaa

Vierailija
8/8 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rollaattori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan