Riittääkö miehille oikeasti pelkkä erinomainen seksi sekä hauska ja rento yhdessäolo?
Jo muutama tapailemistani miehistä on tähän mennessä noilla perusteilla rakastunut palavasti ja halunnut sitoutua minuun.
Ja mitään kummempaa henkistä yhteyttä tai välttämättä mitään oikeasti yhteistä meillä ei ole ollut. Ovatko fiksutkin miehet noin simppelisti parisuhteeseen "koukutettavissa"?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Kun naisen kanssa on hauskaa ja seksiä niin se on kuin lotossa saisi päävoiton. En ole lotossa niin paljoa voittanut mutta joskus on ollut kivaa. Kun nainen vetää mieheltä housut pois puhtaasti halusta niin siitä ei elämä paljoa parane. Niin ihan oikeasti voi tapahtua. Mä tiedän tämän asian kokemuksesta.
Sitä tosin saisi tapahtua useammin. Kuitenkin todistetusti ainakin joskus joitain naisia oikeasti haluttaa.
Olen nainen, jota haluttaa, ja näytän sen kumppanilleni. Kuulen usein olevani outo, sairas tms, siis tällä palstalla katkerat naiset ovat niin väittäneet. Nämä, jotka eivät kestä kuulla tietoa siitä, että nainenkin voi nauttia ja voi jopa opetella taidon ihan itse, ellei synnynnäisesti osaa. Heitä hävettää, he vihaavat itseään, he sylkevät sappensa muiden päälle. He ovat väärässä. Haluavat vain, että kaikki muut olisivat yhtä onnettomia kuin he.
Vierailija kirjoitti:
Kun naisen kanssa on hauskaa ja seksiä niin se on kuin lotossa saisi päävoiton. En ole lotossa niin paljoa voittanut mutta joskus on ollut kivaa. Kun nainen vetää mieheltä housut pois puhtaasti halusta niin siitä ei elämä paljoa parane. Niin ihan oikeasti voi tapahtua. Mä tiedän tämän asian kokemuksesta.
Sitä tosin saisi tapahtua useammin. Kuitenkin todistetusti ainakin joskus joitain naisia oikeasti haluttaa.
Naiset haluavat enemmän seksiä kuin miehet. Erikoista että olet jäänyt tuollaiseen harhaluuloon, että naiset haluaisivat vain joskus.
En tiedä, mutta en vain ymmärrä tuollaisia sarjatapailijoita, en miehiä enkä naisia.
M43 kirjoitti:
Ei sen seksinkään tarvii olla niin erinomaista, kunhan sitä vaan on useasti.
Huonoa seksiä ei tee useasti mieli harrastaa.
Naiset ei ehkä ymmärä miesten tilannetta naisten kanssa.
Mies on erittäin tyytyväinen jo siihen että naisessa ei ole suuria vikoja esim:
yksinhuoltajuus
lihavuus
epäviehättävyys
kamala luonne
Aloittajan kuvailema tilanne kuulostaa jo ihan lottovoitolta..
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
No just tämä. Mä keksin niin paljon parempaakin tekemistä kuin harrastaa huonoa seksiä.
Hyvästä seksistä taas ei meinaa saada tarpeekseen.
Hyvä vaatii jotain ihan muuta kuin fyysisen suorituksen. Läsnäolo, yhteys, kommunikointi, ja tietysti harjoittelu.
Todella harva mies tuntuu olevan kiinnostunut sellaisesta. Ilmankos naisia ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
jos ei ole erinomaista, niin on huonoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat enemmän seksiä kuin miehet. Erikoista että olet jäänyt tuollaiseen harhaluuloon, että naiset haluaisivat vain joskus.
Ei se mitään harhaluuloa ole. en ole vielä kuullut naisesta, joka haluaisi liian paljon seksiä.
No toki se riittää. Siihen asti kunnes rakastuu oikeasti. Sitten on helppo jättää se hengailukaveri ja sanoa sille että "en edes tiennyt aiemmin mitä rakastuminen on". Moni mies ei halua olla yksin. Siksi yhdessäoloon kelpaa kuka vaan siihen on halukas. Yhteenmuuttamisesta mies saa yleensä vain paljon etuja, vaikka ei itse panostaisi paljoakaan. Että kannattaa olla hieman varovainen näiden "sitoutujien" kanssa. Ovat sitoutuneita täsmälleen niin kauan, kun ei ole mitään muuta parempaa saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monelle riittää. Itse olen nainen ja minusta on vanhemmiten tullut samanlainen. Koska olen ollut niin paljon sinkkuna, olen oppinut elämään ilman kaipaamatta mitään ihmeempiä henkisiä yhteyksiä keneenkään, tukea millään tasolla tms. Joten se mitä suhteelta kaipaan on lähinnä se seksi ja että arjen hommat jakaantuu kahdelle.
Eli yhteen muutto on sinun vaatimuksena.
Oikeastaan ei ole vaatimus, kyllä mulle kävisi sellainenkin suhde jossa tapaillaan vaikka viikonloppuisin ja molemmilla on omat asunnot. Mutta tähän asti elämässä on mulla aina mennyt niin, että jos jonkun kanssa on synkannut sekä sängyssä että muuten ihmisenä niin aika pian sitä on yhteenkin muutettu, ihan jo käytännön syistä, kun miksi maksaa kahdesta asunnosta jos kumminkin rakastuneina halutaan olla paljon yhdessä.
Mun miehelle riittää nykyään pelkkä seura. Mun pitää siis olla aina hyvällä tuulella ja hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monelle riittää. Itse olen nainen ja minusta on vanhemmiten tullut samanlainen. Koska olen ollut niin paljon sinkkuna, olen oppinut elämään ilman kaipaamatta mitään ihmeempiä henkisiä yhteyksiä keneenkään, tukea millään tasolla tms. Joten se mitä suhteelta kaipaan on lähinnä se seksi ja että arjen hommat jakaantuu kahdelle.
Eli yhteen muutto on sinun vaatimuksena.
Oikeastaan ei ole vaatimus, kyllä mulle kävisi sellainenkin suhde jossa tapaillaan vaikka viikonloppuisin ja molemmilla on omat asunnot. Mutta tähän asti elämässä on mulla aina mennyt niin, että jos jonkun kanssa on synkannut sekä sängyssä että muuten ihmisenä niin aika pian sitä on yhteenkin muutettu, ihan jo käytännön syistä, kun miksi maksaa kahdesta asunnosta jos kumminkin rakastuneina halutaan olla paljon yhdessä.
Raha, raha, raha. Me on oltu miesystävän kanssa 15 vuotta ja kummallakin oma asunto. Maksan mielelläni itsenäisyydestäni.
Tutun miehelle riitti kuulemma vaan se että saa ruokaa ja pesää säännöllisesti. Oli tosin eri mantereelta kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Tutun miehelle riitti kuulemma vaan se että saa ruokaa ja pesää säännöllisesti. Oli tosin eri mantereelta kotoisin.
Noi on just niitä helmiä, joiden kanssa kannattaa lisääntyä.
Meillä on kivaa, mutta ei juurikaan enää seksiä ja silti meillä on superkivaa yhdessä ja ihan tavallisessa arjessa. Itse kyllä kaipaisin seksiä, mutta nyt melkein 10 vuotta yhdessä oltuamme mies tarvisi joka kerta jotain hirveän pitkää lämmittelyä ja valmistelua. En jaksa enää, aikani jaksoin. Haluaisin vaan...no sitä itteensä 🍆 edes joskus kylmiltään ilman että pitää koko päivän valmistautua iltaan.
Emma K. kirjoitti:
Ei riitä. Myös suihinotto on tärkeää.
Suihinotto ei sinusta ole seksiä?
henkinen yhteys kuulostaa huuhaalta. Onkohan sellaista henkistä yhteyttä olemassakaan?
Kyllä. Pelkkä seksikin voi riittää.
Riittää (naisena) minullekin. Tosin tuon "hauskalla ja rennon" yhdessäolon ymmärrän siten, ettei se ole pelkkiä kainalopieruja (vaikka joskus toki niitäkin! :D), vaan myös rentoja keskusteluja vähän vakavammistakin asioista - tämä siksi että pystyy jotenkin määrittelemään, että kumppani on suurin piirtein samoilla linjoilla arvojen ja moraalin kanssa.
Tämä ei sitten tarkoita sitä että koko ajan pitäisi analysoida sielu vereslihalla.
Mun lemppariaikaa miehen kanssa on perjantai-illat, kun mies tulee mun luo. Popsautetaan viinipullo auki, laitetaan jotain tapaksia siihen kylkeen ja kuunnellaan musiikkia. Siinä ohessa sitten jutustellaan kaikesta maan ja taivaan välillä - keskusteluaiheet vaihtelevat tyyliin L4hi-id4n poliittisesta tilanteesta siihen, miten erilaiset mausteiset ruuat vaikuttavat ulostamiseen. :D
Välillä käydään makuuhuoneen puolella ja sitten jatketaan hengailua sohvalla. :)