Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ovat moottoriteiden varsilla tai läheisyydessä olevat pikku talot?

Vierailija
11.02.2019 |

semmoset laudasta rakennetut pikku mökit? mikä tarkoitus niillä on?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinälatoja

Vierailija
22/46 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on teleportteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo maps-piste-google-piste-com Turku-Paimio moottoritietä Turun suunnasta liittymää josta pääsee ohikulkutielle niin siinä on sellainen mökki mistä ap kirjoittaa. Mökki on oikealla heti kun liittymää ajaen on alitettu ohikulkutie.

Toinen mökki löytyy kun ajetaan Turun suunnasta Turku-Paimio moottoritietä ja käännytään Kaarinan Kurkelantielle. Tämä mökki on liittymän vasemmalla puolella.

Tää vai (ihan kuvan oikea reuna)?

https://www.google.fi/maps/@60.443485,22.4920172,3a,75y,68.1h,84.26t/da…

Vierailija
24/46 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on koppi jossa puskajussi tutkaa huomaamattomasti.

Vierailija
25/46 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on koppi jossa puskajussi tutkaa huomaamattomasti.

Jaa, Sinä taidatkin arvailla samaa kuin minäkin.

Piti näet juuri esittämäni AP:lle kysymys: jos niissä ei olekaan varsinaisia ikkunoita, niin onko niissä kuitenkin kaksi pyöreää pikku lasia päällekkäin, joista toisen takana on jonkinlainen linssillä varustettu apparaatti ja toisessa näyttäisi olevan jokin lamppu, joka aina silloin tällöin välähtää, ja sitten 1-2 viikon kuluttua mökin ohi ajaneelle tulee kotiin muutaman kympin lasku?

Minä olen lasketellut sellaisen mökin ohi kaksi kertaa niin että ikkunasta joku pikku tonttu on väläyttänyt minulle tervehdyksen, mutta sitä laskua ei ole tullut perässä, kun molemmat tapaukset sattuivat "ulkomailla", lähialueilla: ei kuitenkaan Skandinaviassa.

Joten, AP, onko tästä kysymys?

Vierailija
26/46 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo Väyrysen jalasmökkejä tulevia vaaleja varten.

Vierailija
27/46 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä saa seksiä.

Vierailija
28/46 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollien kesämökkejä.

Vierailija
29/46 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kittareita

Vierailija
30/46 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cräck "luolia"

Vierailija
31/46 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoilu mökkejä

Vierailija
32/46 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mökki silleen kivasti kepin päässä korkealla?

Vierailija
33/46 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylättyjä. ne oli joskus käytössä, sitten rakennettiin moottoritoe ja maat lunastettiin roposilla ja talokin jäi arvottomaksi joten omistaja hylänny mökit ja maat. Valtio varasti perinnön. Paska tsägä.

Vierailija
34/46 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleansinisiä pieniä koppeja, niissä on varmaan jotain liikenteen valvomiseen liittyvää elektroniikkaa ??

Vierailija
35/46 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oon nähnyt, kun uuden moottoritien rakennustyömaan viereen oli jätetty purkamatta vanha omakotitalo, koska raksamiehet majoittuivat siellä. Oli se varmasti paljon mukavampi paikka asua kuin rakennustyömaaparakit. Tien valmistuttua talo purettiin pois tien vierestä.

Onko mökit rakennustyömaaparakin kokoisia?

Vierailija
36/46 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo maps-piste-google-piste-com Turku-Paimio moottoritietä Turun suunnasta liittymää josta pääsee ohikulkutielle niin siinä on sellainen mökki mistä ap kirjoittaa. Mökki on oikealla heti kun liittymää ajaen on alitettu ohikulkutie.

Toinen mökki löytyy kun ajetaan Turun suunnasta Turku-Paimio moottoritietä ja käännytään Kaarinan Kurkelantielle. Tämä mökki on liittymän vasemmalla puolella.

Tää vai (ihan kuvan oikea reuna)?

https://www.google.fi/maps/@60.443485,22.4920172,3a,75y,68.1h,84.26t/da…

Nuo on yleensä laitetiloja ja niitä löytyy kyllä vähän sieltä sun täältä, ei vaan moottoriteiden varsilta.

Noissa kopeissa voi olla esimerkiksi puhelin/tietoliikenneverkon aktiivilaitteita, johonkin liikennejärjestelmiin liittyviä laitteita, esimerkiksi jos lähistöllä on vaikka kelikameroita, nostosiltoja, liikennevaloja, tasoristeystä ja sen varoituslaitteita ym., siellä voi olla pumppaamo esimerkiksi salaojavesille tien alta tai muuta vastaavaa.

Vierailija
37/46 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihan oikeasti haluat tietää niin ne ovat pumppukoppeja, siirretään puhdastavettä, jätevettä tai raakavettä pitkiä matkoja niin tarvitaan pumppuja. mutta se nukkekotijuttu oli hyvä.

Vierailija
38/46 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos ihan oikeasti haluat tietää niin ne ovat pumppukoppeja, siirretään puhdastavettä, jätevettä tai raakavettä pitkiä matkoja niin tarvitaan pumppuja. mutta se nukkekotijuttu oli hyvä.

"pumppukoppeja" XDD!!!

Vierailija
39/46 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miettinyt, keitä ovat ne ihmiset, jotka asuvat moottoritien, Kehän tai jonkun ison liittymän kupeessa. Talot ovat jäänee isojen teiden saarroksiin, mutta silti niissä näkyy valot tai elämän merkkejä. Onko näitä tontteja yritetty lunastaa isojen tiehankkeiden tieltä? Mitä tapahtuu, kun omistajasta aika jättää, sijainti on sellainen, että on vaikea kuvitella löytävänsä ostajaa. Onko asukas itse tyytyväinen sijaintiin vai harmitteleeko joka päivä ohikulkevalta tieltä kuuluvaa melua ja maiseman pilaajaa?

Olen miettinyt samaa. Täällä on yksi ihan asuttu talo maantien ja junaradan saarroksissa. Pieni piha rajoittuu toiselta puolelta junarataan ja toiselta puolelta vilkkaaseen maantiehen. Samaten näkyy paljon hylättyjä taloja ihan maantien varressa. Olisi mielenkiintoista kuulla niiden tarina.

Vierailija
40/46 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Ihan kuvan oikeassa laidassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi