Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on hirvein maa missä olet käynyt?

Vierailija
10.02.2019 |

Ja miksi?

Kommentit (516)

Vierailija
61/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina - Ystävämme asuivat Pekingissä ja kävimme kyläsdä. Olemattomat ihmisoikeudet hirvittävät. Ihmisten elinolosuhteet. Myös korkeampaa luokkaa valvottiin eikä nettiin päässyt. Edes merkkiliikkeistä ostaessa ei voinut olla varma, että sai ostettua aitoa tavaraa. Ilmansaasteet.

Vierailija
62/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saudi-Arabia, ylivoimaisesti. Ihmiset yksilötasolla ihan mukavia, kohteliaita ja vieraanvaraisia, mutta pahasti kyllä mättää se yhteiskunta ja koko järjestelmä, etenkin se että naiset on lähinnä kotieläimen asemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissaaja kirjoitti:

Romania ja siellä Bukarest. Se ympäristön ja arkkitehtuurin ankeus ja rumuus, paskaiset ja laihat kulkukoiralaumat ja todella töykeät ihmiset....

48 maata nähty ja valitettavasti Romania saa nyt kyseenalaisen kunnian persläpipokaalista.

Aijaa. Minä olen käynyt ihan eri Romaniassa. Romania maksoi 80 luvun lopulla ainoana maana maailmassa kaikki velat mitkä oli otettu kansainvälisiltä pankeilta. Haluaisin nähdä minkälaiseksi pérsläpi maaksi Suomi muuttuisi jos Suomi alkaisi erittäin rankalla talouskuurilla maksaa nyt kaikkea velkaansa pois 8v aikana.

https://www.youtube.com/watch?v=9KEvVPZgJXs

Aika kaunis pérsläpi ;)

Vierailija
64/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kypros, voi järkky miten pahaa ruokaa!!!

Luonto ei ollut erityisen kaunis ainakaan alkukeväästä - keltaisia kukkia vaan kaikkialla ja ikinä en ole pelännyt niin paljon kuin taksin kaahausmatkalla  Limassol - Pafos - kuski ajoi kuin heikkopäinen ja olin ihan varma, että me kaikki kuollaan, ei auttanut vaikka huudettiin kuinka!!??

Kypros myös itselläni. Surkein rantalomakohde missä olen käynyt. Tylsä luonto, ahdistelevia miehiä ja ei kunnon rantoja.

Vierailija
65/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanti. Se brittikulttuuri on vaan niin wt... kävin ysärillä jolloin oli  muotia sellaiset valkoiset helmet kaulassa. Mua tultiin repiin niistä helmistä discossa ja huutaan että oletko joku "posh". Jalkapallohuligaanit huusi ja räyhäs kännissä. Hotellissa oli homeiset kotilattiamatot. Aamupalaksi kärähtänyt toast.

Vierailija
66/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afganistan. Teki mieli koko ajan vain pois sieltä. Kolme pakollista päivää siellä tuli lusittua, ennen kuin pääsimme jatkamaan matkaa.

Vierailija
67/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kypros, voi järkky miten pahaa ruokaa!!!

Luonto ei ollut erityisen kaunis ainakaan alkukeväästä - keltaisia kukkia vaan kaikkialla ja ikinä en ole pelännyt niin paljon kuin taksin kaahausmatkalla  Limassol - Pafos - kuski ajoi kuin heikkopäinen ja olin ihan varma, että me kaikki kuollaan, ei auttanut vaikka huudettiin kuinka!!??

Kypros myös itselläni. Surkein rantalomakohde missä olen käynyt. Tylsä luonto, ahdistelevia miehiä ja ei kunnon rantoja.

Harmi :(

Miehet ei enää tämän ikäistä ahdistele, mutta olin ajatellut, että Kypros voisi olla jopa jonain talvikautena kiva kohde muutamaksi viikoksi. Eihän siellä talvella lämmintä ole mutta lämpimämpää kuin Suomessa kyllä.

Ei kiinnosta Kanaria.

Vierailija
68/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehkä ole käynyt missään erityisen järkyttävässä maassa, mutta Japanista jäi mieleen lasten seksualisoiminen ja siitä olikin jo mainittu tässä ketjussa aiemmin. Kawaii-aiheiset kaupat olivat periaatteessa täynnä lapsip*rnoa ja kadun kulmilla lolitat tunkivat mieheni iholle ja työnsivät esitteitä mukaan. Näitä alaikäisiä tyttöjä näkyi myös vanhojen ukkojen seuralaisina kahviloissa ja baareissa. 

Olen käynyt Japanissa 17 kertaa, ja voin kertoa suoraan että puhut paskaa. 

Vierailija
69/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi kun en koskaan ole missään muualla käynyt. Kerran olin Ruottiin menossa auto hajosi Haukiputtaalla,en sitten voinukkaan mennä. Oon kohta 60v taitaa kyllä käyvä etten missään pääse käymääkään.

Ikäsi puolesta ehtisit kyllä vielä hyvinkin matkustelun aloittaa ja käydä vaikka missä. Monethan lähtevät kunnolla kiertelemmöön mualimmoo vasta eläkkeellä. Oma lukunsa on myös nämä eläkkeellä Aurinkorannikolle muuttavat.

Vierailija
70/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehkä ole käynyt missään erityisen järkyttävässä maassa, mutta Japanista jäi mieleen lasten seksualisoiminen ja siitä olikin jo mainittu tässä ketjussa aiemmin. Kawaii-aiheiset kaupat olivat periaatteessa täynnä lapsip*rnoa ja kadun kulmilla lolitat tunkivat mieheni iholle ja työnsivät esitteitä mukaan. Näitä alaikäisiä tyttöjä näkyi myös vanhojen ukkojen seuralaisina kahviloissa ja baareissa. 

Ei välttämättä aivan paskaa, mutta harva oikeasti tajuaa miten paljon nuoremmalta japanilaiset näyttävät... Voi hyvin olla 20v joka näyttää 12-vuotiaalta. Suojaikäraja taitaa olla 14v, täysikä 20v.

Vierailija
71/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alatumputtajat eivät selvästikään ole käyneet Japanissa, eivätkä tunne japanilaista kulttuuria jos kuvittelevat Japanin olevan joku seksiturismin ja prostituution mekka. 

Vierailija
72/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahvenanmaa. Pirusti hyttysiä.

Vierailija
73/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunisia, en lähde enää yhteenkään muslimimaahan.

Vierailija
74/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intia. Mikä sikolätti. Kaikin puolin karmiva paikka.

Mulla on Intian kolmen viikon reissulta tosi hyviä muistoja. Mutta ilmeisesti toiset tykkää ja toiset eivät. 

Vierailija
75/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moldova lienee Euroopan pahin persläpimaa. Ihan kuin olisi tehnyt aikamatkan jonnekin neuvostoajalle.

Moldovassa on yksi alhaisimmista GDP/per capita euroopassa

Moldova on köyhä mutta rakastan sitä

Vierailija
76/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ding kirjoitti:

Marokko. Täynnä näitä Allahin palvojia. Olen vaalea joten koin oloni epämukavaksi siellä.

Siellä voi kokea ruumiista irtautumisen

Vierailija
77/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moldova lienee Euroopan pahin persläpimaa. Ihan kuin olisi tehnyt aikamatkan jonnekin neuvostoajalle.

Moldovassa on yksi alhaisimmista GDP/per capita euroopassa

Moldova on köyhä mutta rakastan sitä

Venäjän olisi aika laskea Moldovasta irti ja päästää Moldova takaisin äiti maansa luokse.

Vierailija
78/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Filippiinit. Törkyinen, kaikki taksikuskit yritti huijata, ruoasta sai ruokamyrkytyksen, karvattomia verisiä kulkukoiria ympäriinsä, naiset karvaisia, ihmiset jopa sylki päälle. Rannat oli kyllä uskomattoman kauniita. Paitsi meduusat poltti mun ihoa. 

:DDD

Vierailija
79/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunisia

Miksi Tunisia? Kysyn, koska olen itse siellä asunut reilu 3 vuotta ja todellakin nähnyt miten paikalliset elävät, koska asunut samoilla alueilla ihan köyhimpiä lukuunottamatta. Pääkaupunki on kyllä paikoittain aika karmea, mutta sinne harva turisti menee lomaansa viettämään muutenkaan.

Vierailija
80/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sä olet vaan sulkenut silmäsi siltä todellisuudelta. Oletko mies vai muuten vaan ignorantti? Nimim. myös Japanissa eri puolilla maata muutaman kerran käynyt ja heti osui silmään se avoin suhtautuminen lasten hyv*ksikäyttöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi