Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on hirvein maa missä olet käynyt?

Vierailija
10.02.2019 |

Ja miksi?

Kommentit (516)

Vierailija
41/516 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä ole käynyt missään erityisen järkyttävässä maassa, mutta Japanista jäi mieleen lasten seksualisoiminen ja siitä olikin jo mainittu tässä ketjussa aiemmin. Kawaii-aiheiset kaupat olivat periaatteessa täynnä lapsip*rnoa ja kadun kulmilla lolitat tunkivat mieheni iholle ja työnsivät esitteitä mukaan. Näitä alaikäisiä tyttöjä näkyi myös vanhojen ukkojen seuralaisina kahviloissa ja baareissa. 

Vierailija
42/516 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia maa täynnä vit tupäitä, ei ikinä enää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/516 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

56:n maan kokemuksella sanoisin joko Egypti tai Marokko. Myös Romania aika karsea. Olen nuori vaalea nainen, joten valitettavasti huomiolta ei voi kaikkialla välttyä.

Asun nyt Tallinnassa ja täällä onneksi hukun massaan. Täällä on paljon neukkujäänteitä, mutta yleisesti suht sivistynyt maa jo. Elelen melko leveästi.

Vierailija
44/516 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filippiinit. Törkyinen, kaikki taksikuskit yritti huijata, ruoasta sai ruokamyrkytyksen, karvattomia verisiä kulkukoiria ympäriinsä, naiset karvaisia, ihmiset jopa sylki päälle. Rannat oli kyllä uskomattoman kauniita. Paitsi meduusat poltti mun ihoa. 

Vierailija
45/516 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki.

Ei toista kertaa. En kestä niitä rukouskutsuja.

EU-maa!

Pelottaa, että tuo ois tulevaisuuden Eurooppa...

Vierailija
46/516 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambia, siellä kaikki yritti kusettaa ja 2v lapsetkin osas vinkua englanniksi mani, mani.

Vierailija
47/516 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin vanha, että olen käynyt DDR:ssä. Poliisivaltiotouhu haisi kaikkialla.

Olen työni puolesta käynyt parissa musta Afrikan maassa. Niissä oli tietysti karmeaa köyhyyttä, mutta en muuta odottanutkaan. Ihan mukavia paikallisia tapasin kummassakin.

Vierailija
48/516 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse boikotoin monia maita enkä tule jalallanikaan astumaan, joten niitä en voi laskea, mutta käymistäni pahin on kyllä ollut Latvia, jossa opiskelin. Ihmiset heittivät kaikki jätteet sekaisin pois. Latviassa pullotettu juotava on halpaa. Luotto vesijohtoverkostoon on alhainen kuten entisissä neuvostoalueissa yleensäkin, ja juomavesi ostetaankin pullotettuna. Pulloja ei kierrätetä koska panttia ei ole. Mulla teki niin pahaa ajatus siitä jätteestä, että vedin maitohappobakteeria nassuun ja join kraanasta vaan.

Kauniilta turistialueelta vanhastakaupungista oli 10 minuutin kävelymatka hylätyille teollisuushalleille, joiden edustalla ihmiset piikittivät huumeita. (Ajattelin vähän oikaista...) Katukuvassa laitakaupungilla näkyi lähes pelkkiä miehiä, ja ne olivat järjestään todella vastenmielisen näköisiä ukkoja, ulkonäöstä huolehtiminen vähän niin ja näin. Jäi vähän sellainen kuva, että naiset siellä ottivat minkä ukon nyt sattuivat saamaan. Myös flirttailukulttuuri oli outo ja meni miesten ehdoilla. Sain yksityisen yliopistomme keittiöstä seuraani pöytään 50-vuotiaan kokin kesken tämän työpäivän, vaikken todella halunnut häntä lähelleni. Eikä muu henkilökunta kahdesti vilkaissut tämän äijän touhuja.

Yliopiston asuntolassa oli lisäkseni pelkkiä miehiä ja yhteiset wc- ja suihkutilat. Miehet kulkivat käytävillä boksereissa, jättivät likaiset tiskit kasaantumaan keittiöön ja kuseksivat suihkuihin ja vessojen lattioille niin kuin ko. hostellin siivooja olisi ollut joku heidän palvelijansa. Ja kyseessä vielä ihan hyvämaineinen bisneskoulu. Talo opetti tavoilleen, ja koska kukaan sieltä ei tuntenut minua anyway (en ollut sen paviaanijengin kanssa edes puheaallonpituudella), loppua kohden kyrpiinnyin siihen läävään ja aloin itsekin kulkea yhteistiloissa perse paljaana (en ole mikään misukkavartaloinen namuperse) ja piereskellä ja röyhtäillä kuuluvasti käytävillä. :D 

Sitä, mitä olin olettanut, eli venäjänkielisten huonoa kohtelua (koska puhun venäjää, mutta en latviaa, ja monet vanhukset eivät osaa englantia), taas en kohdannut. Moni kassa puhui venäjää ihan defaulttina.

Vierailija
49/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kivaa on ollut kaikkialla, missä olen käynyt. Liettua on ehkä ankein kuitenkin. Vilnan keskustassa pääkadun on siistit, mutta kun kurkistaa sivukadulle niin on roskaa ja räsistynyttä, vedetään suoneen huumeita. Keskustasta kun lähti syrjemmäs, niin oli köyhyys näkyi. Ankeita ja pieniä asuntoja, likaista ja semmoista neuvostoaikaisen näköistä. Näitä samoja näkee Latviassa ja Virossakin, mutta ehkä Liettuassa oli pahempi. Muutenkin Liettuan palvelukulttuuria näkyi neuvostoaikaisuus. Tai vois kysyä mikä palvelukulttuuri. Ei niitä paljon kiinnostanut. Rahat pois ja pihalle.

Kroatian kauniita rantoja ihaillaan, mutta sielläkin kun meni normaalien asuntoalueelle tai metsiin, niin ihmiset piti omia kaatopaikkoja. Surullista.

Vierailija
50/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marokko. Paikalliset miehet ovat koko ajan kourimassa.[/quote

Ja huumemyyjät pörräämässä ympärillä - tasaisia huijausyrityksiä joka paikassa.

Vierailija
51/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unkari, oltiin halvassa hotellissa yksi yö jossain vähän syrjemmässä. roskaa ja paskaa kadun varret täpönä, en ois yllättynyt vaik ois kujilla ollu ruumiita, hirveä mesta..

Kuka käskee asumaan huonoissa hotelleissa - Meidän perheemme asuin siellä Hiltonissa ja olipa mahtava reissu kaikein puolin! Ihana maa!

Vierailija
52/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptissä oli hotellialueiden ulkopuolella todella törkyistä ja liikenne ihan kaoottista, henkensä puolesta sai pelätä. Lähdimme aavikkosafarille ja takaisin tultaessa oli jo pimeä, kuskimme ajoi järjetöntä ylinopeutta isolla tiellä ilman valoja, välillä väläytellen niitä jostain syystä. Lisäksi eläinten hyväksikäyttö ja kidutus mm. kameliratsastuksessa, koralliriuttojen pilaaminen roskilla ja turistimilla sekä naisen ala-arvoinen asema ovat kyllä syitä, miksi maata tulisi boikotoida. Nuorempana sitä kaipasi vain aurinkoa ja halpaa lomaa, nykyään en menisi vaikka maksettaisi.

Vierailija
53/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunisia

Vierailija
54/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatia - kallis maa ja vihaisia ihmisiä, eikä edes erityisen kaunista.

Vierailija
55/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emiraatteihin ei olisi mitään hinkua uudestaan mutta joudun siellä töiden puolesta käymään säännöllisesti, Saudi-Arabia ahdisti, siellä oli naisena vaikeaa.

Vierailija
56/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypros, voi järkky miten pahaa ruokaa!!!

Luonto ei ollut erityisen kaunis ainakaan alkukeväästä - keltaisia kukkia vaan kaikkialla ja ikinä en ole pelännyt niin paljon kuin taksin kaahausmatkalla  Limassol - Pafos - kuski ajoi kuin heikkopäinen ja olin ihan varma, että me kaikki kuollaan, ei auttanut vaikka huudettiin kuinka!!??

Vierailija
57/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malawi köyhin, Kuwait ankein.

Asun ketjussa kahdesti mainitussa Romaniassa ja viihdyn oikein hyvin.

Vierailija
58/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon olen matkustellut, mutta Turkki on se mihin en kaipaa uudestaan. Joo makuasioitahan ovat, tuttavapiirissä taas ainoastaan sinne mennään:D

Vierailija
59/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eritrea.

Vierailija
60/516 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän