Mikä on hirvein maa missä olet käynyt?
Kommentit (516)
Marokko. Paikalliset miehet ovat koko ajan kourimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vältellyt hirveitä maita, mutta Venäjä ja Malesia olivat varmaan pahimmat, köyhyyden takia. Egyptin lentokentällä vietetty yö oli myös paha, sen perusteella en ikinä menisi maahan vapaaehtoisesti.
Mikä siitä lentokenttäyöstä teki niin kamalaa?
Mm. seksuaalisesti ahdistelevat lentokentän työntekijät. Yksi virkailija myös kosi minua. Pelotti oikeasti olla siellä.
En tykännyt Belgiasta.
Bryssel on Eu.n myötä saanut hopeatarjottimella ja se näkyy.
Ylikallis kaupunki ja nyrpeät ihmiset.
Antwerben samaa soopaa, Gent mukavin.
En käsitä miksi joku menee johonkin kehitysmaahan ja sitten itkee sen hirveyttä.
Mä en viitsi pilata vähäisiä lomiani sen takia.
Matkustellut olen varmaan keskiverrosti, sen puolentusinaa Espanjan reissua, Kreikkaa, Malta, Sveitsi, Portugalia, Norjaa, Ruotsia, No Viro on siinä rajoilla, oli ainakin aikoinaan näistä Euroopan maista aika per-släpi. Aika venäläistä oli meininki alussa.
En nyt muista onko muitakin, mutta pointti lähinnä se, että miksi hakata vapaaehtoisesti päätään mäntyyn ?
şinkkis
Unkari, oltiin halvassa hotellissa yksi yö jossain vähän syrjemmässä. roskaa ja paskaa kadun varret täpönä, en ois yllättynyt vaik ois kujilla ollu ruumiita, hirveä mesta..
Meksiko. Käväisin 90-luvulla Yhdysvalloista rajan yli meksikolaisesta pikkukaupungissa ja tuntui että oli tehnyt aikamatkan 1800-luvulle. Kaikki oli niin rähjäistä ja likaista että olin ihan shokissa. En ollut tajunnut että Meksiko oli kehitysmaan tasolla tuolloin.
Neuvostoliitto 3x. Ihan vi....tun hirvittävä paikka.
Neuvostoliitto, naiset myi itseään Adidas sukkaparista. Kaupoissa pelkkää kaalia. Ihmiset pelkäs. Ihmisiä,katos. Kylmä, nälkä, vitu...tus. I was there.
Egypti. Kamalia tungettelevia ihmisiä. Töykeitä kauppiaita. Never again!
Espanja. Pelkkä turistirysä. Kännisiä suomalaisia, gigolot piiritti rannalla. Ensimmäinen ulkomaanmatkani ja eka ja vika kerta kun sinne menen!
Transnistria. Jännittävä aikamatka neuvostoaikaan. (Ei ole kyllä tunnustettu valtio, enkä ihmettele.)
Marokko. Täynnä näitä Allahin palvojia. Olen vaalea joten koin oloni epämukavaksi siellä.
Romania ja siellä Bukarest. Se ympäristön ja arkkitehtuurin ankeus ja rumuus, paskaiset ja laihat kulkukoiralaumat ja todella töykeät ihmiset....
48 maata nähty ja valitettavasti Romania saa nyt kyseenalaisen kunnian persläpipokaalista.
Mä oon ollu Marokossa ja olen vaalea nuori nainen. Ihan hyvin siellä meni ja ihmettelin miten rauhassa sain olla. Olen ihan perusnätti, hoikka jne. Ei kukaan ahdistellut yhtään missään vaiheessa. Siellä ei ainakaan ollut Suomi/ruotsi/niin turisteja oikeastaan yhtään eikä känniläisiä näkynyt kun ei siellä ole suotavaa juoda alkoholia eikä lähes missään sitä edes tarjoilla.
Ding kirjoitti:
Marokko. Täynnä näitä Allahin palvojia. Olen vaalea joten koin oloni epämukavaksi siellä.
Mun mielestä siellä oli paljon ystävällisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Dubai. Paskaisin paikka, jossa olen käynyt.
Dubai mikään maa ole!!
Hirviland
şinkkis