Onko ok, etten ota mieheltäni suihin ?
Kun hänkään ei nuole minua ? Joskus on vähän lipaissut mutta selkeesti ei tykkää mun nuolemisesta. Olen kyllä pyytänyt ja kokeillut sheivausta, hajusteita ja ilman. Aina on puhdas ollu tavara ☺ Aiemmin otin useinkin mieheltäni suihin, koska pidän siitä ja se on kiihottavaa. Kyllästyin kuitenkin homman yksipuolisuuteen ja nyt meillä ei siis suuseksiä ole lainkaan. Harmittaa sinänsä, koska en saa orgasmia panemalla vaan oikeastaan vain yksin masturboimalla. Suuseksin avulla voisin miehenikin kanssa ehkä saada. Yhdessä aviossa jo 16 vuotta.
Kommentit (11)
Älä pyydä vaan vaadi. Päästät ukkosi liian helpolla. Jos meinaa lopettaa liian aikaisin, sanot vaan, että EI RIITÄ, JATKA. Kerrot hänelle, koska riittää.
Täällä saman tyylinen toisinpäin. Tykkään antaa vaimolle suuseksiä vaikka harvoin on siistinyt mitenkään ja saa siinä melko nopeesti. Ja lakanat märkänä. Itse ei ota minulta suihin vaikka pesen ja sheivaan.
Yleensä sanoo seksittömyyteen syyksi etten tee kotona mitään (näin asia ei kyllä ole). Mietin että lopetanko nuolemisen vaikka itsekin siitä tykkään?
Vierailija kirjoitti:
Täällä saman tyylinen toisinpäin. Tykkään antaa vaimolle suuseksiä vaikka harvoin on siistinyt mitenkään ja saa siinä melko nopeesti. Ja lakanat märkänä. Itse ei ota minulta suihin vaikka pesen ja sheivaan.
Yleensä sanoo seksittömyyteen syyksi etten tee kotona mitään (näin asia ei kyllä ole). Mietin että lopetanko nuolemisen vaikka itsekin siitä tykkään?
Taitaa vaimosi tulkita suuseksin sinulta vastapalveluksi johonkin tekemiseensä. Lopeta ja katso, mistä tulee urputus.
Nainen 41 vuotta kirjoitti:
Kun hänkään ei nuole minua ? Joskus on vähän lipaissut mutta selkeesti ei tykkää mun nuolemisesta. Olen kyllä pyytänyt ja kokeillut sheivausta, hajusteita ja ilman. Aina on puhdas ollu tavara ☺ Aiemmin otin useinkin mieheltäni suihin, koska pidän siitä ja se on kiihottavaa. Kyllästyin kuitenkin homman yksipuolisuuteen ja nyt meillä ei siis suuseksiä ole lainkaan. Harmittaa sinänsä, koska en saa orgasmia panemalla vaan oikeastaan vain yksin masturboimalla. Suuseksin avulla voisin miehenikin kanssa ehkä saada. Yhdessä aviossa jo 16 vuotta.
Oi voi, toki jos sillä saa jotain aikaiseksi, mut vähän eipäilen et mahtaako auttaa mihinkään.
Minä otan mieheltä suuhun ajoittain, mutta hän ei koskaan nuole minua. Olen kuulemma liian märkä. Sattuneesta syystä en ole koskaan tullut suuseksistä.
Antaisin kyllä suuhoitoa useamminkin, ei siinä mitään, mutta hän pitää pillusta enemmän. Ja vaikka tämä ei mikään vaihtokauppa olekaan, tietysti se vähän vaikuttaa myös omiin haluihin antaa, ettei hän ole yhtään kiinnostunut minun nuolemisesta.
Nuolen vaimoni joka kerran. Hän ei ota minulta koskaan suihin. Mutta minusta nämä kaksi irrallista faktaa eivät kuitenkaan mitenkään liity toisiinsa. Minä nuolen, koska tykkään siitä itse ja hän myös. En osta sillä mitään.
Ap ei tee jotain, mikä on itsestäkin kiihottavaa? Hoh hoi.
Tarvisko keskustella miehen kanssa? Jos ei laiskuuttaan nuole niin eri juttu kuin jos se ällöttää.
Jos rakastaa, kai toiselle tekee sellaistakin, mikä ei suoranaisesti anna itselle kiksejä. Nauttii kuitenkin siitä, että toinen nauttii.
Ei voi ketään pakottaa jos joku juttu inhottaa tai sattuu pahalla tavalla.
Luulisi miehen haluavan antaa naiselleen orgasmin nuolemalla, mutta eihän se aina niin mene.
Sulle - mulle -sulle - mulle.. ihan ku hiekkalaatikolla jaettaisiin nameja! Ei kai seksi voi olla samalla periaatteella? Siinähän on kaksi osapuolta ja kumpikin osallistuu, tuntee ja toivottavasti saa tyydytyksen. Mun ukkoni ainakin lämmittää meikää paljon enemmän kuin meikä sitä. Johtuu vissiin siitä että se on valmiina touhutippa terskassa kun vaan saa vihjeen seksistä ja silti meidän esileikkiin menee vartti tai enemmän.. Joskus on pidettävä tauko miehen hiplaamisessa tai aloitettava se simppelisti myöhemmin ettei tuu käsiin. Olisi aika katastrofi jos laskettais kaikki tasan!
Oon aina tykännyt ottaa ukolta suuhun ja sen aloitteesta akti loppuu, mun puolestani saisi tulla vaikka loppuun asti. Nuorempana ei mies halunnut nuolla, nyttemmin ehdottaa sitä itse. Tiedä mistä mieli muuttunut vai onko tajunnut kuinka siitä nautin..
Naiselle suuseksin antamisessa asennolla voi olla väliä. Joku haluaa upottaa naaman karvapehkoon, toinen lipsuttaa paljasta pedin reunalla. Eli jos syynä ei ole maku niin kokeilkaa eri asentoja; peppu sängyn reunalle ja ukko polvilleen lattialle, tyyny pepun alle ja mies mahallaan jne.. joku tykkää olla selällään ja nainen kontilleen päälle..
Mulle on aivan OK imetkö äijääsi vai et, äijälle ei varmaan ole, kysy siltä!
Parisuhteen ei pitäisi olla mikään valtataistelu. Jos hän ei halua nuolla sinua, hän ei nuole, jokaisella on oikeus kieltäytyä. Keskustelkaa! Jos itse otat ihan mielelläsi poskeen, niin ei se ole sulta pois että ukko nauttii. Koittakaa keksiä hänelle jokin muu vastapalvelus jos ei nuoleminen oikeasti maistu ettei ole vaan väärinymmärrys.
Nainen 41 vuotta kirjoitti:
ei noin että kun et sinäkään niin en minäkään-lastenleikkejä!puhukaa asiasta rauhassa,kokeilkaa eri variaatioita.ehkä on vaan joku häntä jarruttava asia tai ajatus johon voi jotenkin vaikuttaa keskustelemalla tai toisin toimimalla.noi lastenleikit tappavat koko seksielämän.jos annat hänelle suuseksiä ja nautit itsekin siitä niin mikset niin tekisi jatkossakin kun saat itsekin siitä fiilistä?ja kun toisianne rakastatte niin osoittakaa se toisillenne joka päivä monta kertaa ja myös seksissäkin.se lataa teille niitä jytkyjä ja kummankaan ei tarvii olla epävarma toisen tykkäämisestä tai tuntemuksista.
Eipä sille mitään taida voida, jos parin mieltymykset ei osu yhteen. Toivottavasti teillä on jotain muuta hyvää suhteessanne, niin suuseksin puuttuminen ei muodostu liian suureksi ongelmaksi teille.