Miksi lääkäriopiskelijat ovat ylimielisiä!
ÖHÖ ÖHÖ Olen kuningas kun tulen työskentelemään pitkän työuran sairastelevien ihmisten keskuudessa, teen inhottavia toimenpiteitä mutta GHÄÄÄÖÖÖÖÖ Olen niin parempi ihminennnn!
Kommentit (42)
Juu, olisi parempi, kun koko ammattikuntaa ei olisi olemassa. Kaikilla olisi parempi olla. Tai sitten saman työn voisi hoitaa marakatit, tulisi yhtä hyvää työn jälkeä. Nauttisit varmasti tuloksesta onnettomuustilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Juu, olisi parempi, kun koko ammattikuntaa ei olisi olemassa. Kaikilla olisi parempi olla. Tai sitten saman työn voisi hoitaa marakatit, tulisi yhtä hyvää työn jälkeä. Nauttisit varmasti tuloksesta onnettomuustilanteessa.
Menikö vähän överiksi? Hä? Nyt oli kyse ylimielisistä heidän asenteistaan.
Muistan omilta opiskeluajoilta Turussa että tapasin jonkin verran lääketieteen opiskelijoita. Itse opiskelin matemaattis-luonnontieteellisessä. Jotkut olivat halukkaita parisuhteeseen kanssani, mutta olettivat että jotenkin palvon heitä ammatillisin perustein. Lopulta pariuduin oikislaisen naisen kanssa.
Eivät kyllä ole yhtä ylimielisiä kuin kauppiksen opiskelijat. Kauppiksessa kun eivät osaa edes pitää turpaansa luennoilla kiinni, vaan aina on jonkin opiskelijan pitämä rinnakkaisluento menossa itse varsinaisen luennon kanssa.
Ei kaikki ole. Ei ainakaan meidän poika. Pääsi ekalla yrityksellä sisään Tampereelle. Nyt intissä.
Koska ne tietää olevansa fiksumpia kuin sinä ja niillä on myös valinnanvaraa kumppanin suhteen.
Ne tienaa jo opiskeluaikanaan kesätöissä semmosia summia, ettei tavallinen ihminen ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ole. Ei ainakaan meidän poika. Pääsi ekalla yrityksellä sisään Tampereelle. Nyt intissä.
”Ei ainakaan meidän poika!” Hyvä siitä tulee, malliesimerkki, jatka samaan malliin!
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Muistan omilta opiskeluajoilta Turussa että tapasin jonkin verran lääketieteen opiskelijoita. Itse opiskelin matemaattis-luonnontieteellisessä. Jotkut olivat halukkaita parisuhteeseen kanssani, mutta olettivat että jotenkin palvon heitä ammatillisin perustein. Lopulta pariuduin oikislaisen naisen kanssa.
Lääkärit ja lääkäriopiskelijat pariutuvat mielellään keskenään, mutta kun naisia on hieman enemmän kuin miehiä niin osa joutuu vähän vastentahtoisesti etsimään kumppanin muualta.
entäs jakkupuku-koulu, ekana vuonna alkaa ilmestymään jokaiselle päälle jakku.
Ne tietää ketkä tietää koulun..
Olisi monet tarinat siitäkin ylmielisyydestä siellä.
Kummallista. Itse en koskaan muista törmänneeni ylimieliseen lääketieteen opiskelijaan.
Olen reilu 30 vuotta sairaanhoitajana työskennellyt ja niin monen moneen opiskelijaan törmännyt, sekä lääkäri- että sairaanhoitajaopiskelijaan.
En ole ylimielisyyttä havainnut kenessäkään.
Sen sijaan sääliksi käy varsinkin kandit, joiden niskoille herkästi työnnetään ne ikävimmät hommat. Työvuorot Juhannuksena ja Jouluna, välillä voisi sanoa "simputetaankin". Jos sitten soittavat päivystävälle kotiin tilanteessa jossa ovat epävarmoja, saavat haukut niskaansa.
En ymmärrä miksi juuri hoitoalan ihmiset ja lääkärit kuuluvat vihatuimpiin ammattikuntiin Suomessa? Entä jos kieltäydymme kokonaan työstä, miten suu sitten pannaan?
Olen ollut hoidossa sairaalassa useita kertoja enkä koskaan huomannut mitään tuollaista. Nyt teen töitä lääketieteelliseen hakevan kanssa, joka on supermukava.
Ehkä sinulla oli huono tuuri?
Ehkä rikkaasta perheestä jossa heti uskottu että meidän pojusta tai tytötä tulee lääkäri, ja halveksutaan muita "alempia". Tai sitten muuten lapsellinen ja ylimielinen luonne.
Tunnen monta lääkäriopiskelijaa, oman lapseni lisäksi, eikä yksikään heistä ole ylimielinen. Joku saattaa kyllä vielä luulla tietävänsä enemmän kuin muut tästä elämästä, mutta niin se on muillakin aloilla ja korkeakouluissa. Aina on joku, joka pitää itseään muita parempana, eikä siinä ole kyse koulutussuunnittelija. Nuoret on nuoria, elämä koulii kyllä kaikkia.
"Hei mulla on tänään luento, ja sit leikkaussalin välineisiin tututustuminen, siis mä oon niin tööt tötterööt". Ei liity varsinaisesti nyt aiheeseen, mutta tämmöstä juttelua kuulin.
Ne tienaa jo opiskeluaikanaan kesätöissä semmosia summia, ettei tavallinen ihminen ikinä.
-ööh.. ne saa tehä kai sairaanhoitajan sijaisuuksii ku on opiskellu joku 3-4 vuotta. ja ne saa siit joku 2500 euroo. :DD tosi paljon....
Vierailija kirjoitti:
Kummallista. Itse en koskaan muista törmänneeni ylimieliseen lääketieteen opiskelijaan.
Olen reilu 30 vuotta sairaanhoitajana työskennellyt ja niin monen moneen opiskelijaan törmännyt, sekä lääkäri- että sairaanhoitajaopiskelijaan.
En ole ylimielisyyttä havainnut kenessäkään.
Sen sijaan sääliksi käy varsinkin kandit, joiden niskoille herkästi työnnetään ne ikävimmät hommat. Työvuorot Juhannuksena ja Jouluna, välillä voisi sanoa "simputetaankin". Jos sitten soittavat päivystävälle kotiin tilanteessa jossa ovat epävarmoja, saavat haukut niskaansa.
En ymmärrä miksi juuri hoitoalan ihmiset ja lääkärit kuuluvat vihatuimpiin ammattikuntiin Suomessa? Entä jos kieltäydymme kokonaan työstä, miten suu sitten pannaan?
Ihmiset kuolisi ja maailmasta tulisi parempi paikka. Turhia geenejä ei pelastuisi. Lisäksi ihmiset ottaisivat paremmin vastuuta perheestään ja auttaisivat toisiaan.
Anna olla vaan. Ei ne mitään oikeita tohtoritiedemiehiä ole vaan lähinnä mekaanikkoja ja tietävät sen kyllä itsekin.
Lääkikseen on vaikea päästä ja kirjat maksaa helvetisti. Koulutus pitkä ja rankka. Voi purkautua just tuollaisena ulos. Ei siitä kannata välittää.