Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te pariskunnat, jotka nukutte eri huoneissa!

Vierailija
10.02.2019 |

Miksi tällainen järjestely?

Kommentit (482)

Vierailija
301/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluamme nähdä omat unemme ja visiomme yöllä rauhassa, ilman toisen unimaailman ja tunne-elämän sotkeutumista siihen. Tämä liittyy maailmankuvaani, jonka mukaan ajattelen, että ihminen ulottuu ihonsa ulkopuolellekin jonkin verran. Olemme värähteleviä olentoja.

Eri huoneissa nukkuminen voi jopa lisätä seksin intensiteettiä, kun ei nyhjätä koko ajan lähekkäin.

Vierailija
302/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluamme nähdä omat unemme ja visiomme yöllä rauhassa, ilman toisen unimaailman ja tunne-elämän sotkeutumista siihen. Tämä liittyy maailmankuvaani, jonka mukaan ajattelen, että ihminen ulottuu ihonsa ulkopuolellekin jonkin verran. Olemme värähteleviä olentoja.

Eri huoneissa nukkuminen voi jopa lisätä seksin intensiteettiä, kun ei nyhjätä koko ajan lähekkäin.

Mielenkiintoista! Mihin tällainen maailmankuva pohjautuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä cpap puhisee ja radio öisinkin päällä. Nousen klo 7 ja mies saattaa valvoa yön ja nukkua päivän. On sairaseläkkeellä, että eipä paljoa haittaa.

Vierailija
304/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen alkoholin käytön vuoksi.

En kestä kaljanhajua ja humaltuneena hän potkii unissaan.

Vierailija
305/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan nukuttu eri huoneissa varmaan jo 12-13 vuotta, koska olen älyttömän herkkäuninen. Mies valvoo yleensä pitempään kuin minä ja lukuisia kertoja kävi niin, että hänen tullessa nukkumaan heräsin siihen ja saatoin valvoa keskellä yötä kolmekin tuntia putkeen. Raivostuttavaa! Aivan paras ratkaisu meille nukkua eri huoneissa. Huonoilla yöunilla on karmaiseva vaikutus kaikkeen elämässä: terveyteen, jaksamiseen, sosiaaliseen elämään jne. Tämä on pelkästään parantanut meidän parisuhdetta, emmekä peittele tätä mitenkään. Suosittelen kaikille herkkäunisille! Alla asiantuntijoiden ajatuksia erillään nukkumisesta.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/f03fcfd4-96ca-4591-bad6-81a3c98eae06

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/brittilaakari-kannustaa-pariskuntia…

Vierailija
306/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen alkoholin käytön vuoksi.

En kestä kaljanhajua ja humaltuneena hän potkii unissaan.

Mies juo viikonloppuisin ja lomilla, haisee, nuokkuu töllön ääressä, poissaoleva. Sammuu sohvalle, kun muu perhe katsoo tv:ta, joten nukkukoon missä haluaa. En halua pöhnä-äijää sänkyyni.

Vierailija
307/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea kysymys on, jos nukutte eri huoneissa, missä harrastatte seksiä, jos harrastetta? Sitähän AP:kin kysyi.

No makuuhuoneessa useimmiten. Ei me sitä nukkuessa harrasteta, vaan hereillä.

Vierailija
308/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni kuorsaa. En pysty nukkumaan hänen vieressään. Olemme nukkuneet eri huoneissa pari vuosikymmentä ja suhde on erinomainen.

Vierailija
309/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitimi kuorsaa todella kovaa ja menee myöhemmin nukkumaan kuin isäni.

Vierailija
310/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin julmaa toista kohtaan nukkua erillään

Mitä julmaa? Jos molemmat nukkuu paremmin? Minusta lapsellista takertua johonkin ikiaikaiseen tapaan, jos se ei toimi. Kuka sanoo että olisi pakko nukkua vierekkäin jos rakastaa?

Vierailija
311/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana daamin hengitys alkoi haisemaan ihan kuolemalta. Yöllä se trooppinen sillituulahdus ajoi pois. Olen muutenkin herkkäuninen ja iltavirkku, niin lapsen syntymä vain vahvisti tätä ratkaisua. Nukkuvat samassa huoneessa ja minä sohvalla.

Vierailija
312/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuorsaan,olen siis nainen..meillä se nukkuu sohvalla joka herää aikasemmin töihin,vloppusin nukutaan yhdessä makkarissa

Vierailija
313/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaerorasituksen vuoksi. Pitkät lennot vaatii veronsa, ja vanhemmiten palautuminen vie aikansa.

Vierailija
314/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä kuorsaamista.

Yritä lopettaa.

Vierailija
315/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on niin väsynyt, että pakko nukkua toisessa huoneessa. Mies kuorsaa ja nukkuu levottomasti, itse olen herkkäuninen, joten ainut keino nukkua sikeästi, on nukkua eri huoneessa. Josta syystä olen juuri ostamassa uutta sänkyä toiseen makkariin. Onneksi on tilaa ja mahdollisuus nukkua eri päässä taloa. Uskon että useampi avioero etenkin myöhemmällä iällä olisi estettävissä, jos ei väen väkisin yrittäisi nukkua yhdessä. 

Vierailija
316/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiattelitteko nukkua lusikassa viimeiseen hengenvetoon.

Vierailija
317/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään suloisempaa kuin painautua kylmissään lusikassa toista vasten?

Vierailija
318/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En  voisi kuvitellakaan että nukkuisin toisen vieressä, olleen jo niin kauan nukuttu erihuioneissa. Alunperin alkoi siitä kun toisella oli epäsäännölliset työajat. Yksin on paljon parempi nukkua eikä toinen häiritse.

Vierailija
319/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin kallis sänky, semmoinen jossa oikein tietokoneella tehtiin kummallekin omalle puolelle passeli jousitus vai mikä lie. Ei sovi mulle ollenkaan, herään selkäkivuissa ja niska jumissa. Eikä se poistanut sitä ongelmaa, että herään siihen kun mies nousee yöllä vessaan. Meillä ei kumpikaan kuorsaa eikä narskuttele tms metelöivää. Aktiivisuusranneke kertoo, että heräilen pitkin yötä, jos nukutaan samassa sängyssä. Kun nukun ohuella halvalla vaahtomuovipatjalla puisella penkkisohvalla yksin, nukun kuin tukki koko yön ja herään virkeänä ja lähes kivuttomana. Kesällä nukun ulkona teltassa, siellä saa kaikkein makoisimmat unet.

Vierailija
320/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain oli tehty tutkimuksia, että ihminen nukkuu sitkeämmin ja saa parhaimmat unet yksin. Enkä ihmettele. Vaikka moni väittääkin, että nukkuu huonommin, kun toinen ei kuorsaa/pyöri/piereskele/narskuttele hampaitaan/puhu unissaan siinä vieressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä