Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te pariskunnat, jotka nukutte eri huoneissa!

Vierailija
10.02.2019 |

Miksi tällainen järjestely?

Kommentit (482)

Vierailija
281/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko kuorsaa ku mikäkin ja lisäksi olen kylmäkissa, joka nauttii viileästä. Iskee kauhea hiki kun siinä joku toinen vieressä nysväämässä. Että ei mikään hyvä yhdistelmä nukkumiselle: liikaa melua ja liian kuuma. Parempi nukkua eri huoneissa niin tulee sentään nukuttua. 

Vierailija
282/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kysymys on, jos nukutte eri huoneissa, missä harrastatte seksiä, jos harrastetta? Sitähän AP:kin kysyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea kysymys on, jos nukutte eri huoneissa, missä harrastatte seksiä, jos harrastetta? Sitähän AP:kin kysyi.

Tää muakin kiinnostaa, miten se tapahtuu. Vai pystyttekö tosiaan paneskelemaan virkeänä päivälläkin, kade... 

Vierailija
284/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaava mies. Hän mieluummin kiikuttaa yö toisensa perään petivaatteet toiseen huoneeseen kuin laihduttaisi 10kg. Mikäs siinä, roudailkoot. Meillä on niin että se poistuu joka häiritsee. Olen ehdottanut erillään nukkumisesta pysyvää järjestelyä, jolloin ne petivaatteet olisivat hänelle jo valmiiksi toisessa huoneessa, mutta ei kuulemma tarvi. Kantaa sitten joka yö-aamu niitä edestakaisin.

Vierailija
285/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää muakin kiinnostaa, miten se tapahtuu. Vai pystyttekö tosiaan paneskelemaan virkeänä päivälläkin, kade... 

En minä edes jaksaisi harrastaa seksiä, kun ollaan nukkumaan menossa. Aamulla, illalla töiden jälkeen tai päivällä. 

Vierailija
286/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkä nukkuja enkä saa helposti unenpäästä kiinni, mies puolestaa täysin unessa kun pää koskettaa tyynyä.

Meillä molemmilla omat makuuhuoneet ja parisuhteen seksielämä ei ole kärsinyt järjeslelystä, jos joku tätä pohtii :D

Itseasiassa on aika kiva mennä koputtamaan toisen ovelle, et miten ois :)

Tai sohvalla esittää kutsu, että tervetuloa katsomaan mun "verhoja" :D :D

Vierailija
287/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että lähes kaikki yli 50-vuotiaat kuorsaavat. Kuorsaaminen voimistuu edelleen ikävuosien/painon lisääntyessä. Minäkin siirryin aina jossain vaiheessa yötä toiseen huoneeseen. Välillä käytin korvatulppia ja varsinkin jos oltiin jossain hotellissa/laivalla. Lopulta tuli ero. Opin tietämään, että joidenkin yli 50-vuotiaiden parien kohdalla on ihan ok nukkua sopuisasti eri huoneissa kuorsaamisen takia. Mutta oli minulla eräs tuttava rouva, jonka mies ei kuorsaamisestaan huolimatta hyväksynyt tätä eri huoneissa nukkumista. Mies oli kyllä muuten melko kontrolloivakin suhteessa vaimoonsa.

Vierailija
288/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menemme yleensä nukkumaan yhtä aikaa minun sänkyyni, joka on isompi. Siinä jutellaan hetken päivän asiat, ollaan lähekkäin, harrastetaan seksiä jos siltä tuntuu. Jossain vaiheessa herkkäunisempi mies siirtyy omaan huoneeseensa. Viikonloppuaamuisin ja lomilla annetaan toisen nukkua, joskus toinen herää aikasin ja lähtee lenkille, joskus herätään samoihin aikoihin ja vietetään vielä aikaa yhdessä sängyssä. Lapset eivät meillä enää asu kotona.

Syy erillään nukkumiseen on oman ja toisen unen varjelu. On kaikenlaista iän tuomaa kremppaa joka valvottaa ja haittaa unta. Oltaisiinpa vain tajuttu tämä jo aikaisemmin!

Vierailija
289/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuimme eri huoneissa noin 4 kk ennen kuin päätimme avioerosta.

Vierailija
290/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisen kuorsaaminen häiritsee niin suosittelen eroa, silloin ei ole oikeaa rakkautta. Oma vaimo kuorsaa paljon ja kovaa mutta sitä on ihan mukava kuunnella<3

Vierailija
291/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten kai erillään nukkujat on vanhempia pariskuntia joilla alkaa olla iän myötä tullutta kremppaa ja uniongelmaa, tarvii nousta yöllä vessaan jne. Ja suhde perustuu kiintymykseen ja kumppanuuteen, ei pelkkään seksiin (vaikka eihän eri huoneessa nukkuminen estä seksiä mitenkään, varsinkin jos ja kun lapset ei enää asu kotona).

Tai sitten pikkulapsiperheitä jossa järjestely on ihan puhtaasti käytännön syistä, jos lapset valvottaa ja vanhempien (tai ainakin toisen) pitäisi saada nukuttua.

Toki sitten on myös se joukko, joilla parisuhde on väljähtynyt ja seksi ja läheisyys ei enää kiinnosta. Ja vuorotyöläiset, jotka ei edes välttämättä nuku samaan aikaan. Joka tapauksessa unihäiriöt yleistyy iän myötä. Voisin lyödä vetoa, että 60-vuotiaista pariskunnista nukkuu eri huoneissa merkittävästi suurempi osa kuin 30-vuotiaista.

Vierailija
292/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä nukkuu ei vaikuta ainakaan meillä seksielämään.

Onneksi en ole koskaan herännyt unesta, että joku olisi päälläni huohottamassa.

Nukkuminen on nukkumista ja seksi on seksiä ja sitä harrastetaan hereillä. 

Vierailija
293/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nk aikuisten leikit niin suoritetaanko ne ensiksi pois päiväjärjestyksestä vai hiivitäänkö aamulla toiseen makkariin?? Vai jääkö ne saunan jälkeen viikonlopuksi. 

Aamulla, päivällä, illallakin voi olla. Mutta unessa ei ole koskaan tullut harrastettua eli ei ole eri huoneessa nukkumisesta tullut ongelmaa, ehkä teillä on toisin?

Minä ainakin kaipaan mahdollisuutta nukahtaa sylikkäin seksin jälkeen. Ja herätä yhdessä niin, että puoliuninen hyväily kääntyykin pikkuhiljaa kiihkeäksi seksiksi. Kyllä sitä seksiä harrastetaan meillä muihinkin aikoihin, mutta silti kokisin menettäväni jotain jos nukuttaisiin erillään.

-eri

Minua taas ahdistaa tuollaiset sylikkäin olemiset seksin jälkeen. Nukkuessa toinen ei saa koskea yhtään ja pitää olla riittävä hajurako. 

Hui kauhea, minä taas en ikinä pystyisi olemaan ihmisen kanssa joka kammoaa läheisyyttäni. Ja kaiken loukkaavinta olisi tuo, että kumppani kammoaa hellyyttä ja läheisyyttä juuri seksin jälkeen. Onneksi kaikki ei ilmeisesti koe samoin, jos sinäkin olet parisuhteessa.

Vierailija
294/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lapsi ei saa unta ilman äitiä vielä 8-vuotiaanakaan. 

Vierailija
295/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas mieheni kuorsaa, vaikka on normaalipainoinen ja minä taas olen herkkäuninen ja menen nopeasti toimintakyvyttömäksi, jos en saa nukutuksi. Aikamme kärsittyä päädyimme yhdessä siihen, että parempi nukkua eri makkareissa. Hellyyttä ja seksiä tulee ihan vaivattomasti harrastettua muuhun kuin yöaikaan, myös yhteiselle sängylle vaihtoehtoisia paikkoja löytyy. Toki meillä ei ole lapsia, että sikäli helppoa toteuttaa tätä. Ikä 30-40 v.

Vierailija
296/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin julmaa toista kohtaan nukkua erillään

Mitäs julmaa siinä muka on?

Vierailija
297/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuorsaus ja levoton nukkuminen. Minulla mm selkä ja poski mustelmilla, sen jälkeen hommattiin 2mh asunto. Olen hyvin herkkäuninen ja herään jo siihen kun kissa tulee viereen ja alkaa kehräämään..

Vierailija
298/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa hämmästyttää eniten se, että joillekin tuntuu olevan jotenkin ihmellinen asia ja ongelma, jos pariskunta ei nuku samassa sängyssä??

Vierailija
299/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me nukutaan kyllä samassa sängyssä, mutta harvoin mennään niin yhtä aikaa nukkumaan että juuri silloin olisi seksiä. Aamulla taas ei onnistu kun lapset herää aina eka. Joten ihan sama olisi sen puoleen nukkua eri sängyissä. Seksiä harrastetaan esim saunasta tullessa tai ylipäätään illalla lasten nukahdettua, tai kun toinen on menossa nukkumaan.

Vierailija
300/482 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilainen unirytmi: minä olen iltavirkku, mies on aamuvirkku. Haluan vielä katsoa tv:tä/lukea kirjaa/tekstailla kavereiden kanssa siinä vaiheessa kun mies haluaa jo mennä nukkumaan. Aamulla taas mies nousee kukonlaulun aikaan, käy lenkillä ja kolistelee keittiössä, kun minä haluaisin vielä nukkua.

Seksiä harrastetaan alkuillasta, kun on nukutettu lapset ja käyty iltapesulla. Seksin jälkeen mies nukahtaa välittömästi ja minä hiippailen vierashuoneeseen telkkarin äärelle viettämään omaa aikaa ja jään sinne nukkumaan. Tämä toimii ja olemme onnellisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi