Aion äänestää kokoomusta
Vauvapalstan lukeminen on muuttanut ajatusmaailmaani. Ennen en voinut kuvitellakaan äänestävän kokoomusta, mutta täältä lukemani tarinat ja mielipiteet ovat tehneet selväksi, millaisia moraalittomia, työtä vieroksuvia laiskiaisia ihmiset ovat. Mikä oikeutus joillain ihmisillä on nauttia oikeuksista yhteiskunnassa kuvitellen, että velvollisuudet eivät koske heitä? Itselläni esim. astma ja ahdistuneisuushäiriö (joilla täälläkin selitellään työkyvyttömyyttä) ja aina olen ollut työelämässä.
Kommentit (30)
Minäkin äänestän kokoomusta! Ai miksi? No, olen sijoittanut yhteen hoitopalveluja tarjoavaan yritykseen, enkä halua, etyä.menee bisnekseltä pohja pois, jos vassarit pääsee vallankahvaan.
En ole koskaan äänestänyt persuja, mutta nyt äänestän. Vain siksi et haluan näpäyttää sinisiä ja Soinia. Mies tekee samoin.
Juu juu, Suski, kaikilla meillä on rajoitteita. Vaipoissa makaavilla vanhuksilla ehkä kuitenkin vähän enemmän kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin äänestän kokoomusta! Ai miksi? No, olen sijoittanut yhteen hoitopalveluja tarjoavaan yritykseen, enkä halua, etyä.menee bisnekseltä pohja pois, jos vassarit pääsee vallankahvaan.
Oletko tyytyväinen siihen, että olet rahoittanut vanhustenkidutuslaitosta?
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavaa kuinka moni loppujenlopuksi äänestää sitä kokoomusta. Suomessa on vain muutamia miljonäärejä, porvareita kourallinen ja loput on ihan tavan tallaajia keskituloisia tai köyhiä. Kuvitteleeko porukka itsensä jotenkin paremmaksi kuin onkaan?
Siitä usein on kysymys, iso osa kokkareiden äänestäjistä on sairaanhoitajia, joilla on pirun raskas työ, ja ovat sen takia katkeria työttömille joita haluaisivat päästä painamaan alas.
Äänestetään ihmeessä kaikki kokoomusta! On tämä hieno maa, kun täällä on laillista tienata vanhuksia ja vammaisia tappamalla. Joku muu puolue voisi laittaa stopin näin helpon rahan tekemiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei, vanhukset ovat liian lähellä valtaväestöä. Kannattaa sijoittaa vammaisiin, niiden asiat koskettavat harvempia. Joku omainen saattaa joskus valittaa tämän Ylen jutun tapaan, mutta ketä kiinnostaa? Sitäpaitsi ainahan voi uhata sillä, että Yle loppuu, jos ei jutu miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei, vanhukset ovat liian lähellä valtaväestöä. Kannattaa sijoittaa vammaisiin, niiden asiat koskettavat harvempia. Joku omainen saattaa joskus valittaa tämän Ylen jutun tapaan, mutta ketä kiinnostaa? Sitäpaitsi ainahan voi uhata sillä, että Yle loppuu, jos ei jutu miellytä.
Mielenterveys- ja päihdekuntoutujat ovat vielä parempi bisnes. Niiden asiat eivät kiinnosta ketään ja asiakkaiden itsensä jutut voi pistää harhojen piikkiin.
Takaako kokoomus hyvää tulevaisuutta kansan nuorten työnteon parissa vitunirakilaisella? Äänestäkää keskustaa!
suosittelen kaikille äänestämään kokoomusta !
rahat kun saadaan kaikki viimestä latia myöden pois niin lähtee oikeistolaisuus ja kokoomus siinä samalla :D