Taisi Petteri Orpon pääministerihaaveet kyllä kaatua tähän vanhuspalvelut-asiaan?
En oikein ymmärrä miten voisi enää kääntää tilanteen, niin syvään kuoppaan on itsensä kaivanut kyllä jo.....
Ei taida Ellun kanatkaan enää keksiä mitään käänteentekevää ratkaisua.
Voi käydä jopa niin, että kokoomus joutuu ihan tosissaan taisteleen 2. suurimman puolueen asemasta. Keskusta on kuitenkin esiintynyt melko edukseen tässä vanhuspalvelut-asiassa.
Kommentit (12)
Kokoomuksen todellinen luonne paljastui ikävästi vaalien alla....
Vierailija kirjoitti:
Viime vaaleissa en äänestänyt ketään, mutta nyt taidan äänestää kokoomusta ihan puhtaadti vastalauseena tuolle av-terroristille, joka tehtailee jatkuvasti asiattomia kirjoituksia Orposta. Mene itse ehdolle vaaleissa ap, jos olet niin paljon parempi ihminen. Sitten nähdään, minä on sinun todellinen kannatuksesi.
Ihan aikuisten oikeesti et ole kokoomuksen hybridivaikuttamisen tiimistä.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää keskustaa!
Ojasta alikkoon, valitettvasti näissä vaaleissa kaikki vaihtoehdot on "vasemmalla".
Valittettavasti noissa Orpon kommenteissa ei kuulu mitään aitoa huolta vanhustenhoidosta, vaan pelkkiä opeteltuja mantroja, joita niitäkään hän ei meinaa millään muistaa sanoa. Täyttä feikkiä koko mies.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää keskustaa!
Ei voida. Kepu pettää aina!
Haaveet kaatuu, en saa heppii nousemaan. Haaveet kaatuu, en tissii suuhun saa.
Li Andersson jo lupasi perustulon kaikille ja 4 päiväisen työviikon niille jotka jaksavat tehdä töitä! Miksi tehdä töitä jos perustulolla saa omakotitalon järven rannalta ja Mersun pihaan? En mä ainakaan! Riittää kun äänestää Liitä!
Vierailija kirjoitti:
Viime vaaleissa en äänestänyt ketään, mutta nyt taidan äänestää kokoomusta ihan puhtaadti vastalauseena tuolle av-terroristille, joka tehtailee jatkuvasti asiattomia kirjoituksia Orposta. Mene itse ehdolle vaaleissa ap, jos olet niin paljon parempi ihminen. Sitten nähdään, minä on sinun todellinen kannatuksesi.
Trolololololoooooooooo
Orpolla on nyt varmaan vähän orpo olo, kun jäi yksin tämän vanhuspalveluasian kanssa.