Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ymmärtävätkö IHMISET, että yksi tupakka-aski maksaa yli 8 €? Miten köyhällä on enää varaa tupakkaan?

Vierailija
10.02.2019 |

Elän työkkärin ja sosiaalituen varassa. Joka kerta kirpaisee tupakka-askin osto. Yli 8 € menee. Rikkaalle tämä ei ole mikään raha. Miksi IHMISET eivät ymmärrä tätä epäreiluutta?

Eräs Matti, Hesa

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se edes mikään nautinto vetää posket lommolla savua keuhkoihinsa jossain räntäisellä takapihalla tai ahtaassa tupakkakopissa?!

Mun mielestä on!

Varmaan on iso "nautinto" kun on pakko huumetta käyttää aamusta iltaan, että ei tule vieroitusoireita. Lopettamaan ei kykene, koska nikotiiniriippuvuus on voimakkaimpia riippuvuuksia maailmassa.

Vierailija
142/147 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli keli mikä tahansa, nikoniininisti tarvitsee "fiksit" heti aamusta, että ei tule vieroitusoireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kuvitella, että nikotiiniriipuvuus ei olisi vain hyvin vakava ja tappava huumeriippuvuus.

Vierailija
144/147 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka ei ole ihmisoikeus. Lohduta itseäsi vaikka sillä, että vieraslajeille kustannetaan erilaisia harrastuksia koootoooutumisen nimissä. Elämä on ihmeellistä!

Vierailija
145/147 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaa vaan etsiä tuttavapiiristä, joku luuseri äijä jolle valittaa ku rahat ei riitä tupakkaa ja on niin rankkaa.. Varmasti löytyy monia kilttejä kustantamaan ja siihen loppuu murheet hinnasta.

Vierailija
146/147 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyseistä hommaa käyttänyt jo 7 vuotta ja noin askin päivässä..

Vierailija
147/147 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ja tupakka, ne pakolliset nautintoaineet joihin ei meinaa köyhän  raha riittää kun kahvipakettikin maksaa 3 e.