Ymmärtävätkö IHMISET, että yksi tupakka-aski maksaa yli 8 €? Miten köyhällä on enää varaa tupakkaan?
Elän työkkärin ja sosiaalituen varassa. Joka kerta kirpaisee tupakka-askin osto. Yli 8 € menee. Rikkaalle tämä ei ole mikään raha. Miksi IHMISET eivät ymmärrä tätä epäreiluutta?
Eräs Matti, Hesa
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Tupakointihan on ihan järjettömän hölmöä.
Lopeta se niin säästyy rahaa ja voit paremmin muutenkin.
Hölmöä on mutta ei ne duunarit sitä huvikseen tauoilla vetele.
Tämän näkee raksamaalla selvästi.
Lopeta tupakointi tai lopeta köyhäily.
Voisin maksaa röökit muutamalle tyylikkäälle naiselle? Nuorten naisten tupakointi vaan on uskomattoman tyylikästä ja sensuelliä..
Kiinnostuneet laittakaa viestiä
Charger81@suomi24.fi
Se on hyvä että näitä kustantajia aina jostain löytyy. Itse ainakin nautin kun voi polttaa surutta hinnasta välittämättä. Ulkonäköön panostamisen hyviä puolia ;)
Ehkä wt lopettaa kohta. Ja tupakasta/sikarista tulee taas varakkuuden status symboli. 😮
Tai sitten ei.
Ihan selvä kuukautisköyhyysketjusta inspiraatiota saanut trollialoitus. Älkää ny haksahtako tähän.
0/5.
Siirryinkin nuuskaan niin riittää paremmin rahaa kaliaan
En ole koskaan polttanut tupakkaa
Addiktio on voimakas. Ennemmin tingitään ruuasta, hygieniasta ja sairaskuluista kuin tupakasta. Surullista mutta näin se menee.
Säästövinkki: ostakaa ”kotisätkät”. Iltasin ja vapailla monella on aikaa kääriä sätkätupakkaa itse. Kallista valmistupakkaa kannattaa käyttää vaan silloin kun ei ole aikaa veivata sätkien kans.
Maksaa se muuallakin ja hinta nousee !!!!
Muutin suomesta kun aski vihreää pal mal maksoi 4,20 € suomessa.
Poltin täällä alkuun hyvää menthol tupakkaa 0,30 € aski kunnes keksin vielä laadukkaamman merkin se maksoi 0,40 €.
Nyt 8 vuodessa hinta noussut 30 % 0,55 euroon.
Aski päivässä 16 euroa 😬 paha sekin, onneksi en asu suomessa se on valinta.
Mies tupakoinut 47 vuotta.
Phnom Penh
Vierailija kirjoitti:
Maksaa se muuallakin ja hinta nousee !!!!
Muutin suomesta kun aski vihreää pal mal maksoi 4,20 € suomessa.
Poltin täällä alkuun hyvää menthol tupakkaa 0,30 € aski kunnes keksin vielä laadukkaamman merkin se maksoi 0,40 €.
Nyt 8 vuodessa hinta noussut 30 % 0,55 euroon.Aski päivässä 16 euroa 😬 paha sekin, onneksi en asu suomessa se on valinta.
Mies tupakoinut 47 vuotta.
Phnom Penh
16 € kuukaudessa tupakkaan!
Söisit sillä ulkona ruokajuomineen 9-11 kertaa häpeä 😁
Itse ihmettelen aina, miten halpaa tupakka on. Askin pitäisi maksaa noin 50-70 euroa. Silloin se olisi oikein hinnoiteltu.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen aina, miten halpaa tupakka on. Askin pitäisi maksaa noin 50-70 euroa. Silloin se olisi oikein hinnoiteltu.
Itse ihmettelen kaltaisiasi ihmettelijöitä. Olematonta logiikkaanne lainaten voisin myös ihmetellä vaikka sillipurkin hintaa, arvioisin että 60 euroa olisi moiselle sopiva hinta.
Näyttää kannabis tulevan tupakkaa halvemmaksi. Eikä tarvitse polttaa aamusta iltaan kuten tupakkaa polttaa suurin osa "nikotiininarkeista". Suurin osa kannabiksen käyttäjistä käyttää satunnaisesti "sätkän" tai kaksi. Ja on myös terveellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Addiktio on voimakas. Ennemmin tingitään ruuasta, hygieniasta ja sairaskuluista kuin tupakasta. Surullista mutta näin se menee.
Yleensä ne samat ihmiset, joilla on varaa tupakkaan ja kaljaan, väittävät että he joutuvat syömään halpaa ja epäterveellistä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Nikotiiniriippuvuus on yksi voimakkaimpia päihderiippuvuuksia. Hyvin harva pääsee siitä eroon, ja se syntyy nopeasti. Päihdelääkärit vertaavat riippuvuutta heroiiniriippuvuuden veroiseksi, mikä selittää sen, että hyvin harva pääsee eroon nikotiinista, vaikka suurin osa sitä yrittääkin. Monet useita kertoja ennen kuolemaansa.
Mulla onneksi mies hoitaa mun tupakka kulut noin aski vihreetä Kenttiä päivässä. Ei kauheasti kiinnosta mitä se maksaa.
Minulle tuo korkea hinta tekee sen että työttömänä en polta juurikaan arkisin. Lauantaina yleensä poltan pari illalla, jos olen nauttinut alkoholia.
Jos töitä on niin menee parhaimmillaan päivässä kymmenen, mutta usein jää kolmeen tai viiteen savukkeeseen.
Sinällään hassua kun työttömyys olisi minulle se terveellisin vaihtoehto elää elämää.
Työmaailma on niin stressaavaa että tupakointi astuu välittömästi käytäntöön.