Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävä aviomies on valehtelun mestari

Vierailija
10.02.2019 |

Jos olet tullut petetyksi, älä usko, mitä miehesi kertoo. Hän pystyi pettämään sinua ja valehtelemaan koko suhteen ajan, niin miksipä hän ei valehtelisi myös tapahtuneesta, että pääsisi mahdollisimman vähällä ja satuttaisi vähiten. Tieto lisää tuskaa. Mutta valheessa eläminen on ainaista tuskaa. Totuus kirpaisee kerran. Valhe kalvaa loppuelämän.
Kohdalleni sattui melkoinen mies. Hän sai minut puheillaan pyörryksiin ja uskomaan rakkauteen. Kuvittelin oikeasti olevani syy, että hän jaksoi huonossa parisuhteessa lasten vuoksi sinnitellä ja odotin päivää, jolloin hän eroaisi ja saisimme olla yhdessä. Kaikki ne kertomukset pahastaolosta kotona, suurista tunteista minua kohtaan ja tulevaisuuden suunnitelmat, olivat täyttä pas kaa. Mies usein puhui vaimostaan ja liitostaan tyyliin, että ihmettelin suuresti, miksi ovat edes yhdessä. Jos joku puhuisi minusta niin ja pettäisi minut, en antaisi ikinä anteeksi. Mutta tämä mies oli hyvä puhumaan. Jäi kiinni pettämisestä ja puhui itsensä "kuiville". Vaimo uskoi kaiken ja piti miestään uhrina ja raukkana, joka ei tiennyt mitä teki. Kaikki syy oli toisen naisen, minun, joka oli valheilla saatu elämään täysin valheelliseen kuvioon.
Ihan pieni neuvo, vaimo, kuuntele ensin miehesi selitykset, mutta anna toiselle naiselle mahdollisuus kertoa. Saatat yllättyä, millaisen näyttelijä, ohjaaja ja käsikirjoittajan kanssa jatkat elämääsi.
Minun tapauksessa totuus on valjennut minulle ja olen päässyt yli. Kadun kaikkea ja en enää ikinä ryhdy epärehelliseen suhteeseen.
Vaimo taas elää valhekuplassa ja jos se joskus puhkeaa, niin pudotus voi olla paha. Uskon, että jokainen maksaa teoistaan lopulta.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa totisinta totta olla että missään muotoa varattuihin ei pidä sekaantua. Miehistä tiedän useankin "tarinan", jossa ovat juuri kuvailemallasi valheella saaneet herkutella vieraassa pesässä ilman aikomustakaan erota. Mutta manipuloivaa, pettävää ja valehtelevaa ihmistä voi olla yllättävän vaikeaa saada kiinni tai olla uskomatta hänen tarinoita. Monesti tällaiset saavat epäilemään omaa mielenterveyttä väittämällä toistuvasti vainoharhaiseksi yms. Sairaitahan tuollaiset ihmiset ovat mieleltään ja pahasti.

Vierailija
2/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen naisen, niin vaimon, kuin toiseksi naiseksikin alkavan kannattaisi miettiä, tekisikö itse rakastetulleen niin? Silloin ymmärtää, ettei tuollainen mies rakasta kumpaakaan! Haluaa hyötyä vain molemmista. Lapsilla äiti, joka hoitaa ja kodinkin hoitaa. Sitten itsellä sivusuhde, jotta jaksaa paskaa arkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilolla luovutinkin tällaisen pettävän miehen seuraavalle eli tälle naiselle, jonka kanssa minua petti.

Ei oo tullut ikävä.

Vierailija
4/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Kiertoon kaikki pettävät miehet. Noissa peleissä ei oo voittajia, on vain häviäjiä.

Vierailija
5/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä totta, Ap. Aina olen ihmetellyt kuka näihin ”vaimoni ei ymmärrä minua” -jorinoihin lähtee mukaan, kunnes omalle kohdalle osui. Onneksi ei sänkyyn menty kun vihelsin pelin poikki mutta niin kertakaikkisen vakuuttava osasi olla että hänellä jatkuvasti joku sivusuhde menossa, ja vaimo senkun palvoo. Ja nämä toiset naiset ovat fiksuja, nättejä naisia, eivät mitään pubiruusuja. No, siinähän odottavat että mies eroaa ”kylmästä liitostaan”.

Vierailija
6/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tulee kuvotus aiheesta, kun muistan oman suhteen varattuun.

Miehellä ei seksiä avioliitossa ollenkaan luuli olevansa täysin kyvytön. Mut rakastui minuun (omien sanojen mukaan) ja seksi oli ilmeisesti pääsyy, miksi oli suhteessa kanssain, vaikka väittikin muuta. Olen miettinyt vaimoa, joka jäi avioliittoon

vaikka sai tietää suhteestamme.

Et liikkuuko hänen päässään mitään? Avioliitto oli seksitön ja ongelmainen ja mies mieluummin ratkaisi ongelman omalta osaltaan alkamalla pettää puolisoaan. Vaikk olisi voinut hakeutua terapiaan vaimonsa kanssa. Minua tuo satuttaisi liikaa, enkä ikinä enää voisi harrastaa mieheni kanssa seksiä.

Pahoittelut vaimolle suhteesta, mutta luulin liiton olleen loppusuoralla ja uskoin kaikki miehen valheet.

Jos saisin palata menneisyyteen, en sortuisi varattuun mieheen.

Vierailija
7/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei seksiä avioliitossa ollenkaan luuli olevansa täysin kyvytön. Mut rakastui minuun (omien sanojen mukaan) ja seksi oli ilmeisesti pääsyy, miksi oli suhteessa kanssain, vaikka väittikin muuta. Olen miettinyt vaimoa, joka jäi avioliittoon

Et liikkuuko hänen päässään mitään? Avioliitto oli seksitön ja ongelmainen ja mies mieluummin ratkaisi ongelman omalta osaltaan alkamalla pettää puolisoaan. Vaikk olisi voinut hakeutua terapiaan vaimonsa kanssa. Minua tuo satuttaisi liikaa, enkä ikinä enää voisi harrastaa mieheni kanssa seksiä.

Pahoittelut vaimolle suhteesta, mutta luulin liiton olleen loppusuoralla ja uskoin kaikki miehen valheet.

En usko, että miehen liitto oli oikeasti seksistön. Petturi valehtelee siitäkin rakastajattarilleen. Todennäköisesti olit vain yksi muiden sivusuhteiden joukossa. Tiedän tämän omasta kokemuksestani. Olen pettänyt omassa avioliitossani muiden ukkomiesten kanssa ja tiedän kaikki mahdolliset metkut.

Vierailija
8/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä totta, Ap. Aina olen ihmetellyt kuka näihin ”vaimoni ei ymmärrä minua” -jorinoihin lähtee mukaan, kunnes omalle kohdalle osui. Onneksi ei sänkyyn menty kun vihelsin pelin poikki mutta niin kertakaikkisen vakuuttava osasi olla että hänellä jatkuvasti joku sivusuhde menossa, ja vaimo senkun palvoo. Ja nämä toiset naiset ovat fiksuja, nättejä naisia, eivät mitään pubiruusuja. No, siinähän odottavat että mies eroaa ”kylmästä liitostaan”.

Palvomisen lisäksi vaimo jaksaa jankkaa, että hän voitti, mies jäi. Eikä ymmärrä, et itseasiassa kaikki hävisi.

Mä yritin puolustautua yhdelle vaimolle, selittää tilanteen, mutta hän ei halunnut kuunnella. Kehoitti pysymään miehestään kaukana ja kielsi pitämästä yhteyttä. Tajusin, mikä roisto mies oli. Pysyin kaukana ja en vastannut viesteihin. Alko tuleen prepaid liittymistä viestejä ja puheluita. Piti vaihtaa omakin numero. Vaimon mukaan (yhteisiltä ystäviltä kuultua) he ovat onnellisia, mutta mies on oikeasti masentunut ja ei ole vieläkään jättänyt mua rauhaan.

Vierailija
9/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävällä miehellä on monasti kotona lihava vaimo, joka kyykyttää miestään. Sen oon huomannu. Ja pettämisen jälkeen, kun jää kii, kyykytys kovenee. Että kyllä se mies palkkansa saa. Vaimo vain esittää anteeksi antavaa muille.

Vierailija
10/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei tarvii miettiä vaimon pään liikkeitä. Luulit saavasi varakkaan ukon.

Olit miehen mukaan vaan niin helppo ja aina valmis. Mies on saanut maksaa kovan hinnan seikkailustaan. 

Vierailija
11/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei seksiä avioliitossa lainkaan"...

Vieläkö uskot?

Vierailija
12/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit miehen mukaan vaan niin helppo ja aina valmis. Mies on saanut maksaa kovan hinnan seikkailustaan. 

Ensinnäkään mies ei ollut varakas. Toiseksi en ollut helppo. Lopetin suhteen parikin kertaa. Enkä ollut aina valmis. Tunsin vaimon ystävän ja kuulin seksi ongelmista myös sitä kautta.

Vierailija
13/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö uskot?

Tässä tapauksessa uskon. Kuulin sen myös vaimolta. Mutta tunteista ja aikomuksistaan hän valehteli.

Vierailija
14/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka miettii rakastuessaan varallisuutta?

Luulen, että petetty vaimo on ainut tuossa kuviossa, joka miettii taloudellista häviötään ja siksi ei halua jättää miestään.

Vierailija
15/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan hyvä liitto teillä, kun mies petti ja pistit maksamaan kovan hinnan. Kannatti varmaan jatkaa? Välinne lienee superhyvät. Kulisseissa elämisestä maksat jossain kohtaa itsekin suuren hinnan. Ikävä kyllä.

Vierailija
16/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö uskot?

Useimmiten seksiä on varmasti, mutta se on huonoa eikä sitä ole riittävästi. Kyllä ne varatut varmasti välillä kotona niitä pussejaan tyhjentää. Eipä sitä ole tarvetta vieraisiin, jos kotona saa hekumallista seksiä. Sorry, mutta kyllä tämä on fakta.

Vierailija
17/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te muka tiedätte mitä se vaimo uskoi? Ihmisillä on erilaisia syitä jäädä avioiliittoonsa ja erilaisia syitä pitää kulissia yllä.

Vierailija
18/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se naimisissa oleva mies kenen kanssa olen suhteessa ainakaan ole koskaan sanonut haluavansa tai aikovansa jättää puolisoaan ja seksiäkin heillä on.

Mä itseasiassa uskon, että hän on mulle hyvinkin rehellinen.

Alusta asti on puhuttu, että olemme toisillemme satunnaista seksiä, eikä mitään muuta.

Miksi minun pitäisi epäillä miehen valehtelevan?

Vierailija
19/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö uskot?

Useimmiten seksiä on varmasti, mutta se on huonoa eikä sitä ole riittävästi. Kyllä ne varatut varmasti välillä kotona niitä pussejaan tyhjentää. Eipä sitä ole tarvetta vieraisiin, jos kotona saa hekumallista seksiä. Sorry, mutta kyllä tämä on fakta.

Höpö-höpö, seksin puute tai huonous on vain yksi lukuisista syistä pettää. Onhan näistä ihan tutkimuksiakin. Mutta elä vaan omassa kuplassasi jos se tuntuu paremmalta.

Vierailija
20/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettävällä miehellä on monasti kotona lihava vaimo, joka kyykyttää miestään. Sen oon huomannu. Ja pettämisen jälkeen, kun jää kii, kyykytys kovenee. Että kyllä se mies palkkansa saa. Vaimo vain esittää anteeksi antavaa muille.

Ei pidä paikkaansa. Löytyy ihan joka lähtöön. Yhdellä minua 15 vuotta nuoremmalla rakastajallani on missitasoinen avovaimo kotona. Selitys on, ettei avokin paikat kestä niin tiheää seksiä kuin mies haluaa. Uskon tämän, kun miehellä on keskiverto isompi vehje. En minäkään sellaista kykenisi vastaanottamaan montaa kertaa viikossa.