Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäsosiaaliset miehet

Vierailija
10.02.2019 |

Moni sinkkumies luulee liian usein, että naisia kiinnostaa vain miehen ulkönäkö tai varakkuus tai menestystys. Mutta olen huomannut, että ne miehet, jotka eivät kumppania löydä, ovat usein epäsosiaalisia. Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta.

Kiinnittäkää siis huomiota sosiaalisiin taitoihin! Ottakaa kantaa.

Kommentit (431)

Vierailija
41/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en naisena ole koskaan piitannut kenenkään varallisuudesta. Tärkeintä on se, että mies on keskustelussa läsnä ja aidosti kiinnostunut tutustumaan.

Ihmiset, joiden lasi on yleisesti ottaen puoliksi tyhjiä, ovat raskasta seuraa. Tiedän kuitenkin montakin ihan fiksua miestä, jotka jumittaa itsesäälissä ja "en mä kuitenkaan osaa/pysty/jaksa -asenteessa". Tekis mieli potkaista persukselle, menee hyvät miehet hukkaan ihan itseltäänkin.

Luonnollisesti kunhan miehellä on enemmän varallisuutta kuin sulla.

Vierailija
42/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on taas niin, että tulen liian hyvin toimeen naisten kanssa ja olen heidän seurassaan täysin rento, joten mut nähdään vaan ystävänä.

Enpä usko syyn olevan tuo. Ellet sitten muuten viestitä, että nainen ei ole kiinnostava. Tietysti miehelle "täysin rento" voi tarkoittaa myös sitä, että puhuu naiselle kuin jätkäkaverille, kertoo menevänsä nyt p*askalle ja kehuu ohikulkuvan naisen tissejä. Sen hyvin moni nainen ottaa selvänä torjuntana, vaikka olisikin ollut kiinnostunut.

Mun ongelma näin naisena on, että olen täysin rento sellaisten miesten kanssa, joista en ole kiinnostunut enempää kuin kaverina - ja siksipä nämä miehet kuvittelevat minun olevan heihin ihastunut. Kiinnostavien miesten kanssa olen paniikissa ja jäykistelen.

Siis mitä? Luulet tietäväsi paremmin mikä minun syyni on kun en kehtaa tehdä aloitteita? Ja sitten sanot vielä saman, minun ilmoittaman syyn olevan omasi?

Sinähän sanoit, että naiset eivät näe sinua miehenä, koska olet heidän seurassaan liian rento. Rentous tuntuisi todella oudolta syyltä olla kiinnostumatta jostakusta. Perään kerroin oman kokemukseni, että ainakin näin sukupuolet toisinpäin käännettynä miehet kiinnostuvat minusta yli äyräiden juuri silloin, kun itse olen rento ja jännittämätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas lähtökohtana että miehen pitää puhua nainen pyörryksiin, hurmata ja olla naisen arvoinen. Muuten MIES jää yksin. Kenen haaremiin naiset sitten menevät? Maaseutu tyhjenee naisista, miehet jäävät hoitamaan tiloja (vapaa valinta, en kritisoi) mutta tämän johdosta kaupungeissa on enemmän naisia kuin miehiä. Nyt jos pudotetaan introvertit miehet pois, kisa käy jo aika kuumana.

Onneksi kaikki naiset ovat supliikkeja, kohteliaita, sulavaa juttuseuraa. Tämä ongelma koskee siis vain miehiä.

Todellakaan ei ole vain miesten ongelma mutta naiset älyää olla syyttelemättä toista osapuolta omista ongelmistaan.

Vierailija
44/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei vaan viitsi teeskennellä kiinnostunutta naisten viini ja matkusteluelämästä? Saako sitten olla "epäsosiaalinen"?

On tuhansia naisia joita ei kiinnosta viini ja matkustelu. Lopeta instatyrkyistä haaveilu ja etsi nainen jolla on samoja mieltymyksiä kuin sinulla.

Jep, nainen pitää etsiä, metsästää. Hiljaiseen elämään taipuvainen hakea sitten sieltä kotoa.

Hurmaa nainen, ole hänen arvoisensa.

Ei toki tarvitse, istu siellä kämpässäsi odottamassa että nainen tulee hakemaan sinut sieltä. Se nainen ei tosin täällä näy ulisemassa joten....

Vierailija
45/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että moni nainen osaa ilmaista itseään hyvin, mutta silti asiat esitetään ilkeästi ja negatiivisesti. On olemassa myls epäsosiaalisia naisia, joiden ei ilmeisesti kannata ollenkaan kiinnittää huolta taitoihin. Onko apn tarkoitus mollata vain miehiä?

Vierailija
46/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei vaan viitsi teeskennellä kiinnostunutta naisten viini ja matkusteluelämästä? Saako sitten olla "epäsosiaalinen"?

No joo, kaikkein loukkaavinta kyllä todella on, jos toinen vain esittää olevansa kiinnostunut ajatuksistani päästäkseen sänkyyni. Jos et ole kiinnostunut daamista myös ihmisenä sen tissiparin lisäksi, niin silloin kannattaakin olla epäsosiaalinen.

Heh.. Yksi työkaveri on juuri eronnut ja hirveä kiire uuteen suhteeseen. Ja yhden deittikaverin kanssa oli kuulemma puhe jalkapallosta. Työkaverini oli valehdellut, ettei ole kiinnostunut futiksen seuraamisesta. Olin äimänä, nythän sä et ikinä voi katsoa futista telkkarista sen naisen läsnäollessa. Myönsi tilanteen ongelmallisuuden. Kun aloin "moralisoimaan", että suhdetta aloittaessa on parempi olla rehellinen, (jos on mennäkseen kiville, niin menee mahdollisimman pian), hän Vetosi siihen, etten ymmärrä hän tilannettaan. Blondina eurooppalaisena (ja vielä suomalaisena) minulla olisi kuitenkin naisia jonoksi asti, hänen pitää pitää kiinni siitä mitä sattuu saamaan. Aaaargh! Oli miten oli, sä et saa pitkäaikaista suhdetta pidettyä kasassa tuolla menolla. Tähän myönsi hakevansa ensisijaisesti lyhytaikaista suhdetta. (käsittääkseni tämäkään ei ole tässä viimeisen vuoden aikana onnistunut)

Vierailija
47/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas lähtökohtana että miehen pitää puhua nainen pyörryksiin, hurmata ja olla naisen arvoinen. Muuten MIES jää yksin. Kenen haaremiin naiset sitten menevät? Maaseutu tyhjenee naisista, miehet jäävät hoitamaan tiloja (vapaa valinta, en kritisoi) mutta tämän johdosta kaupungeissa on enemmän naisia kuin miehiä. Nyt jos pudotetaan introvertit miehet pois, kisa käy jo aika kuumana.

Onneksi kaikki naiset ovat supliikkeja, kohteliaita, sulavaa juttuseuraa. Tämä ongelma koskee siis vain miehiä.

Todellakaan ei ole vain miesten ongelma mutta naiset älyää olla syyttelemättä toista osapuolta omista ongelmistaan.

Mikäs tämän ketjun tarkoitus sitten on?

Nainen jäämässä yksin, miesten vika kun supliikkkeja pelimiehiä ei riitä kaikille.

Vierailija
48/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on taas niin, että tulen liian hyvin toimeen naisten kanssa ja olen heidän seurassaan täysin rento, joten mut nähdään vaan ystävänä.

Enpä usko syyn olevan tuo. Ellet sitten muuten viestitä, että nainen ei ole kiinnostava. Tietysti miehelle "täysin rento" voi tarkoittaa myös sitä, että puhuu naiselle kuin jätkäkaverille, kertoo menevänsä nyt p*askalle ja kehuu ohikulkuvan naisen tissejä. Sen hyvein moni nainen ottaa selvänä torjuntana, vaikka olisikin ollut kiinnostunut.

Mun ongelma näin naisena on, että olen täysin rento sellaisten miesten kanssa, joista en ole kiinnostunut enempää kuin kaverina - ja siksipä nämä miehet kuvittelevat minun olevan heihin ihastunut. Kiinnostavien miesten kanssa olen paniikissa ja jäykistelen.

Siis mitä? Luulet tietäväsi paremmin mikä minun syyni on kun en kehtaa tehdä aloitteita? Ja sitten sanot vielä saman, minun ilmoittaman syyn olevan omasi?

Sinähän sanoit, että naiset eivät näe sinua miehenä, koska olet heidän seurassaan liian rento. Rentous tuntuisi todella oudolta syyltä olla kiinnostumatta jostakusta. Perään kerroin oman kokemukseni, että ainakin näin sukupuolet toisinpäin käännettynä miehet kiinnostuvat minusta yli äyräiden juuri silloin, kun itse olen rento ja jännittämätön.

Luehan kommentini uudestaan ajatuksen kanssa, en missään vaiheessa ole sanonut etteivät naiset olisi kiinnostuneita, vaan etten osaa suhtautua enkä lukea sitä, ja kun huomaan kiinnostuksen lukkiudun, tai kun itse olen kiinnostunut.

Vierailija
49/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsosiaalisuus on seuraus, jos ei ole ulkonäköä, varallisuutta tms. sosiaalisuutta helpottavia ominaisuuksia.

Menee päinvastoin. Sosiaalisuudesta seuraa varallisuutta ja hyvä asema ja ulkonäkökin paranee kun on vaara ja älyä näyttää siistiltä. Epäsosiaalinen ei edes ymmärrä miten paljon ulkonäköön voi vaikuttaa ja ihmisten asenteisiin sitä myötä. Hyvä uutinen on että sosiaalisemmaksi voi opetella, ainoa mikä puuttuu on halu. Itsesääli on helpompaa ja lyhyellä tähtäimellä "palkitsevampaa".

Esimerkkejä todellisuudesta? Kuka tunnettu sosiaalinen mies on ollut alun perin varaton ja tylsän näköinen, mutta noussut hyvällä pössiksellä menestykseen?

What? Kuka ei? Minkälaisesta varallisuudesta tässä ylipäänsä puhutaan? Eikö tavallinen keskiluokkainen varallisuus riitä ja miksi ei? Onko tässäkin keskustelussa niin että nainen = huippumalli?

Keksiluokkainen varallisuus ei ole erityisen huono lähtökohta sosiaalisuudelle. Tunnetuista sosiaalisista miehistä esim Hjallis olisi voinut saada jonkun perus marjatan varattomana. Nyt hän on pyörittänyt kymmeniä malleja.

Hjallis ei ole mikään peruspetteri ihmisenä. Vaikka hänellä olisi ollut millainen varallisuus, hän ei olisi saanut naisia olematta älykäs ja omaamalla paljon sosiaalista pääomaa.

Tunnen muutaman erittäin varakkaan miehen (ja naisenkin) (omaisuus miljoonissa euroissa. Näiden tuntemieni joukossa on kaksi miestä joka ei ole löytänyt parisuhdetta epämiellyttävän luonteensa vuoksi vaikka ulkonäkö on OK. Toinen näistä miehistä puhuu jatkuvasti omista (=vanhemmiltaan saamista) rahoistaan ja ei liene yllättävää että kukaan ei ole häntä jaksanut katsoa. Toinen taas on epäluotettava vastuuta pakoileva haahuilija jota esim. työelämä ei kiinnosta (rahan puolesta ei töissä toki tarvitse ollakaan). Toisaalta tunnen varattomia miehiä jotka ovat suosittuja naisten keskuudessa. Kuka jaksaa katsoa rikasta tylsimystä vuodesta toiseen jos voi saada miehen johon rakastuu miehen omien ominaisuuksien vuoksi?

Vierailija
50/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti naiset eivät tätä taitoa juurikaan osaa, katso naisvaltaisia aloja. Katso vaikka tätä surullista äitien valitusta kuinka arki on raskasta, koska yhteiskunta, mies, mikä milloinkin. Monenko yhisän olet kuullut syyttelevän muita arkensa raskaudesta? Ohis

Vierailija
51/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti naiset eivät tätä taitoa juurikaan osaa, katso naisvaltaisia aloja. Katso vaikka tätä surullista äitien valitusta kuinka arki on raskasta, koska yhteiskunta, mies, mikä milloinkin. Monenko yhisän olet kuullut syyttelevän muita arkensa raskaudesta? Ohis

Mitkä yh-isät? Miehet dumppaa yleensä lapsensa äidilleen jos ei huvita leikkiä kotia eikä toisinpäin.

Vierailija
52/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, kaikkein loukkaavinta kyllä todella on, jos toinen vain esittää olevansa kiinnostunut ajatuksistani päästäkseen sänkyyni. Jos et ole kiinnostunut daamista myös ihmisenä sen tissiparin lisäksi, niin silloin kannattaakin olla epäsosiaalinen.

Heh.. Yksi työkaveri on juuri eronnut ja hirveä kiire uuteen suhteeseen. Ja yhden deittikaverin kanssa oli kuulemma puhe jalkapallosta. Työkaverini oli valehdellut, ettei ole kiinnostunut futiksen seuraamisesta. Olin äimänä, nythän sä et ikinä voi katsoa futista telkkarista sen naisen läsnäollessa. Myönsi tilanteen ongelmallisuuden. Kun aloin "moralisoimaan", että suhdetta aloittaessa on parempi olla rehellinen, (jos on mennäkseen kiville, niin menee mahdollisimman pian), hän Vetosi siihen, etten ymmärrä hän tilannettaan. Blondina eurooppalaisena (ja vielä suomalaisena) minulla olisi kuitenkin naisia jonoksi asti, hänen pitää pitää kiinni siitä mitä sattuu saamaan. Aaaargh! Oli miten oli, sä et saa pitkäaikaista suhdetta pidettyä kasassa tuolla menolla. Tähän myönsi hakevansa ensisijaisesti lyhytaikaista suhdetta. (käsittääkseni tämäkään ei ole tässä viimeisen vuoden aikana onnistunut)

Minä olen tavannut paljon naisia jotka tekevät tuota. Ohis

Vierailija
53/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuhansia naisia joita ei kiinnosta viini ja matkustelu. Lopeta instatyrkyistä haaveilu ja etsi nainen jolla on samoja mieltymyksiä kuin sinulla.

Huutista. En kyllä välitä heppa- tai koirahulluista yhtään sen enempää.

Vierailija
54/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos pudotetaan introvertit miehet pois, kisa käy jo aika kuumana.

Ei introvertti tarkoita, ettei ole sosiaalisia taitoja. Ketjussa ei myöskään ole puhuttu että miehen täytyisi puhua nainen pyörryksiin, vaan että osaisi olla normaalisti sosiaalisessa kanssakäymisessä.

Vierailija
55/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu. Lisäksi olen akateemisessa ja sosiaalisessa ammatissa, joten en voi ihan sosiaalisesti törppö olla. Oon keskustelutaitoinen enkä lyttää itseäni, joten en tajua missä vika voi olla

Usein kun luullaan olevansa keskustelutaitoisia niin jotain tönkköä siinä kuitenkin on naisten näkökulmasta. Tai sitten olette liiankin sulavia ja seurallisia naisten kanssa, jolloin alkaa tulemaan myös hylkimisreaktiota. Pitäisi heilua sopivasti siinä epäsosiaalisuuden ja sosiaalisuuden rajoilla. Ei naiset siitäkään tykkää jos pommittaa viesteillä ja hymiöillä jatkuvasti, vähän sama livenäkin.

Vierailija
56/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Kenen vika se on? Sinun vai naisten? Jos olet kaikille tasaisesti yhtä hauska ja mukava, niin mistä kukaan arvaa, jos sinä haluaisit jonkun tietyn kanssa enemmän? Olimme miehen kanssa opiskeluaikoina samassa kaveripiirissä ja aluksi ihan vaan kavereita. Sitten mies teki aloitteen lähempään tuttavuuteen ja kaikki muuttui. Ennen hänen aloitettaan en todellakaan tiennyt hänen tuntemuksistaan.

Vierailija
57/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tämän ketjun tarkoitus sitten on?

Nainen jäämässä yksin, miesten vika kun supliikkkeja pelimiehiä ei riitä kaikille.

Kuinka usein nainen aloittaa täällä ruikutusketjun miksi supliikkeja pelimiehiä ei riitä kaikille? Aivan, ei koskaan. Toisin kuin nämä kerran tunnissa ilmestyvät ulinat joissa valitetaan miksi pitää mennä ulos ja puhua jotain löytääkseen kumppanin itselleen.

Todella useinhan täällä on ketjuja missä noin nelikymppinen nainen ei löydä tasoistaan kumppania ja syyttää tästä miehiä. Ohis

Vierailija
58/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen koulutukseltani insinööri ja opiskelen parhaillaan työn ohessa dipaksi. Yksin olen asunut koko ikäni. Koen olevani niin ruma, etten kelpaa sellaisille naisille, joiden kanssa voisin kuvitella perhettä perustettavan. Naama on niin poikamainen 34-vuotiaana kun voi olla. On mm. luultu 20-vuotiaaksi. Tod.näk elelen koko elämäni yksin. 

Vierailija
59/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, nainen pitää etsiä, metsästää. Hiljaiseen elämään taipuvainen hakea sitten sieltä kotoa.

Hurmaa nainen, ole hänen arvoisensa.

Ei toki tarvitse, istu siellä kämpässäsi odottamassa että nainen tulee hakemaan sinut sieltä. Se nainen ei tosin täällä näy ulisemassa joten....

Miksi menet henkilökohtaisuuksiin? Kuulostaa siltä että vain sinä uliset.

Olen epäsosiaalinen (sulkeutunut) kunnes koen että voin luottaa toiseen hyvin. Lähtökohtani siis on ihminen ei ole luottamuksen arvoinen kunnes toisin todistetaan. Kyllä meillä välit lämpenivät vaimon kanssa parissa vuodessa tarpeeksi että seurustelu oli mahdollista. Hänen ei ainakaan tarvitse miettiä ihastunko johonkin uuteen ja hölmöilen hetken huumassa.

Vierailija
60/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutista. En kyllä välitä heppa- tai koirahulluista yhtään sen enempää.

Tyhmä, tyhmempi, mies. Aivan varmasti on myös naisia jotka ryyppää kaikki päivät ja kirjoittelee nettiin. Siinähän sulla on puuhaa kun mietit että miten tällaisen saisi haaviin. Mene leipäjonossa juttelemaan?