Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäsosiaaliset miehet

Vierailija
10.02.2019 |

Moni sinkkumies luulee liian usein, että naisia kiinnostaa vain miehen ulkönäkö tai varakkuus tai menestystys. Mutta olen huomannut, että ne miehet, jotka eivät kumppania löydä, ovat usein epäsosiaalisia. Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta.

Kiinnittäkää siis huomiota sosiaalisiin taitoihin! Ottakaa kantaa.

Kommentit (431)

Vierailija
1/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähä se vähän vaivaannuttavaa on kun yrittää vähän jutella jonkun kiinnostavan miehen kanssa mutta saa vaan tyhjän katseen tai epämäärästä muminaa. Siinäpä sit koeta lukea onko kiinnostusta kun ei edes puhua voi ihan vain kuin kenelle tahansa. Tämä pätee varmasti myösin toisinkin päin. Keskusteluun tarvitaan kaksi osapuolta.

Vierailija
2/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös törmännyt sellaiseen epäsosiaalisuuteen jossa puhutaan kyllä koko ajan, mutta ei keskustella lainkaan. Eli ei kuunnella mitä toinen sanoo, vaan puhutaan omaa juttua. Ryhmässä keskustelut käännetään omiin aiheisiin. Joskus siis sosiaalista on myös olla hiljaa ja kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olemme kaveriporukalla yrittäneet saada eräälle kaverillemme naista. Monesti olemme kutsuneet joitakin sinkkuja naisia illanviettoon, jotka sitten ovat olleet kiinnostuneet tästä kaveristamme. Mutta kun kaverian sosiaaliset taidot loppuvat juuri siihen ja itseinho alkaa, on se kamalaa katsottavaa.

Jos nainen kysyy, mitä mies tekee työkseen, vastaa mies:

"No en mitään ihmeellistä." (lentää työkseen matkustajakonetta, aika perusduunia siis)

Nainen kysyy, pitääkö mies kissoista / koirista / nimeä joku lemmikki tähän.

"Ihan kivoja." (mies on äärimmäisen eläinrakas ja haluaisi lemmikin, muttei työnsä takia voi ottaa)

Kaikkein pahin oli, kun eräs nainen kaikesta huolimatta kysyi, olisiko mies kiinnostunut lähtemään hänen kanssaan viikonloppuna kylpylään, kun naisella oli sinne joku palkintomatka kahdelle ja kaveri puuttuu. Kaverimme sitten vastasi:

"En mä oikein tiedä, et sä tällaista halua, pilaan kuitenkin koko reissun."

Hämmentyneenä nainen sitten totesi, että ei hän usko, että mies pilaa reissua, tulisi nyt kun hän haluaisi tutustua. Mies siihen:

"Kiitti mut kyllä mä tiiän, että sä säälistä mut kutsut."

Ei ollut nainen enää missään yhteyksissä porukkaamme ikinä. Myöhemmin kaverillemme valkeni, että näin käyttäytyy oikeasti kiinnostunut nainen ja harmittelee tänäkin päivänä, että tilaisuus meni ohitse.

Mitä *piip* pitää vielä tehdä, että kaveri onnistuu?! Kun hänelle yrittää neuvoa sosiaalisen taidon aakkosia, hän vain toteaa, että on toivoton tapaus, kuolee yksin ja turha yrittää muuttaa itseään, ei se kuitenkaan toimi. No tuolla asenteella ei varmana toimi, eikä se nainen postiluukusta putoa.

Vierailija
4/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu. Olen tänä vuonna luovuttanut - sitä jatkui yli 10v. Kun miehellä on huono itseluottamus ja sosiaaliset taidot lähempänä nollaa kuin edes ykköstä, niin ei siinä hirveästi mikään auta.

Olen vienyt häntä uusiin harrastuksiin. Olen kutsunut juhliin sinkkunaisia. Olen ''vahingossa'' törmännyt kaveriini sinkkunaiskaverini kanssa. Olen opettanut Tinderin käyttöä. Olen ottanut hänestä laadukkaampia kuvia ja opettanut poseeraamaan kuvissa. Olen ehdottanut erilaisia keskustelunavauksia (tämä ei auta pitkälle, kun möhlii sitten avauksen jälkeen). Olen patistanut psykologille. Olen patistanut tutustumaan uusiin ihmisiin ja käymään itsekin jossakin tapahtumissa _yksin_.

Ei mitään. Aina on syy, miksi se nainen ei ole kiinnostunut. Tai jos jostain syystä uskoo, että nainen on kiinnostunut, niin karkottaa hänet sosiaalisilla taidoillaan. Hirveän kirjaviisas kaveri, mutta ei kukaan normaali ihminen kauaa jaksa, jos (vaikka kaverini mielestään ihan hyvää tarkoittaen asian tuo esille) toinen koko ajan ihmettelee, miten toinen ei voi tietää sitä, tätä ja tuota ja sitten selittää ummet ja lammet, miten esimerkiksi atomin saa halkaistua, koska sehän on perustietoa. Ja siitä jos nainen erehtyy toteamaan, että aihe ei oikein häntä kiinnosta, niin alkaa kaverini selittämään sitä täysin palikkakäsitteillä lässyttäen ja hän oikesti kuvittelee, että toinen arvostaa tuota!

Joten olen päätynyt siihen, että antaa olla. Kaiken lisäksi kaverini ei ole koskaan harrastanut liikuntaa sen enempää, että kävelee kilometrin verran töihin, joten hän on muodoltaan omena, johon on isketty neljä hammastikkua. Ja vaikka hän on hyväpalkkaisessa ammatissa, niin ikävä kyllä se lompakkokaan ei ole houkutellut naisia,

Vierailija
5/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni sinkkumies luulee liian usein, että naisia kiinnostaa vain miehen ulkönäkö tai varakkuus tai menestystys. Mutta olen huomannut, että ne miehet, jotka eivät kumppania löydä, ovat usein epäsosiaalisia. Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta.

Niimpä, olenkin parempi sängyssä jos sinne asti ikinä pääsee, ei tarvitse mitään paskaa jauhaa vaan suoraa toimintaa.

Deittiraiskaaja amiksesta avautuu. Ja se on "niinpä".

Vierailija
6/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa kantaa? Tuossahan syyllistyy mansplainaukseen!

Vierailija
7/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen juuri kuvailemasi mies ilman varallisuutta ja ulkonäköä. Kumppani löytyi jo parikymppisenä. Naisvaltaisessa työpaikassani on koko ajan pieni flirtti päällä ja pari sivusuhdettakin on ollut.

Vierailija
8/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän hyvät sosiaaliset taidot ole avain kaikkiin ihmissuhteisiin, ei pelkästään kumppanin löytämiseen. Ystävät, työporukkaan kuuluminen...

Vierailija
9/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Snip

Ei mitään. Aina on syy, miksi se nainen ei ole kiinnostunut. Tai jos jostain syystä uskoo, että nainen on kiinnostunut, niin karkottaa hänet sosiaalisilla taidoillaan. Hirveän kirjaviisas kaveri, mutta ei kukaan normaali ihminen kauaa jaksa, jos (vaikka kaverini mielestään ihan hyvää tarkoittaen asian tuo esille) toinen koko ajan ihmettelee, miten toinen ei voi tietää sitä, tätä ja tuota ja sitten selittää ummet ja lammet, miten esimerkiksi atomin saa halkaistua, koska sehän on perustietoa. Ja siitä jos nainen erehtyy toteamaan, että aihe ei oikein häntä kiinnosta, niin alkaa kaverini selittämään sitä täysin palikkakäsitteillä lässyttäen ja hän oikesti kuvittelee, että toinen arvostaa tuota!

Snap

Kirjoittelin ihan kaverimielessä tällaisen miehen kanssa. Välillä saattoi kirjoittaa romaaneita jostain pikkuasiasta, vaikka olin sanonut ettei asia ole kiinnostava. Jostain syystä viestittely jäi.

Vierailija
10/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
11/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas niin, että tulen liian hyvin toimeen naisten kanssa ja olen heidän seurassaan täysin rento, joten mut nähdään vaan ystävänä.

Vierailija
12/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on taas niin, että tulen liian hyvin toimeen naisten kanssa ja olen heidän seurassaan täysin rento, joten mut nähdään vaan ystävänä.

Mulla sama juttu. Lisäksi olen akateemisessa ja sosiaalisessa ammatissa, joten en voi ihan sosiaalisesti törppö olla. Oon keskustelutaitoinen enkä lyttää itseäni, joten en tajua missä vika voi olla

Vierailija
13/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo, en ikinä osaa olla naisten luonteva. Olen muuten aika sosiaalinen, osaan keskustella kaverina naisten ja miesten kanssa, mutta jos on vähänkään kiinnostusta puoleen tai toiseen, niin en osaa sitä lukea enkä lähestyä, saattaa olla, että menen ihan lukkoon. En vähättele suoraan ettei seurani ole arvoistansa niinkuin joku ylempänä kertoi kaveristaan, mutta päässäni niin kuvittelen. Netistä olen seurani löytänyt, siellä on helpompi rikkoa jää ja havaita kiinnostaako seurani vai ei.

Vierailija
14/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsosiaalisuus on seuraus, jos ei ole ulkonäköä, varallisuutta tms. sosiaalisuutta helpottavia ominaisuuksia.

Vierailija
15/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsosiaalisuus on seuraus, jos ei ole ulkonäköä, varallisuutta tms. sosiaalisuutta helpottavia ominaisuuksia.

Menee päinvastoin. Sosiaalisuudesta seuraa varallisuutta ja hyvä asema ja ulkonäkökin paranee kun on vaara ja älyä näyttää siistiltä. Epäsosiaalinen ei edes ymmärrä miten paljon ulkonäköön voi vaikuttaa ja ihmisten asenteisiin sitä myötä. Hyvä uutinen on että sosiaalisemmaksi voi opetella, ainoa mikä puuttuu on halu. Itsesääli on helpompaa ja lyhyellä tähtäimellä "palkitsevampaa".

Vierailija
16/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*varaa ei vaara

Vierailija
17/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee päinvastoin. Sosiaalisuudesta seuraa varallisuutta ja hyvä asema ja ulkonäkökin paranee kun on vaara ja älyä näyttää siistiltä. Epäsosiaalinen ei edes ymmärrä miten paljon ulkonäköön voi vaikuttaa ja ihmisten asenteisiin sitä myötä. Hyvä uutinen on että sosiaalisemmaksi voi opetella, ainoa mikä puuttuu on halu. Itsesääli on helpompaa ja lyhyellä tähtäimellä "palkitsevampaa".

Esimerkkejä todellisuudesta? Kuka tunnettu sosiaalinen mies on ollut alun perin varaton ja tylsän näköinen, mutta noussut hyvällä pössiksellä menestykseen?

Vierailija
18/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkejä todellisuudesta? Kuka tunnettu sosiaalinen mies on ollut alun perin varaton ja tylsän näköinen, mutta noussut hyvällä pössiksellä menestykseen?

What? Kuka ei? Minkälaisesta varallisuudesta tässä ylipäänsä puhutaan? Eikö tavallinen keskiluokkainen varallisuus riitä ja miksi ei? Onko tässäkin keskustelussa niin että nainen = huippumalli?

Vierailija
19/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What? Kuka ei? Minkälaisesta varallisuudesta tässä ylipäänsä puhutaan? Eikö tavallinen keskiluokkainen varallisuus riitä ja miksi ei? Onko tässäkin keskustelussa niin että nainen = huippumalli?

Keksiluokkainen varallisuus ei ole erityisen huono lähtökohta sosiaalisuudelle. Tunnetuista sosiaalisista miehistä esim Hjallis olisi voinut saada jonkun perus marjatan varattomana. Nyt hän on pyörittänyt kymmeniä malleja.

Vierailija
20/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olemme kaveriporukalla yrittäneet saada eräälle kaverillemme naista. Monesti olemme kutsuneet joitakin sinkkuja naisia illanviettoon, jotka sitten ovat olleet kiinnostuneet tästä kaveristamme. Mutta kun kaverian sosiaaliset taidot loppuvat juuri siihen ja itseinho alkaa, on se kamalaa katsottavaa.

Jos nainen kysyy, mitä mies tekee työkseen, vastaa mies:

"No en mitään ihmeellistä." (lentää työkseen matkustajakonetta, aika perusduunia siis)

Nainen kysyy, pitääkö mies kissoista / koirista / nimeä joku lemmikki tähän.

"Ihan kivoja." (mies on äärimmäisen eläinrakas ja haluaisi lemmikin, muttei työnsä takia voi ottaa)

Kaikkein pahin oli, kun eräs nainen kaikesta huolimatta kysyi, olisiko mies kiinnostunut lähtemään hänen kanssaan viikonloppuna kylpylään, kun naisella oli sinne joku palkintomatka kahdelle ja kaveri puuttuu. Kaverimme sitten vastasi:

"En mä oikein tiedä, et sä tällaista halua, pilaan kuitenkin koko reissun."

Hämmentyneenä nainen sitten totesi, että ei hän usko, että mies pilaa reissua, tulisi nyt kun hän haluaisi tutustua. Mies siihen:

"Kiitti mut kyllä mä tiiän, että sä säälistä mut kutsut."

Ei ollut nainen enää missään yhteyksissä porukkaamme ikinä. Myöhemmin kaverillemme valkeni, että näin käyttäytyy oikeasti kiinnostunut nainen ja harmittelee tänäkin päivänä, että tilaisuus meni ohitse.

Mitä *piip* pitää vielä tehdä, että kaveri onnistuu?! Kun hänelle yrittää neuvoa sosiaalisen taidon aakkosia, hän vain toteaa, että on toivoton tapaus, kuolee yksin ja turha yrittää muuttaa itseään, ei se kuitenkaan toimi. No tuolla asenteella ei varmana toimi, eikä se nainen postiluukusta putoa.

Terveisiä porvoosta. Mutta upposi peukuista päätellen aivottomiin av-mammoihin kybällä.