Mies soitti työpaikan illanistujaisista ja sanoi
Että menee myöhempään kuin luuli. Ärsyttävää piti tulla klo 21 kotiin. Taustalla naisten kikatusta ...olin ostanut viiniä ja saanut lapset hoitoon - mies tiesi siitä...
Kommentit (17)
Et kai oikeasti luullut että tulee kotiin 21?
Sen turhempaa päätöstä ja lupausta ei ole kuin luvata tulla juopottelutilaisuudesta ajoissa kotiin. Kuten jo ikivanhassa laulussa todetaan: Kaikenlaiset viinit, ja muutkin juomat fiinit, ne meidän Kalle Tappisen sai juhlatunnelmaan...
Et suo miehelle edes yhtä työpaikan juopotteluiltaa. Jos näitä on useita vuodessa, ”suunnittelet” tietenkin joka kerraksi jotakin erikoista ja saat alkaa esittää marttyyria.
Miksi teit juuri täksi illaksi suunnitelmia? Jos tiesit, että miehellä on illanvietto.
Useinkaan ei sieltä tulla pois klo 21. Miksi pitäisi, aikuisen ihmisen?
Tulisitko itse? Ja mitä tykkäisit itse jos mies tekisi samoin kun sinulla on oma illanvietto?
Viettäkää yhteistä aikaa joku toinen kerta.
Mene jonkun kaverisi kanssa itse jonnekin, mutta ei samaan paikkaan kun mies on ehkä menossa.
Just joo...olet joko hullun mustis tai feikkiä. Mutta mun ex haki mut työpaikan illanistujaisista klo 22 pois, koska olisin saanut muuten turpiin. Oli hieno suhde.
Jaa, ja jos mies käskisi aloittajaa kotiin yhdeksältä "tyttöjen iltana" niin mies olisi tietenkin alistajanarsistisika.
Ei muuta kuin lähdet radalle itsekin etkä turhaan miehelle ilmoittele. Voit myös jäädä yöksi ”kaverin” sohvalle...
0/5. Aloituksesta puuttui enää kynttilät ja uudet alusvaatteet tätä iltaa varten hankkittuna.
Kutsu naapuri mies juomaan sitä viiniä...
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin lähdet radalle itsekin etkä turhaan miehelle ilmoittele. Voit myös jäädä yöksi ”kaverin” sohvalle...
Haluaisin tietää mitä tällaisten vastaajien päässä oikein liikkuu, vai liikkuuko mikään kullllin lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää mitä tällaisten vastaajien päässä oikein liikkuu, vai liikkuuko mikään kullllin lisäksi?
Miksi puolison pitäisi istua yksin kotona, kun lapsetkin on hoidossa ja ukko luuraa kylillä? Samaa saa tehdä nainen halutessaan. Lupauksista ei tuossa perheessä näköjään tarvitse pitää kiinni, joten se kumpaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista vastausta täällä oikein odotetaan?
Miksi suunnittelit yhteistä romanttista iltaa, jos toinen on duuni pippaloissa vetämässä pers eitä? No joko kysyt saako avekki tulla sinne mukaan ja jos ei saa lähdet hyvällä omalla tunnolla itse hurvittelemaan ja flirttailet ihan kybällä kaikille miehille. Muista soittaa kanssa miehelle sieltä hurvittelu reissulta ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis päässä liikkuu kulli
Miksi ihmeessä pitää järkätä jotain suunnitelmaa kun toisella on firman pippalot? Lähde itse tyttöjen kanssa radalle, voitte vaikka treffata ukkosi kanssa keskustan baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis päässä liikkuu kulli
Siis naisen kummassakin päässä liikkuu kulli.
Taisit tehdä kiusallasi juuri tälle illalle suunnitelmasi.