Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~~HELMINAUHAT 07~~~~

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordin voittoa juhlimassa?????

Meillä on miehen kanssa siivoiltu kaappeja koko vk-lopun. Tulipa käytettyä sateiset päivät hyväksi. Tiistaina olis matkalle lähtö ja kovasti mietin uskallanko testata sillon, ti olis kp 24. En ole kova ryypiskelemään, mutta tuleehan sitä jonkun verran ravintoloissa syötyä ja nautittua viiniä. PLÄÄHH!!!

Paha olo on mennyt pois, taitaa täti pirulainen kääntää punaisen luutansa tännepäin ja suhahtaa pihaan ens viikolla.

-m-

Vierailija
42/53 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loviisa78 oli aivan oikeassa...Hyvä kun on pöksyissä pysytty kun se Lordi meni ja voitti (hevillä suomi aei häviä, niinkuin siinä jonkun paperissa luki)...aivan mahtava juttu...kylmät väreet kulki pitkin kehoa kun se laulaa luikautti... Ja sit vielä jos toi Suomi-jääkiekko saisi sen pronssi mitallinkin...Hyvä viikonloppu...

(.)... ei mitään kummempaa, samanlaisina olot jatkuu, kyllästyttää...Olen jo varautunut siihenkin että taidan siirtyä sitten seuraavaksi tonne maaliskuisten pinoon...Mutta ootellaan vielä lannistumatta...

Terkuin Nyyssönen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottu la 14.2.2007 , yritys aloitettu 05/06

Vierailija
44/53 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onkin ollu rankka päivä, oltiin esikoisen kanssa koko päivä reisussa kun käytiin kaveria moikkaamas tampereella. Neiti tarvii vielä ehottomasti päikkärit, ja nyt kun ne jäi väliin, niin sen kyllä huomaa...

Tänne ei kuulu ihmeempiä, kp 27. oikeestaan on ihan sellanen olo että kyllä ne menkat ens viikolla alkaa. aikasemmin viikolla oli jotain jomotusta masussa, mutta nyt ei enää sitäkään. en tiedä sitten mitä tarkottaa. masuli ja vendo tais mainitsi lisääntyneestä valkovuodosta, ja se kyllä kuulostaa tutulta. mutta en tiedä, onko tämä nyt sitä että tarkkailee omaa kehoaan jotenkin liiankin tarkkaan. noh, sehän ratkee sitten viimestään helatorstaina!

Plussatuulia puhaltelee,

Loviisa

Vierailija
45/53 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvinnu odottaa ens viikon testausta, täti päätti tulla vierailulle jo nyt :(. Eli siirryn täältä tuonne maaliskuun listalle, jos vaikka sillon kävis parempi tuuri. Paljon plussaonnea kaikille, toivotaan että mahdollisimman monella tärppäisi!

Vierailija
46/53 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellukka: surullista että noin kävi.

Mulla alkaa taas olemaan samanlaiset tuntemukset, kyllä se täti taas tiensä tännekin löytää. Pidähän mulle paikkaa lämpimänä taidan tulla perästä. Meillä ei edes varsinaista yritystä, tässä kuussa vaan mieheltä pääsi pari " lipsahdusta" otolliseen aikaan.

-m-

Vierailija
47/53 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi juttu Nellukka. mutta tsemppiä kovasti ens kiertoon, häntä vaan pystyyn!

Ihan samat fiilikset tosiaan masulin kanssa, kyllä täältä varmaan tiputaan... Tunteet vaihtelee ihan hirveesti, huomenna voi taas olla ihan eri tunnelmat.

Loviisa

Vierailija
48/53 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jotain positiivista pitää etsiä, niin jos ne kuukautiset oli tulossa joka tapauksessa, niin hyvä että tuli ajoissa, niin ei tarvitse sitten odotella niin kauan. Toivottavasti tärppää kuitenkin jo pian.

Laru

Vierailija
49/53 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehellä hymy levisi leviämistään mitä enemmän pisteitä saatiin. Puolen välin jälkeen alkoi jo hehkuttaa voittoa, itse en uskonut kuin vasta sit kun viimeinenkin maa oli pisteensä antanut! :)

Piinaviikko olis varmasti täällä alkamassa, kp 21/28-29. Tarkoitus olis päästä testailemaan ehkä ens viikon maanantaina jos sinne asti päästään. Tänään tarttui jo kaupasta mukaan halppis liuskatesti. Voi olla et sorrun jo aikaisemmin harjoittelemaan kun siin paketissahan on 2 niitä liuskoja... ;)

Positiivista viikonalkua kaikille!

Vierailija
50/53 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JES, aika hämmentävää oli tuo eilinen voitto. Muutenkin oli hyvä viikonloppu kun jääkiekostakin pronssia saatiin :)

Nellukalle lohdutushalaus; ens kierrosta sitten entistäkin tiukempi treeni päälle, eiks :)

Mikähän kevättä rinnassa-ilmiö meillä monella on, kun tuo v-vuoto on niin runsasta? Mulla oli ovulaatio ilm. pe ja siitä lähtien on tullut runsaasti valkoista vuotoa. Eikö oviksen jälkeen pitäisi olla kuiva kausi? No mulla ei ole.

No nautinnollista uutta viikkoa kaikille! <3

:) Onni-Ihme kp 20/30-31 tai jtn

Vierailija
51/53 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin nyt tädin saavuttua tänne Helminauhoihin tuolta Tammenterhoista. Ei ollut kyllä mitään todellista yritystä viime kierrossa ja mieskin oli poissa just oviksen aikoihin pari päivää.

Toiveissa olisi siis toinen lapsi. Esikoispoika täytti maaliskuussa 2 v. ja kolmen vuoden ikäero vois tuntua aika sopivalta, onkohan jollain kokemusta..?

Nyt on meneillään kp 10/27-28, joten ovista odotellaan. Miehen mielestä varminta on vaan pupuilla joka päivä ja useasti päivän aikana ;D , ei kannata kuulema oviksia bongailla... Onhan se toisaalta ihan totta...

Kesälomaa odottelen kuumeisesti kun ei talvilomaa tänä vuonna ollut (käytin lomani opiskeluun). Mökillä on pikkumökin rakennusprojekti meneillään, katsotaan nyt keritäänkö tänä kesänä siinä vielä nukkua. Ajateltiin kuitenkin et näin etukäteen ostettaisiin sinne kerrossänky, niin mahtuu useampi nukkuja... ;o) Sukulaisetkin kyselevät kovasti pikkukakkosesta, mutta yritetään pitää aikomuksemme vielä salaisuutena mahdollisimman monilta.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja plussaonnea!

-Iciar

Vierailija
52/53 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä podetaan jos jonkinnäköistä vaivaa...Menkkamainen jomotus on todella voimakasta,selkää ihan särkee. Tämä ei ole todellakaan normaalia kun ei mulla kipuja ole koskaan muuten kuin oviksen aikaan vähän,ei edes kuukautisten aikana,niin nyt sattuu ihan oikeesti. Eli aika toiveikas olen mahd. raskautumisen johdosta:) Toinen juttu on arat rinnat,mutta se on todella pientä vielä,vain välillä huomaa kun paita hinkkaa että niihin koskee.

Muuten ollaan aika stressissä häähommien takia! Bestman sanoi itsensä eilen irti vanhojen kaunojen takia,että tosi kivaa näin vajaa viikko ennen häitä ja sulhanen ei ollut mitenkään osallinen. Asia oli vain mun ja bestmanin välinen ja se lurjus otti ja lähti. No mutta tilalle löydettiin jo paljon parempi tukia:)

Nyt tuli lastenvahdit,täytyy lähteä kenkä ja koru ostoksille että saadaan lauantaina jotain hääpuvun lisäksi päälle:)

kp on nyt siis 22/30

Vierailija
53/53 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina: kun menin ekan kerran naimisiin, mulla kaaso irtisanoi itsensä kun en tehnyt niinkuin hän suunnitteli. Väitti ettei kukaan ole tulossa polttareihin ja kuitenkin niitä vietettiin peräti kahdet. Onneks löytyi parempaa tilalle niinkuin teilläkin. Toisella kertaa olikin sitten ihan pikkuiset häät ilman mitään polttareita ja suuria hääjuhlia.

Mulla kuvotus ja mahan kipuilu hävinneet, viime yönä vaan huippasi ihan älyttömästi; ja vielä vaakatasossa, se oli inhottava tunne. Taitaa täti kuitenkin tulla ens viikolla. Ostan testin varuiks ja teen sen heti reissun jälkeen. Nyt menossa kp 23.

-m-