Ovistesti näytti 2 viivaa
Heippa,
Täällä kuumeillaan kovasti toista vauvaa (esikoinen kohta vuoden).
Oon nyt myös ekan kerran testannu ovistesteillä, ja toissapäivänä sain 2 melkein yhtä tummaa viivaa (toinen aavituksen hailakampi) mutta eilen aamulla kontrolliviiva jäi jopa aavistuksen vaaleammaksi. Myös vatsakivut vahvistivat eilen ovulaation tapahtuneen (tai näin uskon). Se tuli myös illalla hyödynnettyä, ja tänään testi näyttikin enää 1 viivaa. KYSYMYS: Kannattaako/täytyykö positiivisten seurauksien maksimoimiseksi vielä tänään olla yhdynnässä? Vai joko uskaltaisi luottaa eilisten, ja sitä edellisten siittiöiden varaan? Oikeesti, viimenen 2 viikkoa ollut sellaista tykitystä, ettei kumpikaan meistä oikein enää tänään jaksaisi :) (aloitettiin vähän turhan tiiviisti tää vauvautuminen)
Jos tällä kierrolla ei tärppää, niin oon jo kuvannu itelleni ottaa seuraavan kierros ilman tällaista suunnitelmallisuutta ja stressiä, mutta täytyy nyt vähän " opetella" näitäkin saloja ja kokeilla voiko kuinka hyvin itse ajoituksellisesti vaikuttaa raskaaksi tulemiseen.
-Äityli 27 kuumehouruissaan
Kommentit (3)
Minullakin näkyi tänään kaksi viivaa- ilmestynyt toinen viiva oli kontrolliviivaa hiukan haaleampi. Isäntä on nyt kalareissulla poikien kanssa ja tulee varmaan väsyneenä huomenillalla vasta kotiin.. Mitenköhän tässä ehtii oikeaan ajoitukseen?
..puuhaltiin miehen kanssa ja se ilmeisesti riitti, koska tulin raskaaksi.
Siitä kun ovistesti näyttää lh-huipun niin munasolu irtoaa 24-36 tunnin kuluttua ja on hedelmöittymiskykyinen 24 tuntia. Jos sulla se viiva oli vielä tummempi kuin kontrolliviiva niin sanoisin että siinä on ollut sulla lh-huippu. Siittiöthän elää muutaman päivän. Yleensä sanotaan että joka toinen päivä riittää peuhuilut.