Onko kenellekään miehellä käynyt näin kun on löytänyt elämänsä naisen?
Löysin aivan älyttömän mukavan ja nätin naisihmisen ja paljastui, että hänellä ei juuri estoja olekaan. Itse olen aina miettinyt, että olisi kiva löytää tällainen nainen... Ei siis mikään tyrkky tms. irtiripsi saalistaja. Nyt kuitenkin koen, että olenkin itse jotenkin oikeasti todella varovainen ja tämä vaikuttaa myös rentoutumiseen "tosi tilanteessa".
Tuleeko tästä ikinä mitään vai jäänkö altavastaajaksi elämäni parhaassa suhteessa seksin suhteen?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä kiinni niin kauan kun pysyy. Nauti elämästä. Älä mieti turhia, aika näyttää, voi onnistuakin.
Nimenomaan. Hän ei ole sinun, on vain sinun vuorosi. AP varmasti muistaa sen, kun tietää varsin hyvin että 41 vuotiaana jokainen suhde elämässään on päättynyt. Miksi tämäkään olisi poikkeus. Menneisyys on paras ennuste tulevaisuudesta.
Nauti vuorostasi niin kauan kuin se kestää.
Ehdottomasti kannattaa ottaa se seksistä kiinnostumaton, frigidiyteen taipuvainen, kuivakka nainen. Sinun ainakin, tai sulla taitaa jo olla sellainen?
Mitä Ap empii. Täällä estoton nainen, jota voisit olla ottamassa😉🤐Kysymyksiä?
Nauttikaa elämästä! kirjoitti:
Itse oli nuorena aika estoton ( nautin seksistä ) ja näytin sen miehelleni melkein heti. Eipä mies pelästynyt ja yhhessä oltu yli kolmekymmntä vuotta. Ei ole kummankaan tarvinnut käydä vieraissa kun kotona voi olla avoin oma itsensä.
Ihmeellistä on että mihet valittavat julkisesti seksistä pihtaavia vaimojaan jotka pitävät puutteessa. Vaimoksi halutaan kumminkin vaimoksi se estoinen pihtaaja, en ymmärrä!!
En myöskään ymmärrä mitä tarkoittaa ns vaimomateriaali.
Ap varmasti miettii että jos joku on liian hyvää ollakseen totta se usein on sitä. Kannattaa antaa itselleen lupa rakastua ja antaa tunteen viedä mutta aikuisuuteen kuuluu myös olla varovainen.
Estoton nainen luottaa mieheen. Minä olen estoton, sillä tiedän, että mieheni pitää minua kauniina ja haluttavana. Ei tarvitse hävetä omaa seksuaalisuuttaan ja tunteitaan. Toinen hyväksyy ne eikä arvostele.
Näiden riivinrautavaimojen miesten kannattaa siis katsoa peiliin. Olisiko omassa käytöksessä jotakin parantamisen varaa...?
Määritelkää nyt mitä tarkoitatte estoisella! Varmaan löytyy monenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että tuosta tulee myöhemmässä vaiheessa ongelmia. Tuon tyyppisistä naisista usein tulee.
Minkälaisia ongelmia?
Estoton. Estottomalle ei yleensä riitä yksi mies ajan kuluessa.
mies50v
Kyllä riittää jos miehestä on riittävä vastus seksuaalisesti,älyllisesti ja emotionaalisesti.Kysymys onkin pystytkö tuohon?
terv.entinen jännänainen,uskollinen vaimo vuodesta 2001
miten määrittelette estoton? Siis konkreettisia esimerkkejä? Mitä tekee estoton nainen ollakseen miehen "unelmien nainen"?
On varmaan kahdenlaista estottomuutta. Estoton voi olla, jos haluaa miellyttää, ei tunne rajojaan. Tämä on negatiivista estottomuuutta? Jos kokee tulleensa kunnioitetuksi, hyväksytyksu ja arvostetuksi sellaisena kuin on, voi myös olla estoton.
Pyöriikö aplla mielessä, että nainen on tod.näk. ollut muidenkin miesten kanssa estoton? Häiritseekö ja jännittääkö tämä?
Vierailija kirjoitti:
miten määrittelette estoton? Siis konkreettisia esimerkkejä? Mitä tekee estoton nainen ollakseen miehen "unelmien nainen"?
On varmaan kahdenlaista estottomuutta. Estoton voi olla, jos haluaa miellyttää, ei tunne rajojaan. Tämä on negatiivista estottomuuutta? Jos kokee tulleensa kunnioitetuksi, hyväksytyksu ja arvostetuksi sellaisena kuin on, voi myös olla estoton.
Pyöriikö aplla mielessä, että nainen on tod.näk. ollut muidenkin miesten kanssa estoton? Häiritseekö ja jännittääkö tämä?
Tarkoittaisiko tuo sellaista yleistä positiivista asennetta seksiin. Sinut kroppansa kanssa, valot saa olla päällä, suhtautuu mielenkiinnolla ja kokeilunhalulla eri asioihin seksissä? Tykkää seksistä ja näyttää sen?
Vierailija kirjoitti:
Ap varmasti miettii että jos joku on liian hyvää ollakseen totta se usein on sitä. Kannattaa antaa itselleen lupa rakastua ja antaa tunteen viedä mutta aikuisuuteen kuuluu myös olla varovainen.
Tässä osuttiin naulan kantaa, kuin myös kommentoija 69. Hmm... miten juuri tuo numero valikoituikin. :D
On siis todella häkeltynyt olo, kun on tosiaan tottunut puolet elämästään ihan toiseen ääripäähän. Mutta ilmeisesti tämä voi olla ihan täysin ok. En näe tyypillisiä varoitusmerkkejä (läheisyysriippuvaisuus tms.). Toisaalta osoitan syvää kunnioitusta häntä kohtaan ihmisenä, sekä myös naisena. Koska se on molemminpuolista, niin tämä tuntuu hyvältä.
Elämä on ihmisen parasta aikaa! :)
Ap
Herrasmies 41 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä osuttiin naulan kantaa, kuin myös kommentoija 69. Hmm... miten juuri tuo numero valikoituikin. :D
On siis todella häkeltynyt olo, kun on tosiaan tottunut puolet elämästään ihan toiseen ääripäähän. Mutta ilmeisesti tämä voi olla ihan täysin ok. En näe tyypillisiä varoitusmerkkejä (läheisyysriippuvaisuus tms.). Toisaalta osoitan syvää kunnioitusta häntä kohtaan ihmisenä, sekä myös naisena. Koska se on molemminpuolista, niin tämä tuntuu hyvältä.
Elämä on ihmisen parasta aikaa! :)
Ap
Veit sanat taas suustani, kiitti samoin! Miksi häkellyt, älä hämmenny. Seksuaalisuus ja kaikki siihen liittyvä on elämän iso suuri suola& sokeri kaikilla muilla mausteilla. T. Tuleva seksisuhde, suhde, what ever
Jk. Keinutaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että tuosta tulee myöhemmässä vaiheessa ongelmia. Tuon tyyppisistä naisista usein tulee.
Minkälaisia ongelmia?
mies50v
Kenen suulla puhut, mies! Tälle estottomasti on riittänyt sama mies yli kakskyt vuotta, mutta otti ja kuoli!
Olen vapaa nyt!
Samoin, erosin 20 vuoden suhteesta, jossa olin todella uskollinen. Nyt olen tapaillut miestä, jolle tämä estottomuuteni on koitunut ongelmaksi. Hän tosiaan ajattelee, ettei minulle riitä vain yksi mies.
Harmi, koska muuten on oikein mukava mies, mutta kyllä tämä suhde nyt loppui tähän.
Estoton on itselleni sellainen, että hänellä on kokeilunhalua ja on seksuaalisesti avoin kokeilemaan paljon eri asioita. Ei vain lähsaarnaa peiton alla silmät kiinni.
Seksuaalisesti estottoman kanssa menee kuukausia tai jopa vuosia, että on lähes kaiken haluamansa käynyt läpi.
Naurattaisi jos ei itkettäisi nämä miehet, jotka vaativat ja kinuavat seksiä, mutta vain sillä lailla että nainen sitä pitkin hampain ja pakosta "antaa", eikä vahingossakaan siitä itse nauti. Jos näkyy pienintäkään merkkiä siitä, että nainen haluaa seksiä tai nauttii siitä, alkaa itsetunnottoman miehen päässä jyllätä kauheita mustasukkaisuusharhoja: "Kenen muun kanssa akka myös haluaisi sekstailla, kun se kerran siitä noin nauttii?"
Joo, ihan liian kauan olin tuollaisen miehen kanssa. Jatkuva urputus seksin pihtaamisesta ja hirvittävä mustasukkaisuusrageileminen jos sitä seksiä osoitti haluavansa. Sairas mies, eikä ainoa laatuaan. Noita tuntuu olevan ihan kauhistuttavan paljon.
Minä olen ollut jo loppuneessa avioliitossani estoton ja olen kokenut tämän olleen yksi suhteiden vahvuuksista. Toki seksielämä hiipui muiden vaikeuksien myötä. Nyt olen ollut pari vuotta uudessa suhteessa ja minulla on syvä rakkaus tähän uuteen kumppaniin. Haluan häntä hyvin paljon ja tahtoisin sen myös näyttää. Valitettavasti mies on aika pidättyväinen ja koen hänen vetäytyvän jos ilmaisen haluani liikaa. Näiden parin vuoden aikana olen alkanut hillitä tunteideni ilmaisua ja huomannut sen rentouttavan häntä. Vähitellen hänkin on innostunut vähän monipuolisemmasta seksistä. Kuitenkin tuntuu, että taustalla väijyy koko ajan se asetelma, että olisin halukas ja valmis paljon monipuolisempaankin seksiin. Rakastan miestä paljon ja tämä asia ei siihen rakkauteen vaikuta. Joskus tuntuu vain surulliselta haluta ja kaivata toisen kosketusta ilman, että uskaltaa tehdä aloitetta. Onneksi mies niitä aloitteita kuitenkin tekee niin että seksielämämme on suhteellisen vireä. Tahtoisin kuitenkin ilmaista itseäni täysin vapaasti, vailla pelkoa, että se vaikuttaa miehen itsetuntoon. Olen täysin sitoutunut häneen ja vain häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia ongelmia?
mies50v
Nää on näitä ikänsä lähetyssaarnaajassa lauantai-iltana peiton alla valot kiinni-panijoiden vakuutteluja itsellensä, että kaikki muu seksi paitsi oma säälittävä s-elämä on varmaankin tosi huono juttu pitemmän päälle, TAI vaihtoehtoisesti estoisen naisen mieli mustana kirjoittama, jolla olisi tarkoituksena saada itselleen, estoiselle mustikselle joku mies jäämään, vihjailemalla täysin perusteettomasti(mutta toki kateellisena) että estoton nainen muka pettäisi varmasti, siis kyllä, ihan varmasti pettäisi, koska jonkun asianhan täytyy tuossa naisessa olla huonompaa kuin itsessä.
Parastahan oikeasti on se oma estoton nainen, joka on estoton vain minun kanssani, ei muiden, varsinkin jos vertaa estoiseen, joka kyllä olisi varmaankin kaikkien muidenkin kanssa mielellään, mutta ei kykene, kun on niin estoinen.
Sanoisin ap:lle ,että pidä vain kiinni. Itsellänikin oli ex-vaimo semmoinen riivinrauta, ja antiseksikäs, mutta vähänpä nuorena tiesin kun otin suurinpiirtein ekan joka oli nätti ja kiinnostunut minusta. Tyhmä maalaispoika kun olin. Sen jälkeen pari pettymystä, ja sitten löytyi nykyinen vaimo, joka nosti seksihommat uudelle tasolle, en edes ollut tajunnut miten paljosta olin jäänyt paitsi. Pois en vaihtaisi, eikä hän onneksi minua. Kiitän hyvää onneani useamman kerran edelleen, vuosien jälkeenkin.
Niinpä niin. Miksi se vaimosi sitten oli riivinrauta? Olisiko ukolla itsellä osuutta asiaan. Naisia pitää säännöllisesti kehua kauniiksi ja näyttää se pienillä asioilla. Näin se suhde toimii myös pitemmän päälle tämän uuden kanssa.
Mitä taas tulee minuun niin seksin saannin kanssa parisuhteessa ei ole koskaan ollut ongelmia ja sitä on harrastettu ihan yleisistä suihkutiloista lähtien ja valot päällä. Seksihommissa myöskin minä olen ollut se joka on pyöritellyt ei nainen.
mies50v
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo häiritsisi vähän kaikkia. Miksi alkaa parisuhteeseen tuollaisen naisen kanssa kun voi niitä nuorempiakin napata ja eikä jättäytyä yhden varaan. Parisuhde on aina molemmille saamista emotionaalisesti ja muutenkin. Jos näin ei käy, niin loppuu suhdekin.Yleensä yliseksuaalinen ihminen toteuttaa itseään jos ei muualla, niin tyyliin suuressa määrässä yhden illan juttuja tai/sekä "alaston suomi "palstalla.
Ei minun tyyppiä, ellei sitten naisella ole pitkiä suhteita takana.
mies50v
Pidä kiinni estottomasta naisestasi. Minä olen oman mieheni kanssa estoton, häntä minä rakastan ja haluan. Osaa näistä tekstejä lukiessa mietin, että onkohan osa ollut koskaan rakastuneita? Mulla ainakin estottomuus tulee rakkaudesta ja luottamuksesta siihen kumppaniin. En halua muita, enkä halua vaihtaa. Rakastaminen on ihanaa.
Minä olin 27 vuotias kun erosin kymmenen vuoden suhteesta ja nyt uuden miehen kanssa eka kerta jännitti niin paljon että yökyläiltiin useaan kertaan toistemme luona ilman seksiä. Miestä ei haitannut. Jännittiköhän itseasiassa minua enemmän, ikää 21 vuotta ja neitsyt. Edellisessä suhteessa olin hyvin kaino ja estoinen. Nykyisen kanssa se olen minä joka haluaa seksiä todella usein ja minä teen aina aloitteen ja haluan kokeilla vaikka mitä! Mies ihan vitsaileekin että mikähän seksior.ja hän oikeen on. Kyllä hänkin siis haluaa usein mutta on kuulema hauskaa kun minä vien ja hän "tulee perässä". Muissa asioissa se kun menee toisinpäin 😅 hah. Minä olen siis hyvin estoton sen oikeanlaisen ihmisen kanssa. Ei tarkoita että haluaisin ketään muuta, vaan haluan sekoilla tämän nykyisen kanssa.
N33
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 27 vuotias kun erosin kymmenen vuoden suhteesta ja nyt uuden miehen kanssa eka kerta jännitti niin paljon että yökyläiltiin useaan kertaan toistemme luona ilman seksiä. Miestä ei haitannut. Jännittiköhän itseasiassa minua enemmän, ikää 21 vuotta ja neitsyt. Edellisessä suhteessa olin hyvin kaino ja estoinen. Nykyisen kanssa se olen minä joka haluaa seksiä todella usein ja minä teen aina aloitteen ja haluan kokeilla vaikka mitä! Mies ihan vitsaileekin että mikähän seksior.ja hän oikeen on. Kyllä hänkin siis haluaa usein mutta on kuulema hauskaa kun minä vien ja hän "tulee perässä". Muissa asioissa se kun menee toisinpäin 😅 hah. Minä olen siis hyvin estoton sen oikeanlaisen ihmisen kanssa. Ei tarkoita että haluaisin ketään muuta, vaan haluan sekoilla tämän nykyisen kanssa.
N33
Se, että haluaa seksiä tai tekee aloitteen ei tee kenestäkään estotonta. Estoton on minun mielestä valmis kaikkeen seksiin, ryhmäseksiin, peppu, kuviin juuri mikään ei ole vierasta. Lähes kaikkea voi kokeilla..
mies50v
Kenen suulla puhut, mies! Tälle estottomasti on riittänyt sama mies yli kakskyt vuotta, mutta otti ja kuoli!
Olen vapaa nyt!