Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenellekään miehellä käynyt näin kun on löytänyt elämänsä naisen?

Herrasmies 41
08.02.2019 |

Löysin aivan älyttömän mukavan ja nätin naisihmisen ja paljastui, että hänellä ei juuri estoja olekaan. Itse olen aina miettinyt, että olisi kiva löytää tällainen nainen... Ei siis mikään tyrkky tms. irtiripsi saalistaja. Nyt kuitenkin koen, että olenkin itse jotenkin oikeasti todella varovainen ja tämä vaikuttaa myös rentoutumiseen "tosi tilanteessa".

Tuleeko tästä ikinä mitään vai jäänkö altavastaajaksi elämäni parhaassa suhteessa seksin suhteen?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä käytännössä tarkoittaa, että ei ole estoja? Muut näyttävät tietävän sen, mutta minä en. Voisiko joku selventää?

Kaikki seksiin liittyvä mitä esität käy:  ajat, kerrat, asennot, paikat, seura jne. Sinä määrität rajat, nainen menisi vielä pidemmällekin.

Vierailija
42/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha parisuhdevinkki: päivä kerrallaan ja nautitaan mikä tulee luonnostaan. Sinun ei tarvitse olla muuta. Hyvässä suhteessa löytää itsestään uusia puolia, eikä mikään ihana tarkoita ikinä vain ihanaa. Siinä seuraa myös tunteita ja estoja, jotka voi ottaa haasteena tai lähteä karkuun, Suurin osa karkaa, sinä et, joten juttele naisesi kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä käytännössä tarkoittaa, että ei ole estoja? Muut näyttävät tietävän sen, mutta minä en. Voisiko joku selventää?

Kaikki seksiin liittyvä mitä esität käy:  ajat, kerrat, asennot, paikat, seura jne. Sinä määrität rajat, nainen menisi vielä pidemmällekin.

Tällä määritelmällä ne kaksi alkuun kovin pidättäytynyttä neitsytnaista, joiden kanssa olen seurustellut ovat olleet kaikkein estottomimpia. Sen sijaan seksisuhteissa "seksuaalisesti avoimet" naiset ovat olleet estoisia, joille on riittäänyt, että saavat itse munaa sisäänsä.

eri

Vierailija
44/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä olin suhteen alusta alkaen todella aloitteellinen ja halukas. En nyt estoton, mutta kuitenkin sellainen, että halusin seksiä ja näytin myös sen, että pidän siitä. Miehenikin tykkää seksistä paljon. Silti alussa meillä oli sellaista alkukankeutta. Miehellä oli selvästi paineita ja hän oli huolissaan, onko hänessä jokin vialla. Sanoin, että nyt vain tutustutaan toisiimme ja että toisistaan voi nauttia, vaikkei aina koko akti edes onnistuisi täydellisesti.

Hyvin alkoi sujua varsin pian, ja mies on aivan ihana rakastaja, kun oppi toisen tuntemaan ja syntyi varmuus, ettei tarvitse hätäillä mitään. Olemme nyt onnellisesti naimisissa. Ja kyllä tässä reilun viiden vuoden aikana on seksielämä rauhoittunut, vaikka se vieläkin on hyvä ja aktiivinen. Olin vain alkuhuumassa niin hulluna mieheeni, että seksi korostui paljon.

En ymmärrä näitä ”ongelmia tulee” -ennustuksia. Ihan sairasta, että vieläkin elää ajatus, että seksistä mutkattomasti pitävä nainen on jotenkin epäilyttävä ja että tietty kainous ja seksin nolostelu kuuluisi hyvään naiseuteen. Nyt oikeasti! Kyllä naisetkin seksistä tykkäävät ja se on pelkästään hyvä juttu.

Vähän naiivin kuuloista, mutta ymmärrettävää oman historiasi kautta. Sinänsä aivan upeaa, että näitä kestäviä turvallisuutta tuovia suhteita sentään vielä on. Tuolla vapailla tai ei ihan vapaillakaan markkinoilla löytyy kyllä seksistä tykkääviä naisia joka lähtöön ja miehen on syytä katsoa vähän taustojakin mihin oikein lähtee,

Vierailija
45/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä määritelmällä ne kaksi alkuun kovin pidättäytynyttä neitsytnaista, joiden kanssa olen seurustellut ovat olleet kaikkein estottomimpia. Sen sijaan seksisuhteissa "seksuaalisesti avoimet" naiset ovat olleet estoisia, joille on riittäänyt, että saavat itse munaa sisäänsä.

eri

Varmaan hyvä erottaa mikä on suoraan seksiin liittyvä estottomuus ja mikä parisuhteeseen liittyvä

Vierailija
46/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Minä kyllä etsisin jonkin paremman sanan kuvaaman ihmistä, jolle kaikki seksiseura käy. "Estoton" on aika laimea kuvaus tuollaisesta.

Vierailija
47/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Minä kyllä etsisin jonkin paremman sanan kuvaaman ihmistä, jolle kaikki seksiseura käy. "Estoton" on aika laimea kuvaus tuollaisesta.

Sinun estoisuuttasi!

Vierailija
48/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei estoton tarkoita sitä että voi paritella hevosen, ja naapurin juopon kanssa, nyt jotain valoja päälle hei.. Vtun lapsellista touhua...

Vierailija
49/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että tuosta tulee myöhemmässä vaiheessa ongelmia. Tuon tyyppisistä naisista usein tulee.

Minkälaisia ongelmia?

Estoton. Estottomalle ei yleensä riitä yksi mies ajan kuluessa.

mies50v

Yksi mies riittää valtaosalle naisista.

Mies, on enemmän kuin pelkkä sukupuolielin.

Osalla, miehiksi itseään tituleeraavilla, on ainoastaan miehen sukupuolielimet.

Ihanko totta? Montako jo ikääntynyttä naista tunnet, jotka ovat olleet elämässään vain yhden miehen kanssa?

Ilmoittaudun. Itselläni on ollut seksiä tasan yhden kanssa eli ekasta poikaystävänsä tuli aviomies. Alusta lähtien olen ollut estoton ja innostunut seksistä hänen kanssaan. Kun valitsee alunperin hyvin, ei tarvitse vaihtaa. Yhdessä 30 v ja ihan kivasti menee vieläkin.-ohis

Vierailija
50/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato, mä olen tuon mukaan estoton nainen. Seksimme on kuitenkin hyvin perusmallista.

Mieheni mielikuvitus on aika rajallinen ja kaikki uudistukset ovst minun ehdottamiani.

Miehet siis kokevat uhaksi naisen, joka haluaa seksiä enemmän kuin he itse. Samalla he valittavat, jos nainen ei haluakaan yhtä usein kuin he itse. Kyse on ihan perinteisestä sovinistisesta naisten alistamisesta ja kontrolloinnista.

Vierailija
51/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä kiinni niin kauan kun pysyy. Nauti elämästä. Älä mieti turhia, aika näyttää, voi onnistuakin.

Nimenomaan. Hän ei ole sinun, on vain sinun vuorosi. AP varmasti muistaa sen, kun tietää varsin hyvin että 41 vuotiaana jokainen suhde elämässään on päättynyt. Miksi tämäkään olisi poikkeus. Menneisyys on paras ennuste tulevaisuudesta.

Nauti vuorostasi niin kauan kuin se kestää.

Vierailija
52/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tosiaan kestä että nainen on avoimesti seksuaalinen ja ilman jotain kainosteluja ja traumoja seksin suhteen. Halut niillä menee ja alkaa miettiä että naisessa on jtain vikaa. Vaikka itse en harrasta lainkaan esim yhdenillan juttuja, eli en tosiaan ole mikään vosu, mutta oikean miehen kanssa haluan seksiä avoimesti. Ärsyttää, että pitäisi kehittää joku kainostelu trauma ja esittää halutonta että miestä kiinnostaisi ja ego ei kärsisi. Yhdenkin kanssa seksi sujui vain silloin kun minua ei haluttanut, hänen mielestään siis, eli tosi harvoin. Vain silloin hän tunsi itsensä tarpeeksi mieheksi kun sai suostutella vähän vastahakoista naista.

Vierailija
53/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen estoton nainen. Kaikki miehet ovat olleet aina ihan hurmiossa seksistä kanssani. Monesti tulee mietittyä, että millaisiahan sitten valtaosa naisista on sängyssä, kun miehet niin sekoaa mun kanssa.

Pidä ap kiinni naisestasi :)

Vierailija
54/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen seksiin liittyvästä estottomuudesta on todella vaikea päätellä suoraan miten parisuhde tulee toimimaan.  Itsekin tunnen pariskuntia seksin suhteen laidasta laitaan. Toisissa seksi määrittää melkein kaiken, toisissa ei juuri mitään. Seksiin liittyvä estottomuus tuo tosin naiselle jonkin verran lisää  pelitilaa, koska tällä puolella estoton nainen voi olettaa löytävänsä helpommin uudenkin kumppanin, jos nykyisen kanssa ei toimi. Estoisista naisista kun on enemmän tarjontaa ja enemmistö miehistä suosii jonkinasteista estottomuutta.

Vierailija
55/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato, mä olen tuon mukaan estoton nainen. Seksimme on kuitenkin hyvin perusmallista.

Mieheni mielikuvitus on aika rajallinen ja kaikki uudistukset ovst minun ehdottamiani.

Miehet siis kokevat uhaksi naisen, joka haluaa seksiä enemmän kuin he itse. Samalla he valittavat, jos nainen ei haluakaan yhtä usein kuin he itse. Kyse on ihan perinteisestä sovinistisesta naisten alistamisesta ja kontrolloinnista.

Tiedä mistään yleisistä uhista, eikö se vaan ole niin, että yleensä mennään sen estoisemman rajojen mukaan. Rajoja voi venyttää koko ajan. Esimerkiksi swingertoimintaan lähtevillä on tyypillisesti usein pitkä ja hyvä yhteinen seksisuhde, mutta sitten haetaan uuden rajan ylitystä.

Vierailija
56/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulevat haluavansa estottoman seksikumppanin. Tosuelämässä sen saatuaan voivat kokea suorituspaineita ha hämmennystä ja myös mustasukkaisuuta, kun ymmärtävät, että naainen on ollut estoton myös muiden miesten kanssa.

TosIelämässä miehet eivät ole noin lapsellisia. Ainoastaan säälittävän av:laisen päässä, jossa ei ole kuin oma käsi, tai siideriruho.

Vierailija
57/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä taas...

Mielenkiintoista lukea näitä kaikkia kommentteja!

Selvennän vielä sen verran, että seksi on siis vain se toinen puoli ja siis hän on nimenomaan ihmisenä, sekä naisena äärimmäisen kiinnostava.

Sille yhdelle 40v naiselle, joka oli juuri eronnut haluisin sanoa, että ei tarvitse olla 20v. kokemattomuustasolla, mutta jos mies tuntuu hiukan hämmentyneeltä, niin älä ruoki sitä vaan kannusta. Toki uskoisin, että jos oikeanlaisen miehen löydät, niin kyllä hän sen itsekin ottaa puheeksi.

Meillä molemmilla pidempiä suhteita taustalla pari. Mutta tuntuu, että vasta nyt olemme molemmat oikeassa kohdassa itsemme ja elämämme kanssa.

Ja tämä estottomuus tuli sinänsä yllätyksenä, koska hän on jonkin verran ujo. Kuten itsekin olen.

TIedän myös sen, että ketään ei voi omistaa ja jokainen on vain lainassa. Tämän olen jo tämän ikään mennessä oppinut. Mutta yritän vielä tehdä töitä sen kanssa, että pystyisin täysipainoisesti nauttimaan tuon tiedon kanssa.

Ihanaa tämä on! :)

Kiitos myös naisille asiallisista kommenteista. Tuntuu, että nimenomaan se kieroutunut kuva seksuaalisesti estottomasta naisesta huonona naisena on todella väärä. Se on niin sanoinkuvaamattoman piristävää kun se on muilta osin sinut itsensä olevan naisen ominaisuus. Eikä tarkoita, että katsellaan jatkuvasti viereisiin pöytiin.

Ap

Vierailija
58/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, että täällä osa kommentoijista tietää, että tässä naisessa on jotain pahasti pielessä. Varoituksia ja epäilyksiä satelee, sillä onhan se nyt mahdotonta, että nainen voisi olla oikeasti rento ja sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa.

Mammat on sitä mieltä että ei, EI käy! Mies ei saa olla terveessä ja tasapainoisessa parisuhteessa, hauskaa seksiäkin vielä. Tuollaiset naiset pilaavat kaiken.

Tuntuu, että enemmistö suomalaisten parisuhteista perustuu siihen, että nainen on alusta asti sanellut ja tuittuillut tahtonsa kaikesta läpi. Puolison miehisyys on hiljalleen murrettu vuosien saatossa ja kaikki aloitekyky riisuttu, jäljellä on vaimon kieltolain alla elävä sohvaperuna.

Eikä mammoille ei riitä se oman Pentin elämänhalun tukahduttaminen, yksikään mies ei saa kukoistaa tasapainoisen naisen rinnalla. Pöyristyttävää että on tuollaisia henkisesti tasapainoisia ja onnellisia naisia, mitä jos oma mies saa tietää tuollaisista ja haluaa jotain mitä katkeroitunut nalkuttaja ei pysty tarjoamaan. Vauvapalstalla on hyvä viljellä epäilyksen siemeniä.

Vierailija
59/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ilme kun kerroin teidän analyysista 🤦‍♂️ Että olisi kannattanut ottaa estoinen nainen.

Vierailija
60/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, että täällä osa kommentoijista tietää, että tässä naisessa on jotain pahasti pielessä. Varoituksia ja epäilyksiä satelee, sillä onhan se nyt mahdotonta, että nainen voisi olla oikeasti rento ja sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa.

Mammat on sitä mieltä että ei, EI käy! Mies ei saa olla terveessä ja tasapainoisessa parisuhteessa, hauskaa seksiäkin vielä. Tuollaiset naiset pilaavat kaiken.

Tuntuu, että enemmistö suomalaisten parisuhteista perustuu siihen, että nainen on alusta asti sanellut ja tuittuillut tahtonsa kaikesta läpi. Puolison miehisyys on hiljalleen murrettu vuosien saatossa ja kaikki aloitekyky riisuttu, jäljellä on vaimon kieltolain alla elävä sohvaperuna.

Eikä mammoille ei riitä se oman Pentin elämänhalun tukahduttaminen, yksikään mies ei saa kukoistaa tasapainoisen naisen rinnalla. Pöyristyttävää että on tuollaisia henkisesti tasapainoisia ja onnellisia naisia, mitä jos oma mies saa tietää tuollaisista ja haluaa jotain mitä katkeroitunut nalkuttaja ei pysty tarjoamaan. Vauvapalstalla on hyvä viljellä epäilyksen siemeniä.

Eiköhän nuo ollut miehiä jotka halusivat että naiset ovat estoisia.