Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenellekään miehellä käynyt näin kun on löytänyt elämänsä naisen?

Herrasmies 41
08.02.2019 |

Löysin aivan älyttömän mukavan ja nätin naisihmisen ja paljastui, että hänellä ei juuri estoja olekaan. Itse olen aina miettinyt, että olisi kiva löytää tällainen nainen... Ei siis mikään tyrkky tms. irtiripsi saalistaja. Nyt kuitenkin koen, että olenkin itse jotenkin oikeasti todella varovainen ja tämä vaikuttaa myös rentoutumiseen "tosi tilanteessa".

Tuleeko tästä ikinä mitään vai jäänkö altavastaajaksi elämäni parhaassa suhteessa seksin suhteen?

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimo on tuollainen. Ei tosin suostu kaikkeen, mutta kieltäytyy harvoin, sanomalla "ei mun juttu"

Todella ihana nainen. Ota se!

Ihanaa! Annatko vaimosi numeron!

Ainoastaan ap:lle!

Vierailija
22/93 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että tuosta tulee myöhemmässä vaiheessa ongelmia. Tuon tyyppisistä naisista usein tulee.

Minkälaisia ongelmia?

Estoton. Estottomalle ei yleensä riitä yksi mies ajan kuluessa.

mies50v

No sähän voit ottaa ap:n exän, estoisen nalkuttajan. Onnea valitsemallesi tielle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimo on tuollainen. Ei tosin suostu kaikkeen, mutta kieltäytyy harvoin, sanomalla "ei mun juttu"

Todella ihana nainen. Ota se!

Ihanaa! Annatko vaimosi numeron!

Ainoastaan ap:lle!

Kiitos tarjouksesta, mutta en nyt tarvitse ketään muuta elämääni.

Ap

Vierailija
24/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että tuosta tulee myöhemmässä vaiheessa ongelmia. Tuon tyyppisistä naisista usein tulee.

Minkälaisia ongelmia?

mies50v

Sinäkö se siellä beigenvärinen Pentti-Uolevi?

Vierailija
25/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epävarma koska olet rakastunut. Ole huoleti, aika parantaa sen vaivan.

Vierailija
26/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia ongelmia?

mies50v

Yksi mies riittää valtaosalle naisista.

Mies, on enemmän kuin pelkkä sukupuolielin.

Osalla, miehiksi itseään tituleeraavilla, on ainoastaan miehen sukupuolielimet.

Vierailija
27/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia ongelmia?

mies50v

Nää on näitä ikänsä lähetyssaarnaajassa lauantai-iltana peiton alla valot kiinni-panijoiden vakuutteluja itsellensä, että kaikki muu seksi paitsi oma säälittävä s-elämä on varmaankin tosi huono juttu pitemmän päälle, TAI vaihtoehtoisesti estoisen naisen mieli mustana kirjoittama, jolla olisi tarkoituksena saada itselleen, estoiselle mustikselle joku mies jäämään, vihjailemalla täysin perusteettomasti(mutta toki kateellisena) että estoton nainen muka pettäisi varmasti, siis kyllä, ihan varmasti pettäisi, koska jonkun asianhan täytyy tuossa naisessa olla huonompaa kuin itsessä.

Parastahan oikeasti on se oma estoton nainen, joka on estoton vain minun kanssani, ei muiden, varsinkin jos vertaa estoiseen, joka kyllä olisi varmaankin kaikkien muidenkin kanssa mielellään, mutta ei kykene, kun on niin estoinen.

Sanoisin ap:lle ,että pidä vain kiinni. Itsellänikin oli ex-vaimo semmoinen riivinrauta, ja antiseksikäs, mutta vähänpä nuorena tiesin kun otin suurinpiirtein ekan joka oli nätti ja kiinnostunut minusta. Tyhmä maalaispoika kun olin. Sen jälkeen pari pettymystä, ja sitten löytyi nykyinen vaimo, joka nosti seksihommat uudelle tasolle, en edes ollut tajunnut miten paljosta olin jäänyt paitsi. Pois en vaihtaisi, eikä hän onneksi minua. Kiitän hyvää onneani useamman kerran edelleen, vuosien jälkeenkin.

Vierailija
28/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oli nuorena aika estoton  ( nautin seksistä ) ja näytin sen miehelleni melkein heti. Eipä mies pelästynyt ja yhhessä oltu yli kolmekymmntä vuotta. Ei ole kummankaan tarvinnut käydä vieraissa kun kotona voi olla avoin oma itsensä. 

Ihmeellistä on että mihet valittavat julkisesti seksistä pihtaavia vaimojaan jotka pitävät puutteessa. Vaimoksi halutaan kumminkin vaimoksi se estoinen pihtaaja, en ymmärrä!!  

En myöskään ymmärrä mitä tarkoittaa ns vaimomateriaali.

Vierailija
29/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on ystävä joka on juuri tuollainen estoton, nätti ja mukava. Hänellä on epävakaa persoonallisuus, välillä menee ihan överiksi....osaa olla myös hurmaava, mut pidemmät suhteet ei toimi. Todella impulsiivinen. Itsellä alkais hälykellot soida...

Vierailija
30/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on iso kestävä muna niin todennäköisyys onnistuneeseen suhteeseen on suurempi...

Vierailija
31/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet luulevat haluavansa estottoman seksikumppanin. Tosuelämässä sen saatuaan voivat kokea suorituspaineita ha hämmennystä ja myös mustasukkaisuuta, kun ymmärtävät, että naainen on ollut estoton myös muiden miesten kanssa.

Vierailija
32/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia ongelmia?

mies50v

Ja estoisen estot vaan lisääntyy. Kun alkuhuuma on ohi, valitetaan kun seksiä ei ole.

Vierailija
33/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on iso kestävä muna niin todennäköisyys onnistuneeseen suhteeseen on suurempi...

Ei naista pelkällä munalla tyydytetä. Jos luulee niin on kokemusta vain estoisesta seksistä.

Vierailija
34/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olette menneet sukupuolitautuitesteihin, ennen parisuhteen aloittamista? Estottomuus kuulostaa vaaralliselta...

Vierailija
35/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran miesystävä, jossa aistin epäilystä, kun tein suhteemme aikana pari kertaa itse "aloitteen" seksin suhteen. En ollut mitenkään päällekäyvä, tyyliin "toimi poika sormien napsautuksella!" ...mutta se ei vain ollut jotain, mihin hän olisi tottunut suhteessamme. Tervettä epäilyä.

Miten naisen käytös sinun kohtaan on linjassa hänen rakastelu- tai yhdyntähalujensa kanssa?

Vierailija
36/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olin suhteen alusta alkaen todella aloitteellinen ja halukas. En nyt estoton, mutta kuitenkin sellainen, että halusin seksiä ja näytin myös sen, että pidän siitä. Miehenikin tykkää seksistä paljon. Silti alussa meillä oli sellaista alkukankeutta. Miehellä oli selvästi paineita ja hän oli huolissaan, onko hänessä jokin vialla. Sanoin, että nyt vain tutustutaan toisiimme ja että toisistaan voi nauttia, vaikkei aina koko akti edes onnistuisi täydellisesti.

Hyvin alkoi sujua varsin pian, ja mies on aivan ihana rakastaja, kun oppi toisen tuntemaan ja syntyi varmuus, ettei tarvitse hätäillä mitään. Olemme nyt onnellisesti naimisissa. Ja kyllä tässä reilun viiden vuoden aikana on seksielämä rauhoittunut, vaikka se vieläkin on hyvä ja aktiivinen. Olin vain alkuhuumassa niin hulluna mieheeni, että seksi korostui paljon.

En ymmärrä näitä ”ongelmia tulee” -ennustuksia. Ihan sairasta, että vieläkin elää ajatus, että seksistä mutkattomasti pitävä nainen on jotenkin epäilyttävä ja että tietty kainous ja seksin nolostelu kuuluisi hyvään naiseuteen. Nyt oikeasti! Kyllä naisetkin seksistä tykkäävät ja se on pelkästään hyvä juttu.

Vierailija
37/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia ongelmia?

mies50v

Yksi mies riittää valtaosalle naisista.

Mies, on enemmän kuin pelkkä sukupuolielin.

Osalla, miehiksi itseään tituleeraavilla, on ainoastaan miehen sukupuolielimet.

Ihanko totta? Montako jo ikääntynyttä naista tunnet, jotka ovat olleet elämässään vain yhden miehen kanssa?

Vierailija
38/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä käytännössä tarkoittaa, että ei ole estoja? Muut näyttävät tietävän sen, mutta minä en. Voisiko joku selventää?

39/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies 41 kirjoitti:

Löysin aivan älyttömän mukavan ja nätin naisihmisen ja paljastui, että hänellä ei juuri estoja olekaan. Itse olen aina miettinyt, että olisi kiva löytää tällainen nainen... Ei siis mikään tyrkky tms. irtiripsi saalistaja. Nyt kuitenkin koen, että olenkin itse jotenkin oikeasti todella varovainen ja tämä vaikuttaa myös rentoutumiseen "tosi tilanteessa".

Tuleeko tästä ikinä mitään vai jäänkö altavastaajaksi elämäni parhaassa suhteessa seksin suhteen?

Mutta "elämänsä nainenhan" on paljon muutakin. Kovin kapeakatseista on ajatella mukavan, nätin, estottoman, ei tyrkyn riittävän määrittelemään sen mikä on "elämäni nainen" sillä kyllähän jos on "elämäni nainen" niin kyseiset asiat ovat vain osa kokonaisuudesta.

Toki miehenä ymmärrän mikä sinulla on pointti noissa omissa pohdinnoissasi kun helpolla esittämäsi asioiden puuttuminen muuttuu painoarvoltaan kovin korkeaksi mikäli niitä ei ole puolisossa.

Asioitahan voi ajatella monella tavalla, vaikkapa niin että jos hän on ikäisesi niin onko hänellä historiassaan pitkä parisuhde tai parisuhteita vaiko lyhyitä muutaman vuoden enemmä tai sinkkuaikaa. Edellisestähän voi päätellä paljon koska mainitsemasi asiat ovat näin miehiseltä kannalta katsottuna aikamoinen vahvistava liima joka parisuhdetta. Tämän kun ymmärtää  ja jos historiasta ei löydy pitkää parisuhdetta/suhteita niin jossain on kyllä sitten "kettu"haudattuna, miksi ollut paljon suhteita tai sinkku koska hänhän on: "elämäni nainen"

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
40/93 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nauttia niin pitkään kuin voi. Tuon tyyppinen estoton nainen vain helposti kyllästyy ja siirtää sen estottomuutensa muihin kohteisiin. Missään muussa mies ei helposti mene yhtä paljon metsään kuin siinä kun "lukee" kuinka ihastunut toinen on. Pätee ehkä teinien ensirakkauksissa, mutta sen jälkeen alkaakin jo näytelmä.