Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenellekään miehellä käynyt näin kun on löytänyt elämänsä naisen?

Herrasmies 41
08.02.2019 |

Löysin aivan älyttömän mukavan ja nätin naisihmisen ja paljastui, että hänellä ei juuri estoja olekaan. Itse olen aina miettinyt, että olisi kiva löytää tällainen nainen... Ei siis mikään tyrkky tms. irtiripsi saalistaja. Nyt kuitenkin koen, että olenkin itse jotenkin oikeasti todella varovainen ja tämä vaikuttaa myös rentoutumiseen "tosi tilanteessa".

Tuleeko tästä ikinä mitään vai jäänkö altavastaajaksi elämäni parhaassa suhteessa seksin suhteen?

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että tuosta tulee myöhemmässä vaiheessa ongelmia. Tuon tyyppisistä naisista usein tulee.

Vierailija
2/93 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ihmistä kun tutustuu, niin väkisinkin tulee hetkittäisiä epävarmuuksia. Varsinkin jos tietää että toisessa on jotain erityistä, eikä halua pilata mitään.

Jos nainen on rento ja estoton, hänen seurassaan sinäkin varmasti rentoudut. Tuonkaltaisia naisia ei ihan hirveän usein kohtaa, joten siinäkin saattaa olla syy varauksellisuuteesi... yleensä naiset näyttävät epävarmuutensa ja miehen on helppo olla se itsevarmempi ja aloitteellisempi.

Sinulla on suomalaiseksi naiseksi harvinainen tapaus, ota nyt hyvä mies vaan itseäsi niskasta kiinni ja nauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että tuosta tulee myöhemmässä vaiheessa ongelmia. Tuon tyyppisistä naisista usein tulee.

Näin kävi ainakin minulle elämäni naisen kanssa. En siis ollut ylivarovainen estottoman naisen kanssa kuten ap, mutta ongelmia tuli, ja jo alussa nähdyt piirteet johtivat sitten lopulta eroon vuosia myöhemmin. Taisin törmätä jännikseen.

Vierailija
4/93 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia ongelmia?

Vierailija
5/93 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah! Miehet ei kestä naisen seksuaalisuutta. Naisten pitäisi osata ainakin esittää kaunis niin miehinen ego ei kärsi liikaa.

Vierailija
6/93 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah! Miehet ei kestä naisen seksuaalisuutta. Naisten pitäisi osata ainakin esittää kaunis niin miehinen ego ei kärsi liikaa.

esittää *kainoa

Vierailija
7/93 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko epävarmuutta naisen seksuaalisesta historiasta? Sitoutumishaluja on, mutta vaisto pistää epäilemään, kun kaikki ei käy yksi yhteen?

Vierailija
8/93 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esittää mitä?

Vierailija
9/93 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että olet kohdannut mukavan naisen. Rentoudut vaan ja olet oma itsesi. Olisi kiva itsekin löytää tuollainen nainen, kaikki exät on ollu sellaisia ylikireitä, epävarmoja nalkuttajia. Mitään ei saanut tehdä ja jos jotain teki niin senkin teki väärin. Ei saanut koskea, ei katsoa päinkään. Päivästä toiseen vaan täytynyt pönkittää niiden itsetuntoa ja kärsiä mustasukkaisuuspuuskista. Vähän vanhemmilla naisilla ei noita ongelmia niin paljon enää ole kun ovat sujut itsensä ja vartalonsa kanssa. Pidä nyt vaan kiinni ja lujaa.

Vierailija
10/93 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimo on tuollainen. Ei tosin suostu kaikkeen, mutta kieltäytyy harvoin, sanomalla "ei mun juttu"

Todella ihana nainen. Ota se!

Vierailija
11/93 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että olet kohdannut mukavan naisen. Rentoudut vaan ja olet oma itsesi. Olisi kiva itsekin löytää tuollainen nainen, kaikki exät on ollu sellaisia ylikireitä, epävarmoja nalkuttajia. Mitään ei saanut tehdä ja jos jotain teki niin senkin teki väärin. Ei saanut koskea, ei katsoa päinkään. Päivästä toiseen vaan täytynyt pönkittää niiden itsetuntoa ja kärsiä mustasukkaisuuspuuskista. Vähän vanhemmilla naisilla ei noita ongelmia niin paljon enää ole kun ovat sujut itsensä ja vartalonsa kanssa. Pidä nyt vaan kiinni ja lujaa.

Tämä ollut hiukan itsenikin historia ja siksi varmaan tämä pistääkin niin pään pyörälle. :)

Ap

Vierailija
12/93 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahemmaksi tämän tekee se, että koen hänen todella pitävän minusta. Eikä siis tarvitse miettiä, että alkaisi katselemaan "toisiin pöytiin".

Mutta näitä palstoja lukeneena, pitää kyllä sanoa, että älkää luovuttako, kyllä teille jokaiselle löytyy "se oikea"!

Ap

Vierailija
13/93 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kiinni niin kauan kun pysyy. Nauti elämästä. Älä mieti turhia, aika näyttää, voi onnistuakin.

Vierailija
14/93 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies 41 kirjoitti:

Ja pahemmaksi tämän tekee se, että koen hänen todella pitävän minusta. Eikä siis tarvitse miettiä, että alkaisi katselemaan "toisiin pöytiin".

Mutta näitä palstoja lukeneena, pitää kyllä sanoa, että älkää luovuttako, kyllä teille jokaiselle löytyy "se oikea"!

Ap

No mä voin kyllä ihan luvata että mulle ei tule löytymään.

Vierailija
15/93 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies 41 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ollut hiukan itsenikin historia ja siksi varmaan tämä pistääkin niin pään pyörälle. :)

Ap

Tuo suhdehistoria selittää osaltaan sen, miksi et osaa rentoutua. Riittävän pitkään kun on itse elänyt varautuneena erilaisiin ”tunnepurkauksiin” ja tehnyt toisen mielestä kaiken väärin, on vaikea asettua tilaan, jossa voi vain antaa mennä. Hyväksyvän ja estottoman kumppanin kanssa ei tarvitse olla varuillaan... pää ymmärtää tämän, mutta toteutus on vaikeaa jos on pitkään elänyt tietyn kaavan mukaan. Kyllä se siitä, sun täytyy vaan unohtaa kaikki se aikaisempi.

Vierailija
16/93 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, että miehet ei voi tai osaa koskaan tyytyä siihen hyvään vaihtoehtoon. Vaan sitten epävarmuuksissa pistetään poikki tai petetään jonkun nyyhkytissiblondin kanssa ja saadaan siten aikaan ero, lennellään reiästä reikään kun se on niin helppoa ja tutumpaa. Oppisitte nauttimaan siitä hyvästä mikä teitä tulee vastaan!

Vierailija
17/93 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimo on tuollainen. Ei tosin suostu kaikkeen, mutta kieltäytyy harvoin, sanomalla "ei mun juttu"

Todella ihana nainen. Ota se!

Ihanaa! Annatko vaimosi numeron!

Vierailija
18/93 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia ongelmia?

Estoton. Estottomalle ei yleensä riitä yksi mies ajan kuluessa.

mies50v

Vierailija
19/93 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että miehet ei voi tai osaa koskaan tyytyä siihen hyvään vaihtoehtoon. Vaan sitten epävarmuuksissa pistetään poikki tai petetään jonkun nyyhkytissiblondin kanssa ja saadaan siten aikaan ero, lennellään reiästä reikään kun se on niin helppoa ja tutumpaa. Oppisitte nauttimaan siitä hyvästä mikä teitä tulee vastaan!

En siis todellakaan ole tästä päästämässä irti, mutta olen jotenkin todella hämilläni omasta itsestäni. On tämä jotenkin samaan aikaan niin väärin ja niin oikein. :)

Ap

Vierailija
20/93 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kysyn ihan tosissani, että voisitko avata tätä enemmän? Eli siis millainen tämä nainen on tai miten tämä nyt sitten ilmenee?

Olen itse äskettäin eronnut 20 vuoden suhteesta, ja ikää on 40. Nyt jos mä tästä alkaisin jotakuta iskeä, niin mä jotenkin olettaisin, että esimerkiksi seksi olisi kuvioissa aika pikaisesti... Eikö se menekään niin? Pitääkö mun nelikymppisenä olla ihan niin epävarma kuin parikymppisenäkin, vai mitä hittoa?

En ole Tinderissä tai missään, enkä ole itse asiassa eron jälkeen edes puhunut kenenkään vieraan miehen kanssa. Kaverit on kaikki suhteissa, joten tietoa ei tule sitäkään kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi