Olen vapaamuurari. Kysyttävää?
Niin haluuko kukaan kysyä? En kerro rituaaleista enkä paljasta jäseniä. Mutta muuten kyl.
Kommentit (109)
Minkälaisella suhteella sekoitat laastin? Entä oletko koskaan ajatellut hakeutua töihin johonkin isompaan firmaan vai kiehtooko vapaamuurariudessa vapaus ja mahdollisuus päästä kunnon tienesteille ihan perus takkaprojekteillakin.
Et ole vapaamuurari olet kansan herra.
Vierailija kirjoitti:
Alpakka ja laama eivät ole kamelin sukulaisia tai kamelin sukuisia.
Puhut muunneltua totuutta. Alpakat, vikunjat ja laamat kuuluvat kamelieläinten (camelidae) sukuun. Vapaamuurarit eivät.
Kävit muuraamassa meidän talon ja valitettavasti näkyy vapaamuurauksen taso.
Vierailija kirjoitti:
Le Droit Humain on melko teosofivaltainen järjestö, ja jäsenistö jo suht iäkästä. Kokouksissa on osa aika kuivaa byrokratiaa, ja yhteiskeskusteluissa jäsenistö siteeraa usein teosofisia tekstejä.
Iäkäs jäsenistö lienee yhteinen ongelma monilla jörjestöillä. Varmaan myös muurareilla, rotaryilla... ? Uusia puuhakkaita "nuoria" (eli alle eläkeikäisiä) otetaan halukkaasti jotta järjestön toimintakyky säilyy sittenkin kun nykyiset puuhamiehet eivät enää jaksa järjestää illatsuja.
Miltä se tuntuu kun saa roiskia laastia ja tiilejä ilman rajoituksia?
Siellä korkeimmalla muurariasteella se selviää ketä palvelette. Siellä kohdataan itse saatana, vihtahousu, belsepuupi.
Voitko kutsua minut jäseneksi? Olen mies.
Paljonko rappaajalla on tuntipalkka?
Vierailija kirjoitti:
Siellä korkeimmalla muurariasteella se selviää ketä palvelette. Siellä kohdataan itse saatana, vihtahousu, belsepuupi.
Päästäkseen edes aloittamaan pitää uskoa korkeampaan olentoon. Ei se siinä matkalla muutu eikä sitä tulla kyselemään. Korkein muurariaste on mestari, kolmas aste. Loput ovat liitännäisasteita. 33 asteen tai 9 aste tai 3 aste on kaikki yhtä " korkealla"..
Vierailija kirjoitti:
Voitko kutsua minut jäseneksi? Olen mies.
Ketään ei olisi tarkoitus kutsua. Vaaditaan oma hakemus. Ota yhteyttä tuntemaasi vapaamuurari tai paikalliseen loosiin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko pallit tervassa
Ei. Se symbolinen turvaaminen mistä joskus kohistiin taisi liittyä Turun kaupungin rakennusviraston sisäpiiriin. Vapaamuurarit eivät tervaile.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässäkin videolla kaiken näkevä silmä mukana. Eli saatananpalvontaa koko homma, jossa kusetetaan ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässäkin videolla kaiken näkevä silmä mukana. Eli saatananpalvontaa koko homma, jossa kusetetaan ihmisiä
Miten sitten selität, että kirkoissakin on kaiken näkeviä silmiä, jos ne ovat mielestäsi saatananpalvontaa?
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Siuntion_kirkko,_kirkkosali,_al…
Tuossa on sinulle lulattamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten selität, että kirkoissakin on kaiken näkeviä silmiä, jos ne ovat mielestäsi saatananpalvontaa?
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Siuntion_kirkko,_kirkkosali,_al…
Tuossa on sinulle lulattamista.
...ja tässä lisää sulateltavaa https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaikkin%C3%A4kev%C3%A4_silm%C3%A4
Itse ihmettelen, että miksi ne jotka eivät kuulu esim. vapaamuurareihin tietävät ko. asiasta kaikkein eniten ja parhaiten? Meidänkin kylällä oli aikanaan naapuri, joka tiesi muiden asiat paljon paremmin kuin asianomaiset itse. Mistä nämä ihmiset ammentavavt tietonsa? Haluaisin päästä itse samoille tiedon lähteille, joissa tieto on aina oikeata ja varmaa.
Paljonko kustantaisi uuden kiukaan ja vesipadan muuraus meidän mökille? Jämistä voisit muurata vaikka grillin, kun se entinen Lucifer - niminen pallogrilli on ihan ruosteessa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko kustantaisi uuden kiukaan ja vesipadan muuraus meidän mökille? Jämistä voisit muurata vaikka grillin, kun se entinen Lucifer - niminen pallogrilli on ihan ruosteessa.
5,95 €
Onko vapaamuurareilla pitkä kynsi toisen käden pikkurillissä?
Alpakka ja laama eivät ole kamelin sukulaisia tai kamelin sukuisia.