Suomalainen artisti jota et voi sietää?
Kommentit (82)
Reetta Räty, näyttää vanhalta hampaattomalta lapin akalta, luulee että hänellä on kaikki se oikea tieto mitä kuulijoiden on parempi tietää eikä siksi osaa olla hetkeekään hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Janna. Ja valitettavasti tunnen henkilön.
Se ihmetyttää et eikö oo oppinnu miessuhteissa mitään
Dannyn, 76, jatkuva pyöriminen lööpeissä on väsyttävää. Vanhainkotiin mars. Viimeisestä hitistä 40 v ja kertoo sitten meille miten vaikeaa oli olla kahden naisen loukussa kun toinen on kuollut eikä voi kertoa omaa tainaansa.
Onneksi itse olen täydellinen kirjoitti:
Saara Aalto, en ole nähnyt yhtään kuvaa jossa sillä ei olisi suu auki. Reino Nordin, ei tarvinne selittää, eikö äiti ole antanut tissiä kun huomion kipeys hänelläkin. Tommi Läntinen, ihan karsee. Vappu Pimiä ei kait voi itselleen mitään samoin kuin tämä toinen hysteerikko Hintikka, muistuttaa 50-luvun joulukortteja joissa tontut poskipäät pullistuen hääräsivät lyhteiden kanssa...tässäpä aluksi.
Mistä lähtien Pimiä ja Hintikka ovat olleet laulajia? Kannattais opetella lukemaan.
J. Karjalainen. Hyi helv... Jo lapsena inhosin kun tuli radiosta se määintä.
Kaija Koo, Sanni, Janna, Arttu Wiskari, Saara Aalto, Jenni Vartiainen, Pyhimys, Lauri Tähkä, Elastinen, Cheek,
Toni Virtanen, Janika B , Olli Lindholm, Reino Nordin, Redrama, näitä vinkujia/huutajia kyllä riittää, hyi!
Musiikillisesti:
Tauski, Lauri Tähkä, Mikael Gabriel, Antti Tuisku, Isac Elliot, Saara Aalto, Janna, Sanni
Maija Vilkkumaa, Olli Lindholm, Maarit Hurmerinta
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto, en ole nähnyt yhtään kuvaa jossa sillä ei olisi suu auki. Reino Nordin, ei tarvinne selittää, eikö äiti ole antanut tissiä kun huomion kipeys hänelläkin. Tommi Läntinen, ihan karsee. Vappu Pimiä ei kait voi itselleen mitään samoin kuin tämä toinen hysteerikko Hintikka, muistuttaa 50-luvun joulukortteja joissa tontut poskipäät pullistuen hääräsivät lyhteiden kanssa...tässäpä aluksi.
Mistä lähtien Pimiä ja Hintikka ovat olleet laulajia? Kannattais opetella lukemaan.
Kysyttiin artisteja.
Artisti = (viihde)taiteilija.
Ei siis nimenomaan ja ainoastaan laulaja.
https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/netmot.exe?ListWord=artisti&Sear…
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin artisteja. Kannattais opetella lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin artisteja. Kannattais opetella lukemaan.
En väitä, että nuo olisivat artistejakaan, mutta kun aletaan leukailla lukutaidosta, kun samalla itse mokaa samassa asiassa.
Arttu Lindeman
Tuure Boelius
Antti Tuisku
Isac Elliot
Nikke Ankara
Kaija Koo
Roope Salminen
Reino Nordin
Vierailija kirjoitti:
Juha Tapio nostaa jotenkin karvani pystyyn. Kaija Koosta pidin joskus, mutta nykyään lähtee kanava autoradiosta sekunnissa vaihtoon, jos sieltä alkaa tulemaan tämän ladyn kappale. Sannia on ihan mahdotonta kuunnella ja Alma menee vain äärimmäisessä hädässä. Arttu Wiskari on kammotus myös.
Kaija Koo oli mielestäni koko 90-luvun ajan maamme paras naislaulaja. Ääni soi silloin kauniin tummasti ja piisit oli onnistuneesti valittu.
Sittemmin menettänyt äänensä ja muutakin.
Jannika B
Sanni
Eveliina
Ellinoora
Loiri
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen. Se huokailu laulaessa saa karvat pystyyn inhosta. Astmakohtausko tulossa?
Minussa se huokalu saa jotain ihan muuta pystyyn..
m25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ihmetyttää et eikö oo oppinnu miessuhteissa mitään
Jannasta paistaa epävarmuus kilometrin päähän. Mistä lie kumpuaa. Onkohan, joku lahjakkaiden vanhempien lapsena kasvaminen ei ole ollut helppoa- syndrooma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annas kun arvaan. Et ole ainakaan Jannaa kauniimpi?
Minkäs sille sitten, jos tykkää tuollaisesta.
https://img.ilcdn.fi/Owa_9V9MB3mEyfq83quwVEITeg8=/full-fit-in/612x/img-…
Onpas siinä maskuliininen meikkimainos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen. Se huokailu laulaessa saa karvat pystyyn inhosta. Astmakohtausko tulossa?
Minussa se huokalu saa jotain ihan muuta pystyyn..
m25
Minä teille huokalun näytän.
Anna Puu, aivan sietämätön teeskentelijä.
Räppärit. Kaikki.