Suomalainen artisti jota et voi sietää?
Kommentit (82)
Juha Tapio nostaa jotenkin karvani pystyyn. Kaija Koosta pidin joskus, mutta nykyään lähtee kanava autoradiosta sekunnissa vaihtoon, jos sieltä alkaa tulemaan tämän ladyn kappale. Sannia on ihan mahdotonta kuunnella ja Alma menee vain äärimmäisessä hädässä. Arttu Wiskari on kammotus myös.
Tarja Turunen, inhoan sitä tankeroenglanniksi laulettua rockiopperaa. Ja muutenkin Tarja on musta jotenkin kauhean ärsyttävä.
Anssi Kela, Juha Tapio, Sanni, Evelina, Arttu Wiskari, Danny, Mira Luoti
Jenni Vartiainen. Se huokailu laulaessa saa karvat pystyyn inhosta. Astmakohtausko tulossa?
Olli Lindholm. Ihme kun olen ensimmäinen tässä ketjussa joka näin vastaa. Siis Olli Lindholm. Lindholmin Olli. Ola L.
Vierailija kirjoitti:
Olli Lindholm. Ihme kun olen ensimmäinen tässä ketjussa joka näin vastaa. Siis Olli Lindholm. Lindholmin Olli. Ola L.
Olin itse ihan unohtanut tuon huutolaulajan
Kaikki nää Jennikat ja Annikat ja Tiisut ja Miisut ja Sannit ja Mimmit jotka hönkii AUTOTUNEN avulla.
Vierailija kirjoitti:
Janna. Ja valitettavasti tunnen henkilön.
Annas kun arvaan. Et ole ainakaan Jannaa kauniimpi?
Anna Puu nostattaa puistatuksen tunteita, mutta en tiedä ollenkaan miksi. Jannan aiheuttamat puistatukset ymmärrän :)
Stig
Miksi et ohjeistanut laittamaan yhden per viesti ja niitä peukuttamaan? Nyt tämä on vähän sekavaa huutelua. Tästä ei oikein pääse muodostamaan mitään semi-kauhistusmittaustakaan.
ROBIN - hyi oksetus sentään sitä teennäissyyttä!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nää Jennikat ja Annikat ja Tiisut ja Miisut ja Sannit ja Mimmit jotka hönkii AUTOTUNEN avulla.
Tiisu ei käsittääkseni käytä autotunea.
Vierailija kirjoitti:
ROBIN - hyi oksetus sentään sitä teennäissyyttä!!!!!
Ääni tälle. En muistanutkaan kuinka puistattava tämä Vain Elämää-tyrkky onkaan....
Ähkijöitä. Oisko yona kovin ähkijä.
Yö ehdottomasti tai lähinnä Olli Lindholm.
Naisartistit ja Robin.