Puisia seksileluja?!
Eikö kosteissa olosuhteissa käytettävä puu yleensä pidä käsitellä ja kyllästää jotenkin? Mitä myrkkyjä näihinkin laitetaan, jotka sitten imeytyvät elimistöön? Tai vaihtoehtona kosteutta ja hajua itseensä imevä puupatukka, yök🤢
Kommentit (13)
Mua jotenkin hävettää tuon naisen nykyisen anopin puolesta. Tunnen miehen lapsuuden perheen.
Karstojen rapsutus ja tervaus keväisin riittää.
No tuota mä kyllä ihmettelen noitten mahdollista suosiota ja en nyt ainakaan omalla naamalla myisi jatkuvasti...Varmasti hinnaltaan kalliita ja vielä valmistettu niin kovasta materiaalista kuin puu. No lycka till ehkä joksku sisustusesineeks vois huumorilla ostaa.
Kumpi pää edellä naiset niitä käyttävät? Näyttävät olevan kuvien mukaan julmetun kookkaita tekok.ulleja.
Ei jumantsukka kelpais kyllä minulle noin väljä nainen. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämätön tuote!
Tarkoittaako kirjoittaja sitä, ettei veronmaksajien 200 tonnin sponssaus mene hukkaan, vai?
Kakkis kirjoitti:
Mua jotenkin hävettää tuon naisen nykyisen anopin puolesta. Tunnen miehen lapsuuden perheen.
Miksi seksiä ja seksileluja pitäisi hävetä? Melkein kaikki harrastavat seksiä ja tosi monet käyttävät leluja, myös pepussaan.
M40
Onhan seki jos joku sattuu vaikka menestymään puisia seksileluja tekemällä. Ei hyvänen aika, äkkiä poikottiin ja haukut päälle. 😂
Minusta helv..tin hienoja. Voisin aivan hyvin ostaa vaikka koristeeksi.
En kyllä puista käyttäisi. Täytyyhän se pestä. Ajatus tikusta saa vilunväreet. Luotan perusdildoon. Ne on halpojakin,ainakin Huippukivassa. Uusi tilalle jos vanha väsyy. Hartioita voisin tällä puisella naputella. Hierontaa sekin.
Puussa ei kasva pöpöt, ovat paljon hygienisempiä kuin muoviset.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi pää edellä naiset niitä käyttävät? Näyttävät olevan kuvien mukaan julmetun kookkaita tekok.ulleja.
Ei jumantsukka kelpais kyllä minulle noin väljä nainen. 😂
Kokeilin viikonloppuna ohuemmalla päällä. Tuntuu hyvältä kädessä, mutta liian paljon käyryyttä ja lisäksi kylmä, jos ottaa suoraan huoneenlämmöstä käyttöön.
Aito on huomattavasti parempi.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10156134979611463&id=488598…