Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v + 4v miettii; kysymys lapsettomille elämän tarkoituksesta

08.02.2019 |

Jos olet vapaaehtoisesti lapseton, miten näet elämäsi tarkoituksen itsekkäiden tarpeiden toteuttamisen ohella?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tälle olekaan mitään tarkoitusta. Yritän vaan jotenkin saada ajan kulumaan siihen asti kun jokin tärkeä elin sanoo poks

Vierailija
2/8 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ihmisen parasta aikaa, ihan vaan olla ja elää? Onhan ne lapset ihania ja tuo elämään paljon, mutta tuoko oikeasti tarpeeksi siihen nähden että olet sidoksissa niihin jatkuvasti, olen hoitanut siskon lapsia paljon ja seurannut muutenkin sivusta, niin näen että ensaisi siitä tarpeeksi iloa enkä kaipaa sitä kautta myöskään ystäviä, on jo muutenkin. että olisin valmis luopumaan täydellisestä vapaudesta viettää aikaa kavereiden kanssa, mennä tulla miten itse tykkään ilman että on jatkuvasti se pieni mukana, se nyt vähän helpottaa kun kasvaa mutta, olet sä silti siihen sidoksissa lähes 24/7, itsekästä, mutta minulla ainakin on niin että en lasta aio hankkia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelen omaa elämää, minua kiinnostaa vähän samanlainen tehtävä kuin papin työ on (uskon ja toivon luominen ja ylläpitäminen), mutta ilman uskonnollisuutta ja monipuolisemmin eli oikeastaan kaikki hyvinvointiin liittyvä kiinnostaa ja varsinkin lasten ja nuorten (aikuisten) parissa. Tämmöisestä minulla on jo kokemusta, mutta tuntuu että taitoa ja tietoa on vielä tosi vähän, vaikka on parin AMK-tutkinnon edestä opintoja suoraan tähän liittyvistä asioista ja aika paljon muuta taustaa. 

Vierailija
4/8 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinullako ei ole itsekkäitä tarpeita. Höpö höpö.

Vierailija
5/8 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko elämäni ajan auttanut muita ja mikä parasta, ollut täysjärkinen, rehellinen ja kunnollinen.

Olisi noloa ja häpeällistä, jos minulla olisi vaikka rikostuomio.

Vierailija
6/8 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, rauhallista elämää.

Vierailija
7/8 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinullako ei ole itsekkäitä tarpeita. Höpö höpö.

On tietysti. Tässä vain voidaan puhua niistä muista tarpeista, haaveista ja tarkoituksesta jos sellaista on. 

Vierailija
8/8 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Jos ajattelen omaa elämää, minua kiinnostaa vähän samanlainen tehtävä kuin papin työ on (uskon ja toivon luominen ja ylläpitäminen), mutta ilman uskonnollisuutta ja monipuolisemmin eli oikeastaan kaikki hyvinvointiin liittyvä kiinnostaa ja varsinkin lasten ja nuorten (aikuisten) parissa. Tämmöisestä minulla on jo kokemusta, mutta tuntuu että taitoa ja tietoa on vielä tosi vähän, vaikka on parin AMK-tutkinnon edestä opintoja suoraan tähän liittyvistä asioista ja aika paljon muuta taustaa. 

Onneksi lasten ja nuorten kanssa työskenteleviltä vaaditaan tieto siitä, etteivät he ole perverss*jä tai rikollis*a.