Pitkästä liitosta eronneet: Oliko rupsahduksellasi suora vaikutus teidän eroon vai olisiko ero tullut joka tapauksessa?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli vaikutusta. Olimme olleet yhdessä noin 25 v. Oli ihanat lapset ja koti.
Mies rupesi juomaan kun rupsahdin enkä ollut enää kaunis kuten nuorena.
Rehellinen kirjoitus, miehen juomisen syynä on useimmiten rupsahtanut nainen
Ja näääääin ulkoistetaan taitavasti vastuu omista teoista.
Ei ollut vaikutusta! Testasin itseni viehättävyyttä, viikoittain. Onnistuin aina vamppaamaan nuoremman miehen. Mieheni oli mustis, eikä antanut minun toteuttaa itselleni lajityypillistä elämää. Otti ja lähti. Houkutteli teini-ikäiset lapsetkin mukaansa. Ero olisi tullut kumminkin, koska en pidä kotona viihtyvää miestä minään oikeana miehenä. Mokoma sika!
N39
En usko, että yksittäinen rupsahdus eroon ajoi. Mies oli alusta saakka sitä mieltä, että rupsauttelu ei kuulu hyviin käytöstapoihin ja taisi olla vikatikki pajauttaa kunnon krapulainen kananmunarupsahdus, kun oltiin miehen kanssa 69:ssä. Itteä vieläkin naurattaa miten ukko suuttui tilanteesta. Omiakin silmiä kirveli hetken aikaa, mutta mielestäni mies ylireagoi rajusti.
Minä otin eron ukosta! Aloin ounastella että kohta sillä on varmaan joku toinen nainen vaikka olin ehtinyt lihoa parin vuoden aikana vasta 27kg.
Ei ollut. Syynä oli varmaan se, ettei minua komeana miehenä enää sytyttänyt entisen vaimon reilu ylipaino ja muutenkin jatkuva tympeä ilme, kun selvästi inhosi olotilaansa. Aloin sitten tapailla seksikästä ja reilusti nuorempaa naista, niin siitähän se ero lähti vireille.
Kyllä, avovaimo lähti nuoremman matkaan...
Miehen halut lopahti, 2 vuotta odottelin niiden paluuta, turhaan, ja heitin pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mies alkaa huomata neljänkympin jälkeen että nuorilta naisilta tulee huomiota, ja oma vaimo ei liiku eikä vällitä ruokavaliosta, tottakai sillä on vaikutuksensa
Käytkö teinidiscoissa? Itse en törmää nuoriin naisiin tai miehiin kuin kotona ja he ovat lapsiani.
Etkö enää mahdu ovesta pihalle vai mikä sinut noin on muusta maailmasta eristänyt? Ja toisekseen, ei kai kukaan normaali ihminen pidä teini-ikäistä vielä naisena.
Tottakai mahdun, mutta en työskentelekään henkkamaukalla tai mäkkärissä, missä näitä nuoria enimmäkseen näkyilee. Yli 18-vuotiashan on vanha kanttura nykymittapuulla tai sitten olet itse dinosaurus.
En ole mäkkärillä töissä mutta tuleehan noita nuoria naisia vastaan monessa paikassa. Parturissa alle kolmekymppinen tyttö (joka ei edes leikkaa hiuksiani vaan työskentelee siinä viereisellä tuolilla) flirttailee niin etten tiedä miten varattuna siihen suhtautuisin. M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs nyt onkin tavallista enemmän miehiä kommentoimassa.
Miehet ovat todella siirtyneet vauvalle!
Vihdoinkin itsekriitiikkiä ja -tuntemusta miehiltä ❤️
Ja jokaisella sama tarina: rupsahdus ja vaimo lähti.
Juu. Lihoin 13kg ja sixpack vaihtui pömppikseen. Ymmärrän, ettei innokkaasti kuntoilevaa miestä jaksanut enää kiinnostaa; asiaan vaikutti tietenkin myös se, että oltiin siirrytty opiskelemaan eri puolille Suomea ja etäsuhde ei ottanut toimiakseen
En ollut rupsahtanut. Eksä jätti minut löytäessään sielunkumppanin. Erokeskusteluissa sanoi, että meidän kandee erota nyt eikä myöhemmin, sillä olen kuulemma kuumaa kamaa sinkkumarkkinoilla....perustelu tuokin...
Aviossa 20 v, erotessa 42 v.
Oltiin siinä yhtenä lauantaina saunan jälkeisissä tunnelmissa ja muutaman viinilasin rentouttamana ehdotin miehelle seksiä. Mies ensin vähän hannasi vastaan, mutta kun annoin vähän suuseksiä, niin innostui. Siirryimme sitten makuuhuoneen puolelle ja pyysin isäntää antamaan munaa lempiasennossani eli takaapäin. Jotenkin se viini oli herkistänyt minut niin, että aloinkin jonkin ajan kuluttua tuntea miten ikäänkuin orgasmi olisi tulollaan piiiiitkästä aikaa. Ummistin silmäni ja annoin itseni vain nauttia siitä ihanasta tunteesta isännän lykkiessä varsin innostuneena yhä kiihtyvällä tahdilla.
Isännällä on ollut tapana yrittää saada minulle mahdollisimman voimakas orgasmi ja tälläkin kerralla kun hän huomasi, että olen tulossa, hän veti vehkeensä pois ja ryhtyi lipomaan kielellään herkkää nipukkaani. Orgasmi tuli räjähtäen, mutta tuli kyllä paljon muutakin. Minulla kun tuo suoli ärtyy yhtä helposti kuin minä itsekin, niin eiköhän siinä samaan aikaan orgasmin kanssa tullut myös ns. märkä pieru ja suoraan isännän silmille. Haju oli kuin sikalassa ja isännälle iski todella pahan ja pitkäkestoisen silmätulehduksen päälle, hyvä ettei näkö lähtenyt.
Heti, kun silmätulehdus voitettiin ja ajattelin, että yhteiselo jatkuu onnellisena, varsinkin kun se orgasmi oli elämäni voimakkain, niin isäntä ilmoitti hakevansa eroa, koska ei kuulemma pääse tapahtuneesta koskaan yli.
Harmittaa kyllä, että mies oli niin tiukkapipo. Minkäs sitä vahingolle mahtaa.
Kertokaapas naiset nyt ihan avoimesti oma tarinanne.
Erosin 14v liitosta 34v:nä ja itseasiassa kaunistuin ja kypsyin naisellisesti vasta tuon jälkeen. Eli muut syyt
Olipa rentoa ja hauskaa luettavaa viikonloppuna.
Mun miesystävä vaihtoi 20 vuotta nuorempaan. Syynä ei ehkä ollut mun rupsahdus vaan se että hän ei oikeasti välittänyt minusta, kunhan roikkui kiinni että joku olisi.
Toivon että nainen raskautuu ja tekee kunnon lapsiperheen. (mies on nyt 54) Se ois hälle ihan oikein.
Rupsahdin ja päätin itse ottaa eron ettei miehen tarvitse katsella minua. Edellinen lause kuvaa hyvin koko ketjua jossa suurin osa kommenteista on sarkasmia. Aika väsynyttä sellaista.
Ei.
12 vuoden suhteen jälkeen 28v rakastuin toiseen ja se oli menoa.
Täällä on kyllä nyt niin paljon samanlaisia kommentteja (kaljuuntuminen ja erektio-ongelmat) että taitaa olla saman ihmisen näppäimistöltä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kyllä nyt niin paljon samanlaisia kommentteja (kaljuuntuminen ja erektio-ongelmat) että taitaa olla saman ihmisen näppäimistöltä.
Mitä väliä, itse ainakin nauroin ääneen pariin otteeseen 😅😅
Päinvastaisena tarinana aloitin juoksemaan ja kolmantena vuonna harrastuksen aloituksesta jouduin naimisiin.