Matti Nykäsen kuolema koskettaa vahvasti, koska ihmisillä on huono omatunto.
Paska olo kaikesta siitä Matille nauramisesta ja hänen pilkkaamisestaan. Koko kansan kiusatuin oli meidän oma Matti.
Kommentit (65)
Tää on niin totta. Kukaan sitä ei tietenkään myönnä.
Missä on hänen uralleen naurettu?
Uran jälkeiset hölmöydet on ihan hänen omaa syytään. Miksi pitäisi paijata väkivaltaisen naisen pahoinpidellyn juopon päätä? Vankilaan ei pienestä väkivaltaisuudesta joudu. Miksi pitäisi hyväksyä se tosiasia, ettei hän halunnut olla tekemisissä lastensa kanssa ja siitä sitten seurasi se, ettei hän saanut nähdä lapsenlapsiaan. Miksi se on yllätys jollekin?
Hieno oli Matin ura, mutta ei se tee tekemättömäksi hänen hirveitä tekojaan uran jälkeen.
Onneksi en ole lukenut seiskaa. Se olkoon mun vahvuus.
Mulla ei ainakaan ole mitään syytä Matin suhteen huonoon omatuntoon.
t.kristallikissa
Aahhahhaa, KUKAAN siis ei kukaan ole pilkannut ja nauranut Matti Nykäselle. Antakaa mun kaikki kestää.. 😂
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole lukenut seiskaa. Se olkoon mun vahvuus.
Mä kyllä oon, mutta olihan siellä monia ihan positiivisiakin juttuja Matista. Ja se, luinko, vaiko en, ei vaikuta Matin tunteisiin mitenkään, joten ei edelleenkään syytä huonoon omatuntoon. En usko, että vaikka olisin antanut palautetta Seiskalle, ettei sen pidä tai se ei saa julkaista juttuja Matista, sillä olisi ollut mitään vaikutusta.
t.kristallikissa
uskomatonta että tämä poistettiin:
Ei pidä paikkansa täällä ei olla Matille naurettu ikinä ja toivottiin valtiohautajaisia ja itketty silmät päästä silti,
Vierailija kirjoitti:
Aahhahhaa, KUKAAN siis ei kukaan ole pilkannut ja nauranut Matti Nykäselle. Antakaa mun kaikki kestää.. 😂
Mä en oo.
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin ollaan nähty täällä että ne joilla on huomo omatunto yrittäneet estää Matista keskustelut.
Mä en usko että jollain ventovieraalla Matille naureskelijalla on yhtään huono omatunto tai mielenkiintoa täällä sensuroida keskusteluja hänestä. Tai että Matin kuolema olis yhtäkkiä koskettanut heitä niin paljon että Matti olis kuollessaan muuttunut heille pellestä sankariksi.
ap syötti syötin jossa itse on nauranut ja yrittää saada ns rikostovereita ja halvennettuun Mattia. Ei kannata reagoida.
Pitänee vetää lippu salkoon, and thats just for You Matti
Nyt täytyy sanoa että häpeän olla ihmislajin edustaja. Kuinka kaksinaamaista, epärehellistä ja tekopyhää sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Missä on hänen uralleen naurettu?
Uran jälkeiset hölmöydet on ihan hänen omaa syytään. Miksi pitäisi paijata väkivaltaisen naisen pahoinpidellyn juopon päätä? Vankilaan ei pienestä väkivaltaisuudesta joudu. Miksi pitäisi hyväksyä se tosiasia, ettei hän halunnut olla tekemisissä lastensa kanssa ja siitä sitten seurasi se, ettei hän saanut nähdä lapsenlapsiaan. Miksi se on yllätys jollekin?
Hieno oli Matin ura, mutta ei se tee tekemättömäksi hänen hirveitä tekojaan uran jälkeen.
Eihän se Mervin takia ollut vankilassa vaan siitä kun löi jotain miestä puukolla.
Juuri kukaan vain ei vielä uskalla sanoa "olihan tätä jo odotettu". Muistokirjoituksetkin moneen kertaan mietitty.
Minua koskettaa se, että olet kuka tansa, elämäsi voi päättyä hetkessä, ennalta arvaamatta.Synnymme ja kuolemme, sen pitäisi olla normaalia, kaikkia se joskus koskettaa. Usein kuolema tuntuu tuntuu kaikelta muulta kuin normaalilta.Tuntuu väärältä ja epäreilulta. Kuolema on niin lopullinen. Mistä sitä toisista elämistä tietää. Minua Matin kuolema kosketti, koska hän vaikutti jotenkin symppikseltä kaikesta pahasta huolimatta ja hän kuoli nuorehkona. Toivon, että hän toisaalta eli täysilläkin välillä. Urheilulliset saavutukset olivat omaa luokkaansa.Voimia läheisilleen toivon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin ollaan nähty täällä että ne joilla on huomo omatunto yrittäneet estää Matista keskustelut.
Mä en usko että jollain ventovieraalla Matille naureskelijalla on yhtään huono omatunto tai mielenkiintoa täällä sensuroida keskusteluja hänestä. Tai että Matin kuolema olis yhtäkkiä koskettanut heitä niin paljon että Matti olis kuollessaan muuttunut heille pellestä sankariksi.
Kyllä vaan on estetty keskustelua ja raaakalal kädellä ja tahoilta joilla huono omatunto.
Jos ei valtiollisia hautajaisia niin miksei liputuspäivä.
Matin kuoleman koskettavuutta ei ymmärrä ne jotka ei ole eläneet silloin kun se hyppi mäkikultia.
Asiaa ihmettelee myöhempi sukupolvi joka on kokenut vain juopottelu/pahoinpitely/strippaus-lööpit.
Nämä patsashankkeeet sun muut ei johtuneet kansan osalta ettei niitä oltaisi haluttu vaan siitä enemmän ettei asialla katsottu pidettävän kiirettä.
Meghanilta kun lähtis yllättäen henki niin olis kyllä todella noloa lehdistön ruveta häntä lipomaan ja muistelemaan tämän kiusaamiskampanjan jälkeen.