Listataan vaivaannuttavia tilanteita
Kommentit (68)
kävin taannoin aktiivisuusmallin takia semipakollisella yksityisellä työhön valmentajalla, sellaisella jolta työkkäri ostaa konsulttipalveluja. ainakin 6 minuuttia puhuttiin asiaa ja loppuajan se valmentaja tilitti minulle kaikki asiansa siskontyttöjen hankaluuksista isänsä vaivoihin. ehkä sillä oli vaan tarve avautua, mut minusta minulle kuuluisi maksaa tuosta palvelusta eikä sille konsultille, harmi etten ole ammatiltani terapeutti, mulle käy näin koko ajan, mielelläni saisin palkan siitä että kuuntelen ihmisten harmeja.
Kun katsot telkkaria omien vanhempiesi kanssa ja leffassa tulee seksikohtaus.
Kutsun lastani lempinimellä ja joskus esim. kaupassa huomaan jonkun tuijottavan minua. Luulee tietysti, että se on lapseni oikea nimi ja se hävettää minua. Lapsellani on ihan normaali nimi, mutta aina tulee kutsuttua lempinimellä häntä, jonka voisi varmasti antaa ihan oikeaksi nimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun joku näyttää hauskaa videota, mikä ei ole hauska. Siinä sitten vedät pahimmillaan pari minuuttia tekonaurua.
sarjassamme vain naisten ongelmia
Mulle kävi näin työpaikalla ja molemmat ollaan miehiä.
No mustaa aika prseestä on paljon erilaisia yksiilöitä jossakin määriin. Eikö olisi paljon helpompaaaa että on joukkuehenki jo halutaan samaaistua.
Heität sarkastisen kommentin tilanteessa, jossa kuvittelet muiden tajuavan sarkasmisi. Porukka sen sijaan ottaakin tosissaan.. mikä on pahempaa, antaa muiden luulla että olet niin tyhmä vai ruveta selittelemään että vitsi vitsi en mä tarkoittanut sitä (seliseli kukaan ei usko)?