Mies halusi että jään huomenna kotiin
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
No eikö sua vastikään harmittaneet ne lapsen jatkuvat vkl-pelit? Nyt sun ei tarvitse mennä.
Harmittaahan ne nytkin kun minä olen jumissa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miksi sä annat miehesi määrätä ja jätät sen takia menemättä lapsen peliin.
Kun ei se halua ottaa kyytiin, niin mitä voin tehdä? Olen mä käynyt noita pelejä katsomassa jotka ovat lähempänä. Tuo peli on kaukana.
Mene sinne autoon istuun jo ennen kun mies herää. Tuskin se kuikelo saa sua sieltä pois kiskottua. Ota vaikka eväät mukaan, niin ei käy aika pitkäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miksi sä annat miehesi määrätä ja jätät sen takia menemättä lapsen peliin.
Kun ei se halua ottaa kyytiin, niin mitä voin tehdä? Olen mä käynyt noita pelejä katsomassa jotka ovat lähempänä. Tuo peli on kaukana.
Mitä voit tehdä? Voit istahtaa siihen repsikan paikalle ja panna turvavyöt kiinni. Ei se jaksa sua sieltä pois kammeta. Eikä ilkeä lapsen kuullen edes komentaa poistumaan itse.
En mä nyt ala väkisin menemään kun se yksin haluaa lähteä lasten kanssa. (lapsen kaveri tulee kyydissä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Sitten jäät kotiin. Keksit varmasti hyödyllistä tekemistä ja mies saa jutella rauhassa muiden vanhempien kanssa.
Eipä ole mitään tekemistä.
Eli teet sitä samaa kuin joka päivä. Kirjoittelet turhia aloituksia tänne.
Niin ja ehkä menen kaupunkiin ostoksille kun mies ei sitä tiedä.
Eikö sua enää huimaa?
Huimaa tietysti mutta menen taksilla. Numero 7 ei ollut mun vastaus.
Eikö sua huimaa taksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Sitten jäät kotiin. Keksit varmasti hyödyllistä tekemistä ja mies saa jutella rauhassa muiden vanhempien kanssa.
Eipä ole mitään tekemistä.
Eli teet sitä samaa kuin joka päivä. Kirjoittelet turhia aloituksia tänne.
Niin ja ehkä menen kaupunkiin ostoksille kun mies ei sitä tiedä.
Eikö sua enää huimaa?
Huimaa tietysti mutta menen taksilla. Numero 7 ei ollut mun vastaus.
Eikö sua huimaa taksissa.
Ei, auton kyydissä ei huimaa.
Eikä Aruballakaan huimaa yhtään.
Se on hyvin tilannesidonnaista tuo ammattivalittajan huimaus.
Koska sä oot nauranut viimeksi? Vai, osaatko edes moista taitoa?
Vierailija kirjoitti:
Eikä Aruballakaan huimaa yhtään.
Se on hyvin tilannesidonnaista tuo ammattivalittajan huimaus.
Ei ole. Kyllä mulla menieri aiheuttaa jatkuvaa huimausta.
Vierailija kirjoitti:
Koska sä oot nauranut viimeksi? Vai, osaatko edes moista taitoa?
Tänään kun luin täältä sen rappukäytävään tulleen hiiri ketjun.
Kyllä sulla on oikeus mennä pojan pelejä katsomaan, ei mies voi sitä kieltää.
Yhdessä Fb-ryhmän keskustelussa sä vaikutit hyvinkin ylpeeltä miehestäsi. Täällä sä aina mollaat sitä. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sulla on oikeus mennä pojan pelejä katsomaan, ei mies voi sitä kieltää.
Joo, mutta tarvitsen sen kyytiä ja sitten se katsoo pelejä ihan omassa porukassaan. Kai se on inhottavaa katsoa mun kanssa.
Sullahan nimenomaan EI ole menieren tautia.
Olet sata ja yksi kertaa täällä valittanut, että lääkärit eivät ole keksineet mitään diagnoosia huimauksellesi.
Oikeastihan ammattivalittaja on erittäin tyytyväinen, ettei tarvitse raahautua sinne pitkäveteiseen peliin.
Ja samalla löi vielä kaksi kärpästä yhdellä iskulla, kun pääsi täällä valittamaan, että mies ei päästä häntä sinne pelireissuun. :D
Vierailija kirjoitti:
Sullahan nimenomaan EI ole menieren tautia.
Olet sata ja yksi kertaa täällä valittanut, että lääkärit eivät ole keksineet mitään diagnoosia huimauksellesi.
Nyt on kun korvalääkäri sen keksi.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä Fb-ryhmän keskustelussa sä vaikutit hyvinkin ylpeeltä miehestäsi. Täällä sä aina mollaat sitä. Miksi?
En mä mollaa. Tiedän vain miten tämä asia on ja tiedän ettei halua minua mukaani. Olen mä esim ylpeä noista lumitöistä ja siitä oli täällä jossain ketjussa kuinka hienosti hoiti sen että naapuri tekee ne traktorilla.
Eikö sua vaivaa ollenkaan, että jo aika moni ihminen täällä on tunnistanut sut ja miehesi?
Vierailija kirjoitti:
Kerroit sen jo tiistaina.
Ammattivalittajan normi on kertoa kaikki asiat useaan kertaan. Ei niin vähäistä detaljia, ettei se ansaitsisi ainakin kymmentä ketjua.
Sitten kun mennään tärkeisiin asioihin (mies komentelee, päästä huimaa, ikkunan ohi lensi varis), niistä tehdään sata tai tuhat ketjua.
Mitä voit tehdä? Voit istahtaa siihen repsikan paikalle ja panna turvavyöt kiinni. Ei se jaksa sua sieltä pois kammeta. Eikä ilkeä lapsen kuullen edes komentaa poistumaan itse.