Kimi Räikkönen tönäisi lapsen maahan ja jatkoi kylmästi matkaa!
Vaikka lapsi rupesi itkemään!
Todella törkeä, tyypillinen suomalainen saatanan pässi!
Sietäis saada syytteen saatanan sika!!!!!
Kommentit (89)
Jos Kimillä olisi yhtään käytöstapoja, hän olisi kääntynyt katsomaan, miten kaatumisessa kävi ja auttaa lapsen ylös. Toisekseen, Kimi olisi voinut katsoa eteensä eikä kävellä niin lähelle lasta.
Mutta hän käyttäytyi silti todella typerästi kun ei REAGOINUT kaatuneeseen, itkevään lapseen mitenkään.
Olisi ollut normaalia REAGOIDA kuin ihminen, eikä jatkaa matkaa kuin vähä-älyinen ZOMBIE.
Tyhmä autokuski. Autokuskithan tunnetusti ovat tyhmiä. Ja miesurheilijat. Nämä kaksi yhdistettynä niin ei kai sitä muutakaan voi odottaa.
av mammoista on sokeita.
Lapsihan törmäsi naisella olleeseen kansioon..
Katsokaas nyt vielä pari kertaa se pätkä.
Koettakaa nyt nais- ja äitivihaajat uskoa, että jopa mies, luomakunnan kruunuksi itse itsensä nimennyt sukupuoli, voi myös tehdä virheitä ja käyttäytyä todella typerästi. Yleensä he niin tekevät koska he "get away with it". Naiset pistetään heti järjestykseen vaikka nyrkillä, mutta mies, ah, tuo kaiken älyllisen kuningas, hän voi tehdä mitä vaan.
eikä jäänyt katsomaan miten lapsen kävi!
Miten se on Räikkösen vika mitenkään?
en alunperin katsonut viedota vaan luotin Iltalehden uutisointiin.
Iltalehden sivuilla on aiheesta kova keskustelu meneillään ja toimittaja saa satikutia.
Mielestäni äidin lehtiöön törmäsi Kimi ja lehtiö vei kumoon lapsen. Äiti ei heiti hoivannut lastaan se on kyllä huomionarvoista vaan edelleen jahtasi Kimiä.
kaikki ovat kuitenkin sitä mieltä että normaali ihminen, jopa mies, olisi pysähtynyt ja reagoinut tilanteeseen!
kimsu on vaan niin nolo muumio ettei reagoi mihinkään ellei se kosketa häntä itseään. itsekäs-itsekäs-itsekäs-kimsu!!
Vaikka ihmistä vieressä ammuttais päähän tai vieressä räjähtäis pommi niin suomalainen muuli ei reagoi.
Suomalaiset on niin mulkun itsekkäitä. Minä-minä-minä. Todellista metsä-kansaa.
käyttäytyivät KYLMÄSTI!
Äiti jatkaa nimmarin jahtaamista vaikka lapsi kaatui (joku vieras meni auttamaan lasta?!), ja Kimi vaan vilkaisee tapahtunutta, ei edes hidasta. Kimi ei voinut tuossa varmaan itse tietää ettei tönäissyt lasta nurin.
että Kimissä on selkeitä autistia piirteitä.
Oletteko lukeneet hänen lapsuudestaan ja silloisesta autolla ajosta? Kuunteletteko ja katsotteko kuinka hän puhuu?
Ei hän osaa reagoida tuossa tilanteessa.
Lisäksi katosin videon: ÄITI tonäisi ja jätti lapsensa huomiotta.
isänsä riensi nostamaan lapsen ylös.
Siksi äiti jatkoi nimmarin metsästystä tyttärelleen.
Kimillä tosiaan taitaa olla jotain vakavampia ongelmia. Autismi vai mikä lie, mutta ei ole normaalia olla reagoimatta mitenkään.
Tuskinpa tosiaan saattoi olla varma, ettei hän ollut kaatumiseen syyllinen.
joka jatkaa jonkun nimmarin jahtaamista, vaikka lapsi itkee maassa.
Mitä lempoa se äiti ylipäätään lapsensa kanssa jossakin varikolla ravaa?!
lapsi nurin, isä auttamaan. Itse perään nimmaria kerjäämään
Tossa on ideaa. Tiedä vaikka olivat suunnitelleet tämän.
Ajattelivat saada vähän enemmän kuin pelkän nimmarin.
kimi on jäyhä, jäykkä suomalainen, ei sulava seuramies. Luulen, että kimi ei ihan tajunnut mitä tapahtui, eikä osannut mennä tyttöä lohduttamaan vaan ohjasi aivan oikein hänen äitinsä siihen. Olisi ollut fiksua kiminkin noteerata tyttö, mutta en usko kimin tarkoittaneen pahaa. Ehkä hän ajatteli, että lapsi vain säikähtää jos vieras tulee siihen hössöttämään tai että ei hän osaa mitään sanoa/tehdä. Lapseton ihminen ei aina tiedä miten toimia lasten kanssa. Varsinkaan kun tilanne tulee noin äkisti. Selvää on, ettei kimi ainakaan lasta tyrkännyt. Vähän on taas otsikoista pulaa.
viittaavat autismiin?
että Kimissä on selkeitä autistia piirteitä.
Oletteko lukeneet hänen lapsuudestaan ja silloisesta autolla ajosta? Kuunteletteko ja katsotteko kuinka hän puhuu?
Ei hän osaa reagoida tuossa tilanteessa.
Lisäksi katosin videon: ÄITI tonäisi ja jätti lapsensa huomiotta.
Normaalin tunto- ja tasapainoaistin omaava mies.
Tuskinpa tosiaan saattoi olla varma, ettei hän ollut kaatumiseen syyllinen.
radalla vanhemmat odottaa toisessa autossa. Luulevat, että Kimi on kyllästynyt, kun auto pysähtyy, mutta onkin bensa loppu. Ei ihan tavallisen nuoren käytöstä. Osoittaa mun mielestä sen, että "pakonomaisesti" toistaa samaa asiaa. Tietysti siitä on seurauksena se, että on nyt tosi taitava ajaja:-) Ei aina pienet eroavaisuudet keskivertoihmisestä ole pahasta.
Mutta jos paikalla on sekä lapsen äiti että isä kun hän kaatuu, ja isä tulee hätiin. En minäkään todennäköisesti jäisi paikalle kummastelemaan. Kimi ei kuulu minunkaan suosikkeihin, mutta ymmärrän senkin, kun katsoo tuota varikko hysteriaa, ettei siellä kukaan joka on vähäkään tunnettu voi paljon pysähdellä kun on ihmiset kimpussa. Jos Kimi olisi joku tuiki tuntematon ihminen olisi vaahdottu siitä, kuinka tuntematon mies sekaantuu varikolla pienen tytön kaatumiseen vaikka vanhemmatkin on paikalla.
Toki fiksumpi kaveri oli edes lahjoittanut hymyn pienelle tytölle, mutta just nämä jutuhan täällä av:lla saa suuret tunteet pintaan
Ei se Kimi sitä lasta tönäissyt. Käykää nyt katsomassa se video ja laittakaa myös ne silmälasit päähän.
Sen tytön äitihän tunki Kimiin kiinni kansionsa kanssa ja tyttö jäi kansion alle, eihän Kimi voinut edes nähdä tyttöä!!! Ja typerä äiti vaan lähti jahtaamaan edelleen Kimiä, vaikka näki tyttärensä kaatuvan maahan.
En minäkään Kiminä olisi lähtenyt lapsen perään juoksemaan ja kyselemään kuinka kävi, kun hullu äiti kaataa lapsensakin nimmarin toivossa. Paikalla oli jo isä ja äitikin viimein tajus menemään, joten miksi Kimin sinne olis pitänyt mennä anteeksi pyytelemään tytön äidin mokia!