Kimi Räikkönen tönäisi lapsen maahan ja jatkoi kylmästi matkaa!
Vaikka lapsi rupesi itkemään!
Todella törkeä, tyypillinen suomalainen saatanan pässi!
Sietäis saada syytteen saatanan sika!!!!!
Kommentit (89)
todella törkeää käytöstä! Katsoi vaan taakseen itkevää lasta ja jatkoi matkaa kuin ei mitään! :O Kuulemma Mika Häkkinen oli myöhemmin antanut sille lapselle lippiksen, hienoa!
Onneksi Mika pelasti tilanteen ja antoi samalle tytölle lippiksen!!! Olenkin aina pitänyt Mikaa fiksumpana miehenä. Kimi on vaan semmonen kylmä kimittäjä!!
on juntti moukka. On aina ollut eikä tule muuksi muuttumaan vaikka menestystä ja rahaa on yllin kyllin.
Valokuvaajan tönäiseminen oli ihan ok, koska tuli ihan liian lähelle. Mutta lapsille pitäisi aina olla aikaa. Kimi on kertonut haluavansa omia lapsia. Millainen isä hänestä tulee??
mutta tämä meni pahasti yli. Sitä paparazzin tönimistä en pitänyt niin pahana mutta tämä oli törkeää.
Jos ihminen tuijottaa vain omaa napaansa käyttäytyy hän juuri noin. Jäämies kyllä sanan täydessä merkityksessä tulee mieleen onko tuolla ihmisellä mitään inhimillisiä tunteita, empatiakyky ainakin puuttuu täysin.
Normaali ihminen olisi mennyt takaisin ja pyytänyt anteeksi ja hyvittänyt tekonsa jotenkin.
Nyt on tallilla puhuttelun paikka Räikköselle.
Ja vaikka en Räikkösestä yhtään tykkää, niin eihän hän tyttöä tönäissyt, vaan sen teki tytön äiti lehtiönsä/kansionsa kanssa, kun tunki suoraan Kimin eteen. Kimin ilme oli juuri oikea: "Mitä vittua, kaadoit sitten oman lapsesi - mene nyt edes auttamaan", kun äippä meinas vielä vaan seurata Kimiä, vaikka lapsi jää huutamaan kuin syötävä. Ei ollut Kimin vika, vaan törpön äidin.
Mä en kimistä tykkää, vaikuttaa tyypiltä jolla on vähän noussut nesteet päähän, MUTTA
mun mielestä tota tilannetta nyt ei voi ihan täysin kimin niskaan sysätä.. Mun mielestä näytti, kuin kimi ei olisi edes koskenut lapseen! Se toimittajahan siinä änkes!
Ehkä voipi olla niin, että kimi tosiaan ajattelikin tuon toimittajan kaataneen lapsen eikä siksi pysähtynyt...???
mutta oli osallisena rytäkässä.
Fiksu ihminen olisi kääntynyt huolehtimaan lapsesta ja rutaissut sen nimmarin äkkiä.
Tuskin olisi uskaltanut kävellä pois jos tytön mahdollisesti isokokonen isä olisi ollut paikalla.
Mutta naisia ja lapsia saa näköjään Kimin mielestä kohdella miten haluaa.
Ja Kimi haluaa olla mulkku. Siinä hän onnistui.
Taas yritetään saada kärpäsestä härkästä!
Ja vaikka en Räikkösestä yhtään tykkää, niin eihän hän tyttöä tönäissyt, vaan sen teki tytön äiti lehtiönsä/kansionsa kanssa, kun tunki suoraan Kimin eteen. Kimin ilme oli juuri oikea: "Mitä vittua, kaadoit sitten oman lapsesi - mene nyt edes auttamaan", kun äippä meinas vielä vaan seurata Kimiä, vaikka lapsi jää huutamaan kuin syötävä. Ei ollut Kimin vika, vaan törpön äidin.
Eihän Kimi sitä lasta kaatanut. katsokaan nyt mammat vähän tarkemmin.
joka jatkaa jonkun nimmarin jahtaamista, vaikka lapsi itkee maassa.
Mitä lempoa se äiti ylipäätään lapsensa kanssa jossakin varikolla ravaa?!
Vaikka ihmistä vieressä ammuttais päähän tai vieressä räjähtäis pommi niin suomalainen muuli ei reagoi.
Suomalaiset on niin mulkun itsekkäitä. Minä-minä-minä. Todellista metsä-kansaa.
Ei taida loppujen lopuksi olla Kimin vika. Se nainenhan siihen väliin tunki kansioineen ja Kimi yritti kyllä väistää.
Olisiko sitten Kimin pitänyt jäädä lohduttelemaan tuota lasta.. enpä tiedä.
Vähät välitti vaikka lapsensa kaatui ja alkoi itkemään. Seurasi Kimiä ja kun huomasi ettei nimmaria tullut, meni vasta lapsensa luokse.
kanssa niin kukaan ei ihmettelis mitä tekivät varikolla.
Mitä äidit ja tyttäret kotiin vaan. Mitä ihmettä ne missään ulkona tekee.
ja lapsi jää perään parkumaan, niin kyllä moittisin isääkin!
Katsokaapa video uudelleen, äidin lehtiö kaasi lapsen. Tyypillistä iltapäivälehtien paskan jauhantaa!!
Tyhmä suomalainen mies ei. Käytöstapoja ei näemmä opi suomi-juntti millään.
Kimi on vaan tyhmä yksilö ja todella huonosti kasvatettu. Olen aina ihmetellyt, kuinka Kimin käytöstä voidaan pitää asiallisena. Verrataan vaikka Häkkiseen, joka on myös vähän jäykkä ja hiljainen, mutta selvästi saanut hyvän kotikasvatuksen.
Sinänsä Kimi ei tuossa videossa sitä lasta töninyt, mutta asiallista olisi ollut pysätä.
Tyhmä suomalainen mies ei. Käytöstapoja ei näemmä opi suomi-juntti millään.
Kaukana maailmankansaleista.