Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kimi Räikkönen tönäisi lapsen maahan ja jatkoi kylmästi matkaa!

Vierailija
21.07.2008 |

Vaikka lapsi rupesi itkemään!

Todella törkeä, tyypillinen suomalainen saatanan pässi!

Sietäis saada syytteen saatanan sika!!!!!

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kovempi kuin esim. 14-vuotiaan tytön järjetön surma, siksipä siitä ei olekaan täällä kirjoiteltu kymmenien viestien mittaisia ketjuja.

Käsittämätöntä, miten Kimille voi käydä näin, että ihan syytetään suotta?

Mihin tämä maailma on menossa???!!!

Toivottavasti se lapsikin saa terapiaa kun kaatui pyllylleen, varmasti traumatisoitui nyt iäksi.

Tämä on tärkeä asia, tästä pitää kirjoittaa ja jauhaa hamaan tulevaisuuteen!!!

Vierailija
82/89 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku höyrypäinen äippä vahingossa kaataa kakaransa, niin en todellakaan lähtisi katsomaan, miten lapselle kävi. Äippä osannee itse pitää kakarastaan huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varomatonta. Kuvaajien silmätikkuna edellisen episodinsa vuoksi. Tyhmyydestä rangaistaan, ja ihan ansiosta.

Vierailija
84/89 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina lehdet vaan tarttevat jonkun aiheen, josta uutisoida jos vaikka esim. ajot eivät ota sujuakseen.

En itsekkään menisi vieraan lapsen luokse, jos oma vanhempi olisi lohduttamassa. Julkkiksista näyttää olevan vain niin saamrin helppo tehdä syntipukkeja ja julmia ääliöitä.

Onneksi tosta videosta näkee jo selvästi mitä tapahtui. Ja tervejärkinen ihminenkin kyllä tajuaa, että oikein se Kimi toimi.

Vierailija
85/89 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä näen lapsen kaatuvan äidin "tönästessä lasta vahingossa" ja jonka isä on sekunnissa siinä paikalla niin mitä vittua mulla siinä enää tehdään? varsinkaan jos kieli on joku japani????

Jos ite törmäät lapseen ,niin katotko vaan perääs kuin tyhmä muuli, etkä sano mitään?

Vierailija
86/89 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varomatonta. Kuvaajien silmätikkuna edellisen episodinsa vuoksi. Tyhmyydestä rangaistaan, ja ihan ansiosta.

tää olin se, kun se jätti ne varustekrääsänsä lojumaan kuvaajan jalkojen alle, ja sitten vielä meni ja tönäisi mies poloa.

Ja nyt ois ihan ehdottomasti voinut vaikka viedä tytön ja äidinkin vaikka jäätelölle, kai siellä nyt joku café on? Ehtii sinne autoonsa istumaan myöhemminkin vai mihin telkkariin oli taas menossa naamaansa esittelemään. Kyllä ne aikataulut voi sen verran joustaa. Tollasen tragedian vuoksi!

Mitä ihmisetkin meistä ajattelee!??? (suomalaisista)

Joo :P

Vierailija
87/89 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
88/89 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä. Totta?