Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iittalan uuden Raami-astiaston lasit 22,90€/ 2kpl! Aivan järkyttävää hinnoittelua

Vierailija
08.02.2019 |

Ok, tuote on uutta 2019 mallistoa mutta kyllä nyt on rahastuksen makua havaittavissa reippaasti.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aino Aalto lasia saa tarjouksesta 9,90 kaks kapaletta, ajaa saman asian.

Tokmannilta saa kuusi juomalasia 2,95e, ajaa saman asian.

Vierailija
22/31 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ostin merkkilaseja/astioita/Vallilan tuotteita, mutta sitten hokasin, et miks hemmetissä maksaa mahdottomia pelkästä merkistä ja sen lisäksi ulkomailla halvalla tehdyistä tavaroista.

Luulin, että Vallilan tuotteet ovat suomalaisia, mut pas××nmarjat!

Ostan siis nykyään astiat Ikeasta ja pyyhkeet yms. alennuksesta ja ne ovat esim.Citymarketin lujaa laatua ja rahaa säästyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin Ikeaan sitten ostamaan jotain junttilaseja jos tuo on liian suolainen hinta.

Vierailija
24/31 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin kun näin mainoksen, mutta ei ne ollutkaan kaupassa niin kivoja. Mielestäni lasit voisivat olla hiukan suurempia.

Vierailija
25/31 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeassa on tosi kivoja laseja. Itselläni on sellaisia joissa on tummanvihreä alaosa ja kirkas yläosa. Ovat olleet nyt pari vuotta kovassa käytössä ja edelleen kuin uudet.

Vierailija
26/31 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Design maksaa ja jos ei ole varaa ostaa, niin voi hakea vaikka sieltä Ikeasta niitä halppislaseja. 

IKEAN design on nykyään parempaa. Vaan tyhmä ostaa halpatuotettua bulkkia kalliilla sen merkin takia, kun samaa saa halvalla muualta. 

Minäkään en ymmärrä kuka noita design tuotteita ostaa, mutta pointtina oli, että se maksaa. 

Esimerkiksi tämä: https://www.aarikka.fi/collections/passi-sarja/products/passi-veistos

Olen miettinyt, että kuka tuollaisen ostaa. Jos voittaisin lotossa ja minulla olisi pari tonnia täysin ylimääräistä, niin en silti ostaisi sillä kasaa puupalloja. 

Vierailija
27/31 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumia.

Mitäänsanomattomia! Vaikka ymmärrän kyllä että yksinkertanen on tyylikästä niin kyllä joku "juju" pitäis olla. Noi on kun suoraan peruskoulun ruokalasta.

Vierailija
28/31 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin noita laseja, koska valmistusmaa on Suomi ja tykästyttiin muotoiluun. Itse en esim yhtään tykkää Aino Aalto -laseista, noista tykkään. Mukavan raskaat ja käteen sopivat, turkoosina kivan väriset. En tiedä designista mitään ja ko suunnittelija on täysin vieras.

Mä ostin nuo cittarista, olivat plussa-tarjouksessa muistaakseni 14,95 tai 16,95/pari. Aika lailla kipurajoilla, normihintaan jäisivät varmaan kauppaan.

Vierailija
29/31 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ostettiin noita laseja, koska valmistusmaa on Suomi ja tykästyttiin muotoiluun. Itse en esim yhtään tykkää Aino Aalto -laseista, noista tykkään. Mukavan raskaat ja käteen sopivat, turkoosina kivan väriset. En tiedä designista mitään ja ko suunnittelija on täysin vieras.

Mä ostin nuo cittarista, olivat plussa-tarjouksessa muistaakseni 14,95 tai 16,95/pari. Aika lailla kipurajoilla, normihintaan jäisivät varmaan kauppaan.

Juu eiköhän nämäkin Raami-lasit tipu hiljalleen 9,90 kategoriaan per 2 kpl kun Iittala tajuaa että kiky-kansalaisilla ei vaan oo varaa kuluttaa. Eliitti ostaa ihan eri nimisiä tuotteita kuin Iittalaa ulkomailta.

Vierailija
30/31 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selfridges -tavaratalon nettikaupasta Villeroyn Tulip shampanjalasisetti 4 kpl ~aböyt 20 eur.

Liian halpoja. Tulee köyhäilevä viilis.

Vierailija
31/31 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Design maksaa ja jos ei ole varaa ostaa, niin voi hakea vaikka sieltä Ikeasta niitä halppislaseja. 

Se on HALPIS!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan