Daruden ensimmäinen viisukappale julkaistu - mitä mieltä?
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/02/08/ensiesityksessa-darude-feat-se…
Omasta mielestä aika tylsä.
Kommentit (77)
Ei jäänyt mieleen ollenkaan, tylsä biisi. Seuraavia odotellessa.
Aika mitään sanomaton kyllä. Toivottavasti ei ole tässäkin aikomuksena saada sitä ensimmäisenä ulos laskettua biisiä viisuksi.
Boooooooooooooooring. Ja laulajalla rashittava ässhävika tossa sanassa releashe...
En tykkää noista pappafiiliksistä. Komea laulaja mutta ei yhtään hyödynnetä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo nyt kappaleena ole huono todellakaan! Hyvähän se on, mutta ei mikään kovin ihmeellinen etenkään viisuihin. Mutta eipä se Darude mitään viisubiisejä ole tehnytkään, kuten itse sanoi.
Odotan seuraavia kappaleita ja jotain menevämpää, kiitos.
Just sitä mieleenpainuvuutta kaivattaisiin. Sellainen, joka heti ekalla kuuntelukerralla "vie mukanaan". Olen kuunnellut tämän nyt kolmesti, enkä muista enää yhtään miten koko biisi edes meni :D
Todella booooring - ja mitä tuo nainen tuossa keikkui kuin lihakoukussa, vastenmielistä tosiaan.
Ja naista alentavaa skeidaa ennenkaikkea.
Kaunis kappale ja mielestäni tosi hienosti laulaa tuo esiintyjä.
Odotin parempaa, todella tylsää menoa. Toivottavasti seuraava on parempi.
Kuuntelin puolet eilen. En muusta biisistä mitään enää. Kyllä hyvä biisi olisi mieleenpainuvimpi.
Todella tarttuva ja mieleenpainuva. Yllätti positiivisesti! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo nyt kappaleena ole huono todellakaan! Hyvähän se on, mutta ei mikään kovin ihmeellinen etenkään viisuihin. Mutta eipä se Darude mitään viisubiisejä ole tehnytkään, kuten itse sanoi.
Just sitä mieleenpainuvuutta kaivattaisiin. Sellainen, joka heti ekalla kuuntelukerralla "vie mukanaan". Olen kuunnellut tämän nyt kolmesti, enkä muista enää yhtään miten koko biisi edes meni :D
Minä en muista yhtään kohtaan paitsi ton ässshhävian. Siis niin pliisu.
Veikkaan, että se paras esitetään viimeisenä. Toivottavasti!
Tykkään ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen, eli on hyvä.
Mielenkiinnolla odotan seuraavia kappaleita. Toivon että joukossa olisi yksi mahtipontinen, voimakas biisi.
Tuli vain mieleen, että jos pöytälaatikosta löytyy tällaisia tekeleitä, niin miksi ne on siellä pöytälaatikossa? Kuinka monia hittejä artistit siellä piilotteleekaan :)
Odotan jotakin Beautiful alienin tyylistä!
Ihan ok ja parempi kuin viimevuotisista vaihtoehdoista yksikään.
Sopivan miellyttävä radiosoittoon ja taustamusiikiksi. Bilebiisiä kuitenkin haluaisin Euroviisuihin. Ok.
EiHuono kirjoitti:
Tykkään ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen, eli on hyvä.
Mielenkiinnolla odotan seuraavia kappaleita. Toivon että joukossa olisi yksi mahtipontinen, voimakas biisi.
Tuli vain mieleen, että jos pöytälaatikosta löytyy tällaisia tekeleitä, niin miksi ne on siellä pöytälaatikossa? Kuinka monia hittejä artistit siellä piilotteleekaan :)
Voi kun tietäisit! :D
Hissimusiikkia, viisun pitäisi jäädä mieleen ekan kuuntelun jälkeen