Teinin sukkahousuviehtymys
Olen nyt jo toisen kerran löytänyt omia sukkahousujani pojan 14v vaatekaapista. Mitä ilmeisimmin harrastelee yksin kotona niiden sovittelua ja masturbointia. Erityisesti minua hermostuttaa se että kyseessä on kuitenkin minun vaatekappaleet joita saatan joutua joku aamu kiireessä etsimään. Kuulostaako tutulle? Mitä pitäisi tehdä? Ottaa puheeksi ja kieltää? Ottaa puheeksi ja ostaa pojalle sukkahousuja? Vai olla vain hiljaa?
Kommentit (81)
Ei se viehtymys mihinkään häviä. Aikuinen mies olen, silti edelleen kiihottaa nämä. Sekä naisella että itsellä.
htep kirjoitti:
Sitten kun hän valisee puolisonsa se saattaa päättyä kyyneliin. Niin se vain on. Siksi ne tyttojen vaatteet kannattaisi jättää tytoille.
Nuori ei siitä kiinnostuksetaan ole häpeissään. Minä kerron. Se on lopulta hienovarainen pilkka ja kapina vanhempia kohtaan, äitiä kohtaan. Mutta se ei tule auttamaan elämässä tippaakaan eteenpäin. Ei vaikka vanhemmissa olisi kaikki viat.
Ongelma ei häviä ongelmalla. Harmi ei katoa sillä että hankkii itselleen harmin. Ilkeys ei katoa sillä että jatkaa ilkeyttä, myos itseään kohtaan.
Pitää saada parempaa ja täydellisempää tilalle........ .........
Olen tismalleen samaa mieltä, että siinä saataa olla juuri jotain sellaista vanhempia kohtaan. Itseasiassa se käyttäytyminen, pukeutuminen tuossa merkityksessä saattaa kadota juuri sillä, että aidosti käsittää sen, että vanhemmissa oli vikaa, mutta lopulta henkinen napanuora on poikki, ja on syntynyt uudelleen johonkin muuhun. Siinä vaiheessa kun sitä on, niin pukija ei tunne mitään häpeää, mutta ei kyllä tietoisesti tunne pilkkaavansakaan ketään. Se on syvemmällä.
Turha alapeukuttaa, koska puhun itse kokemuksesta, tietysti valtavirran, ja varmasti terapeuttienkin, seksologien ajatuksia vastaan. En ole tällaisesta ainakaan itse lukenut, mutta kyllä silti tiedän, mitä sanon, tai sanoin.
Sukkahousut ovat hiukan uudempi asia tuossa merkityksessä. Ei ole ihan kauhean kauaa aikaa, kun vastaava oli pitkät sukat muuten. Jälkimmäinen on aika paljon kadonnut tuossa merkityksessä, ja sukkahousut tulleet tilalle.
Olen siis itse nykyään aika vaniljaseksin kannalla, mutta kyllä siihen voi sisältyä muutakin (esim lelut on meillä käytössä kummallakin) olematta silti perverssiä. Perverssiä ei ole höyhenillä leikkiminen, perverssiä on jos leikkii koko kanalla. ;)
Vain jos se kana on elossa!
Mäkin oon ottanut meidän äidiltä sukkahousuja. Jos suunnistushousut on ollut paskaiset, oon lainannut siltä sukkahousuja.
Anna nyt vaan olla ap. Tossa on toi materiaalin tunne käsissä. Liian noloa itse ostaa. Ottaa sitten sinulta. Älä vedä mitenkään överiksi, jos tohon poika yhdistää häpeän niin sillon voi tulla ongelmia myöhempään.
Eli, anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei se viehtymys mihinkään häviä. Aikuinen mies olen, silti edelleen kiihottaa nämä. Sekä naisella että itsellä.
Miehenikin pitää kyn laitan päälleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin hetken ihmeissäni syksyllä kun poika 15v sanoi että haluaisi talveksi kalsarien sijasta paksut sukkahousut. No mikä ettei. Ostettiin ja onhan tuo niitä pitänyt. Näin se maailma muuttuu.
Sama juttu meilläkin. Onkohan tämä joku uusi muotijuttu?
Ei liity muotiin, pojat eivät vieläkään uskalla näyttää käyttävänsä sukkahousuja, eivätkä varmasti toisilleenkaan kerro, jos käyttävät. Sen on kuitenkin silti moni tajunnut, että sukkahousut on kätevät ja lämpimät, eihän niitä tytötkään turhan takia pidä. Hyvä pojat!
Paremmin käy kireittein farkkujen alle kun jotkut lerpattavat pitkäpunttiset kalsarit.
Itse teininä runkkailin isosiskon sukkiksiin, puin niitä päälleni ja kiihotuin. Nuuhkin sen puhtaita pikkareita ja rintsikoita ja puin niitäkin päälleni ja runkkasin. Jostain syystä ei tullut koskaan mieleen mennä pyykkikorille käytettyjä nuuhkimaan tai pukemaan, eikä äidin sukkiksiin ollut mitään vetoa, en tiedä miksi. Sittemmin ei ole ollut taipumusta sukkahousuihin tai naisten alusvaatteisiin.
Älä äityli enää mene penkomaan ton ikäsen kollin kaappeja, voi tulla pahempaakin vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin hetken ihmeissäni syksyllä kun poika 15v sanoi että haluaisi talveksi kalsarien sijasta paksut sukkahousut. No mikä ettei. Ostettiin ja onhan tuo niitä pitänyt. Näin se maailma muuttuu.
Sama juttu meilläkin. Onkohan tämä joku uusi muotijuttu?
Ei liity muotiin, pojat eivät vieläkään uskalla näyttää käyttävänsä sukkahousuja, eivätkä varmasti toisilleenkaan kerro, jos käyttävät. Sen on kuitenkin silti moni tajunnut, että sukkahousut on kätevät ja lämpimät, eihän niitä tytötkään turhan takia pidä. Hyvä pojat!
Paremmin käy kireittein farkkujen alle kun jotkut lerpattavat pitkäpunttiset kalsarit.
Luuulisi, että sellaisia on ollut jo keskiajallakin! Miehet on aina jossain vaiheeessa esitelleet komeita jalkojaan. Minusta sellaisia sukkahousuja on ihan kuvissa
No tuo nyt vähän "outoa" että oman äidin. Mulla oli tapana teininä varastella kavereiden siskojen pikkuhousuja likapyykkikopasta ja runkata niihin. Mutta en puuttuis asiaan millään tavalla!
Hommaa itsellesi uusia ja piilota ne yläkomeroon. Puheeksi ottaminen on iso kynnys. Voi onnistua tai sitten ei.
minulla on just nytkin vaimon 15 den vaaleat sukkikset ja pikkarit jalassa, ne vaan tuntuu niin kivalta miehenkin jalassa, katsellaan telkkua nojatuolissa tässä samalla, eikä siinä ole mitään ihmeellistä että mieskin haluaa pitää miellyttävää materiaalia olevia alusasuja,
Tänään pidän näitä 15 denin vaaleita norlyneitä, kylmemmillä ilmoilla tietysti jotain paksumpia alusasuinani.
No nyt tietenkin hyvä äitee ostaa teinipoijalle hyvänlaatuiset runkkurukkaset, mm. hitsareiden käyttämä hitsausrukkasmalli on oiva apuväline teinipojan kehittävään ja jaloon harrastukseen!
Kestää kovempaakin vemputtamista ja estää myöskin palovammoja , ainakin käsissä ja mällin lähtiessä pitkät varret suojaa myöskin hihoja roiskeilta!
Onpa ahdasmielisiä kommentteja. Olen aikuinen mies jä käytän sukkahousuja alusvaatteena, koska ne ovat niin käytännölliset. Ei ole tarpeen niitä näytellä, eikä asiaan liity mitään seksiin vivahtavaakaan.
Mutta olkaa huoleti. Käytän vain miesten pipoa ja lippalakkia. Muutenhan koko miehisyyteni tietenkin romahtaisi.
Ikäni olen runkannut sukkahousuihin. Toinen on korkkarin varvasaukon paneminen. Suunnilleen 14-vuotiaana mielenkiinto heräsi.
Selvä identiteetti ongelma. Meillä emäntä ollut ukkomainen jo monta vuotta. Käyttää pitkiä kalsareita, miesten takkeja ja kulkee linttaan poletuissa kengissä. Otan osaa
Ohah ohah.. kuinka hauska juttu, ihanko itse keksit?