Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinin sukkahousuviehtymys

Vierailija
07.02.2019 |

Olen nyt jo toisen kerran löytänyt omia sukkahousujani pojan 14v vaatekaapista. Mitä ilmeisimmin harrastelee yksin kotona niiden sovittelua ja masturbointia. Erityisesti minua hermostuttaa se että kyseessä on kuitenkin minun vaatekappaleet joita saatan joutua joku aamu kiireessä etsimään. Kuulostaako tutulle? Mitä pitäisi tehdä? Ottaa puheeksi ja kieltää? Ottaa puheeksi ja ostaa pojalle sukkahousuja? Vai olla vain hiljaa?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana poika.

-ap

Vierailija
42/81 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi hommaa.nuuhkii todennäkösesti käytetyt pikkaritkin ja itsetyydyttää.se häviää kun löytää puolison ,miehen tai naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia ongelmia sitä ihmisillä onkaan. No ehkäpä oma poika 14v säästyy moisilta kiusauksilta koska vaimo tai tytär 18v eivät kumpikaan käytä sukkiksia. Tai saa ainakin poika hankkia itse sukkiksensa jos haluaa leikkiä niillä.

Vierailija
44/81 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aikoinaan poika kävi vanhemman siskonsa kaapilla alusvaatteita lainailemassa. Tyttö siitä hermostui joten oli puututtava asiaan ja homma loppui. En usko että mitään traumoja jäi kenellekään.

Vierailija
45/81 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin hetken ihmeissäni syksyllä kun poika 15v sanoi että haluaisi talveksi kalsarien sijasta paksut sukkahousut. No mikä ettei. Ostettiin ja onhan tuo niitä pitänyt. Näin se maailma muuttuu.

Sama juttu meilläkin. Onkohan tämä joku uusi muotijuttu?

Vierailija
46/81 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin hetken ihmeissäni syksyllä kun poika 15v sanoi että haluaisi talveksi kalsarien sijasta paksut sukkahousut. No mikä ettei. Ostettiin ja onhan tuo niitä pitänyt. Näin se maailma muuttuu.

Ei liity muotiin, pojat eivät vieläkään uskalla näyttää käyttävänsä sukkahousuja, eivätkä varmasti toisilleenkaan kerro, jos käyttävät. Sen on kuitenkin silti moni tajunnut, että sukkahousut on kätevät ja lämpimät, eihän niitä tytötkään turhan takia pidä. Hyvä pojat!

Vierailija
47/81 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisi oikeastaan ollakin jo ,vihdoin...

(eikös se  muodin tehtävä oikeastaan  olekin rikkoa konservatiivisen sovinnaisuuden rajoja?)

Vierailija
48/81 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä aikoinaan poika kävi vanhemman siskonsa kaapilla alusvaatteita lainailemassa. Tyttö siitä hermostui joten oli puututtava asiaan ja homma loppui. En usko että mitään traumoja jäi kenellekään.

Jouduin aikoinaan siskoni yllättämäksi hänen sukkikset jalassa kun luulin että olen kotona yksin. Siskoni sitten valehteli minulle että olen sairas perverssi ja jos hän kertoo äidille niin joudun mielisairaalaan ja pakotti minut tällä uhaten runkkaamaan hänen nähtensä. En ole sen jälkeen sukkiksia jalkaan laittanut ja kun ne nään niin tulee aina tämä hirveä muisto mieleen.

Vierailija
49/81 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus luin saksalaiselta keskustelupalstalta, keskustelua poikien sukkahousujen käytöstä. Sinne kouluikään asti tuo on hyvin yleistä. Johonkin 10-12 vuoden ikään asti pojilla on vielä melko yleisesti sukkahousuja käytössä. 15-16 vuotiaistakin vielä osa käyttää sukkahousuja. Varmasti erot on suuret eripuolella maata, kun tuollahan on paljon alueita, jossa ei pitkille alusvaatteille ole juurikaan käyttöä. Koomista vaan on, että täällä missä pitkiä alusvaatteita tarvitsee monta kuukautta, nuo sukkahousut on ehdottomasti kielletty pojilta, vaikka niissä on paljon ene,,än valinnan mahdollisuutta niin paksuuden kuin materiaalinkin osalta. 

Vierailija
50/81 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin sukkahousuja kokeilin minäkin salaa. Joskus ihmetteli kun pesussa oli hukkunut sukkahousuja. Välillä piti palauttaa pyykkikorin taakse"hukkuneita" sukkiksia. Nyt olen ostanut itse kymmeniä sukkiksia itselleni ja ... äidillekin. Pidän sukkiksia hyvin paljon, talvella paksumpia

Vierailija
51/81 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut sopivat kaikkien käyttöön sukupuoleen tai ikään katsomatta, ainoat syyt olla käyttämättä niitä löytyvät korvien välistä, ei jalkojen. Ne syyt istuvat tiukassa, mitä kuvaa hyvin sekin, että simppelistä vaatteesta keskustellaan seksi-aihepiirin alla.

Vierailija
52/81 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto mikä ketju. Ei ole tervettä jos teini a) varastaa, b) varastaa äidin vaatteita tai peräti c) pukeutuu niihin ja kiihottuu siitä. Äkkiä koulupsykologille puhumaan asiasta.

Vierailija
53/81 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo minustakin jo sairasta että poika varastelee sukkahousuja. Sairasta ja perverssiä. Saapa nähdä mitä seuraavaksi keksii...

Vierailija
54/81 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä on homo tai transu kehkeytymässä. Normi teini lainaa isänsä kalsareita ja masturboi niissä.

Vierailija
55/81 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti että on kuvottavaa. Antaisin varmaan pojalleni selkäsaunan jos minun vaatteitani varastelisi ja niissä masturboisi. Ei ole millään tavalla normaalia. Mitä ihmettä te oikein ajattelette jos pidätte tuota normaalina kehituksen vaiheena??

Vierailija
56/81 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan miehenä sukkahousuja tällä tavalla ajatellut. Mutta nyt kun mietin ja yritän irrottaa ajatuksesta kaiken asenteellisuuden, naismaisen pukeutumisen yms. niin nehän voi olla aika hyvältä tuntuva vaatekappale. Ohut, tyköistuva ja joustava kangas voi tuntua aika hyvältä hyväilemässä kullia ja kasseja. :) Täytyy vain päästä yli siitä, että se on naisille suunniteltu vaatekappale.

Vierailija
57/81 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan tuota teininä pihisteltyä mutsin sukkiksia ja runkattua. Myöhemmin sitten pihistelin pyykkituvista naisten sukkia, sukkahousuja ja säärystimiä. Joskus jopa kavereiden tyttöystäviltä, kunnes viimein uskalsin ostaa ihan itse niitä. Siihen aikaan ei ollut verkkokauppoja. Sukkahousut ja stayupit olivat myös vahvasti mukana nuoruusvuosien bi/homo -kokeiluissakin. Sukkisfetissini elää ja voi hyvin edelleen. Vaimonikin on siitä hyvin tietoinen.

Vierailija
58/81 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin yhteen aikan töissäkin sukkiksia farkkujen alla mutta ei meinannut työnteosta tulla mitään kun oli tunnin välin käytävä löysäämässä painetta ja seisokkia :D

Juu, olen sukkisfriikki pikkupojasta saakka ja mutsin sukkiksilla aloitettiin...

Vierailija
59/81 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa mitään kummallista ole, paitsi äidin suhtautuminen. Jos teini on mieltynyt sukkahousuihin, niin ei siinä mitään tuomittavaa ole. Äitinä tekisin selväksi, että omat vaatteeni pysyvät minun vaatekaapissani, ja jos teini haluaa sukkahousuja, niin ostetaan muutama hänellekin.

Vierailija
60/81 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän nuoressa mielessä vinksahtaa kun tuollaiseen pervessiin leikkiin lähtee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan