Teinin sukkahousuviehtymys
Olen nyt jo toisen kerran löytänyt omia sukkahousujani pojan 14v vaatekaapista. Mitä ilmeisimmin harrastelee yksin kotona niiden sovittelua ja masturbointia. Erityisesti minua hermostuttaa se että kyseessä on kuitenkin minun vaatekappaleet joita saatan joutua joku aamu kiireessä etsimään. Kuulostaako tutulle? Mitä pitäisi tehdä? Ottaa puheeksi ja kieltää? Ottaa puheeksi ja ostaa pojalle sukkahousuja? Vai olla vain hiljaa?
Kommentit (81)
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisellä kerralla ihmettelin ihan ääneen pojan kuullen että miten ihmeessä minun vaatteita on täällä. Poika mutisi jotain että ei tiedä tai ole nähnyt. Toisella kerralla ei ollut kotona mutta otin kuitenkin sukkahousut pois kaapista. Toivon hartaasti ettei tästä tarvi hänen kanssaan keskustella. En kuitenkaan haluaisi ruokkia tätä perverssiä harrastusta ostamalla hänelle "seksileikkiasuja" ehkä halua että minun kaapilla käydään. Olen oikeasti vähän huolissanikin että onko tässä jotain vakavaa :(
-- AP
Tämä on sun mielestä "perverssi harrastus"? :D Nyt oikeesti hei.
Tässä esimerkkiä siitä, minkälainen sun pojasta voi "pahimmillaan" tulla, en näe tässä itse mitään erityisen perverssiä:
Mulla oli tapailukumppani, joka halusi sekä a) REPIÄ mun päällä olevia sukkahousuja esileikinomaisesti. Niitten alla ei saanut olla mitään, hän repi ne niistä haaruksista ja sitten hommiin, ja b) halusi itse pukeutua niihin just siten, että olivat haaruksista auki. Yhden kerran hänellä oli ne jalassa, annoin hänelle oraaliseksiä samalla kun työntelin pientä vibraa kakkosluukkuun (hänelle siis).
Onko tämä nyt jotenkin erityisen perverssiä jonkun mielestä? Pitääkö olla pimeässä peiton alla kerran viikossa lauantaisaunan jälkeen, jos on? :)
No on se. Ja pitääkö mennä heti äärimmäisyydestä toiseen? Vibra perseessä vs. kerran viikossa saunan jälkeen peiton alla. Eikö sun mielestä voi olla mitään tolta väliltä??
No mulle vibra perseessä on aika vaniljaa, kun ottaa huomioon että tullut koettua myös kokolateksiin maalaaminen, ratsupiiskalla piiskan ottaminen pimpille, kuuma steariini, pissaleikit, tuplapenetraatio ja seitsemän miehen gang bang :D
Olen siis itse nykyään aika vaniljaseksin kannalla, mutta kyllä siihen voi sisältyä muutakin (esim lelut on meillä käytössä kummallakin) olematta silti perverssiä. Perverssiä ei ole höyhenillä leikkiminen, perverssiä on jos leikkii koko kanalla. ;)
Että niinkuin isompi yokotys puhdistaa pienmmän yokotyksen?
Se ei mene niin. Puhdas on puhdasta, ja likainen likaista. Ja vain täydellinen jumalainen viattomuus on oikea ihailun arvoinen tavoite.
Sano sille että oikea mies ei käytä sukkahousuja kuin pankkiryöstöä varten naamioituessaan.
No nyt tuli mulle uutta tietoa eli olisin kyllä ollut itsekin kovin yllättynyt vastaavasta. Mä kyl sanoisin et osta omat sukkikset tai antaisin parit omat vanhat (pestyt!) ja sanoisin, et muut on mun ja vaan kysymällä saa sovittaa mekkoja jne jos haluaa. En tod.haluisi mitään mällisiä sukkiksia kaivella toisen patjanvälistä itselle aamulla päälle palaveriin 😂
htep kirjoitti:
Sitten kun hän valisee puolisonsa se saattaa päättyä kyyneliin. Niin se vain on. Siksi ne tyttojen vaatteet kannattaisi jättää tytoille.
Nuori ei siitä kiinnostuksetaan ole häpeissään. Minä kerron. Se on lopulta hienovarainen pilkka ja kapina vanhempia kohtaan, äitiä kohtaan. Mutta se ei tule auttamaan elämässä tippaakaan eteenpäin. Ei vaikka vanhemmissa olisi kaikki viat.
Ongelma ei häviä ongelmalla. Harmi ei katoa sillä että hankkii itselleen harmin. Ilkeys ei katoa sillä että jatkaa ilkeyttä, myos itseään kohtaan.
Pitää saada parempaa ja täydellisempää tilalle........ .........
Paljon alapeukkuja... no jaa, mutta katsos kun siinä käy siten, että sitten kun tulee aika seukata, ja alkaa oleen, niin typy ei välttämättä ole kiinnostunut niistä sukkahousuista... (kuten ei omanikaan aikanaan sukkanauhoista, ajat muuttuu) ja sitten tulee kurja ero ja lakanoiden jako. Ja kun ei paremmasta, niin psykiatrikäynti. Ja psykiatri lohduttaa, että on ihan ok että pidät sukkiksista, olet masentunut. Olet masentunut ja sairas.
Huh helpotus?
Kannattaa otta muuta tilalle kuin sukkahousuja ja psykiatreja.
Minun ohjeeni.
htep
Rakastaa ehkä sääriä.Ne näyttää hyvältä sukkahousuissa.
Ei ne sukkahousut haittaa, mutta jos on äidin sukkahousut niin kyllä.
Molemmille omat.
Zalandon verkkosivuilta kun valitsee haun "sukkahousut" ja rajaa sen nuoriin (9-16 v) ja poikiin, niin saa 39 osumaa. https://www.zalando.fi/lasten-sukkahousut/?gender=17
Täältä löytyy suomalaisten verkkokauppojen valikoimaa miesten sukkahousuista:
https://www.pinkmonkey.fi/fi/tuoteryhma/465484
https://ferillo.com/tuote-osasto/miesten-sukkahousut-ja-leggingsit/
Wolford kaupittelee sukkahousuja unisex tuotteena, eli sopii sekä naiselle että miehelle.
https://www.wolfordshop.fi/sukkahousut-sukat/unisex
Samoin löytyy Emilio Cavallinilta miehille sopivia sukkahousuja.
https://www.emiliocavallini.com/en/men/mantyhose-tights-for-men/
Eli ei siinä mitään kummallista ole, että myös poika tai mies käyttää sukkahousuja. Ostaisin pojalle pari pakettia uusia sukkahousuja, ja veisin ne hänen pöydälleen. Pistäisin saatteeksi lapun, että en halua että viet minun sukkahousujani, joten tässä sinulle omia. Sano vaan jos tarvitset uusia, niin ostan lisää.
Olisi siinä poika varmasti hämillään, mutta varmasti myöhemmin helpottunut, jos äiti hyväksyy tuon.
No jaa. Tunnen ihan normaaleja miehiä jotka harrastavat välillä ristiinpukeutumista, eli siis käyttävät sellaisia naisten vaatteita tai asusteita jotka on mielletty vain naisen vaatteiksi. Yksi ystäväni sanoi, että hän haluaa tutkia omaa feminiinistä puolta, eikä siinä ole mitään seksuaalista hänelle. Jollekin toiselle taas voi olla. Mitä sitten? Jos tyttölapsi pistää isän kravaatin kaulaan, niin onko se mikään kriisi kenellekään?
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Tunnen ihan normaaleja miehiä jotka harrastavat välillä ristiinpukeutumista, eli siis käyttävät sellaisia naisten vaatteita tai asusteita jotka on mielletty vain naisen vaatteiksi. Yksi ystäväni sanoi, että hän haluaa tutkia omaa feminiinistä puolta, eikä siinä ole mitään seksuaalista hänelle. Jollekin toiselle taas voi olla. Mitä sitten? Jos tyttölapsi pistää isän kravaatin kaulaan, niin onko se mikään kriisi kenellekään?
Itse en tunne yhtäkään sellaista. Oletko itse sellainen?
htep kirjoitti:
Sitten kun hän valisee puolisonsa se saattaa päättyä kyyneliin. Niin se vain on. Siksi ne tyttojen vaatteet kannattaisi jättää tytoille.
Nuori ei siitä kiinnostuksetaan ole häpeissään. Minä kerron. Se on lopulta hienovarainen pilkka ja kapina vanhempia kohtaan, äitiä kohtaan. Mutta se ei tule auttamaan elämässä tippaakaan eteenpäin. Ei vaikka vanhemmissa olisi kaikki viat.
Ongelma ei häviä ongelmalla. Harmi ei katoa sillä että hankkii itselleen harmin. Ilkeys ei katoa sillä että jatkaa ilkeyttä, myos itseään kohtaan.
Pitää saada parempaa ja täydellisempää tilalle........ .........
Alapeukkujen enkka, pitää olla kai ylpeä, sillä osui oikeaan. Miten muuten sanoa. Ongelma ei kuitenkaan todellakaan häviä ongelmalla, ts. että pahan, jopa vaikean sellaisen olemassaolo tai inhottavan olemassaolo muualla, tekisi sinun pahuutesi tai yokottävyytesi hyväksyttäväksi ideaaliksi, pysyväksi tavoitteeeksi. Millään tavalla.
Luonnollisesti kumpikaan ei ole hyväksyttävää.
Ainoa todellinen hyvä on: Etta täyttää hyvällä sen mikä itsessä oli pahaa. Ja se koskee jokaista. Pahasta ei kuulu jäädä mitään jäljelle.
Ei ole vakavaa. Suosittelen piilottamaan omat käyttösukkiksesi, ja ostamaan ison kasan uusia (mitä et aio edes käyttää) samaan paikkaan missä ennen niitä säilytit. Eräällä nuorten miesten keskuudessa ovella keskustelufoorumilla (nähtävästi ko. foorumin nimi on sensuroitu, mutta tiedätte varmaan mitä tarkoitan) keskusteltiin tästä aiheesta joskus, ilmeisesti useammatkin yksilöt tuota harrastavat, että pukevat jalkaansa sukkahousut ja sitten hipelöivät jalkaa koska se tuntuu naisen jalalta. Jotkut myös ajelevat jalkansa tästä syystä :D Hassua mutta harmitonta
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata puhua mitään. Menee aikanaan ohi. Meillä oli nuorimmalla pojalla aikoinaan samaa mutta ei kestänyt kauaa.
joooo... menee tosiaan ohi. Ei mitään fetissiä vielä 20 vuoden päästä.
-mies42v
Se on tuo omituinen suhtautuminen niihin sukkiksiin ,joka pitää sitä niiden fetissiä ja tabua yllä, eikä mikään muu...
(tälläkin palstalla siitä on saatu täällä näissäkin kommenteissa lukea esimerkkejä)
Vierailija kirjoitti:
Olin hetken ihmeissäni syksyllä kun poika 15v sanoi että haluaisi talveksi kalsarien sijasta paksut sukkahousut. No mikä ettei. Ostettiin ja onhan tuo niitä pitänyt. Näin se maailma muuttuu.
Muistan että kaikilla kolmella pojallani käytin paljon sukkahousuja heidän ollessa pieniä.Erinomaisen käytännöllinen ja lämmin vaate.
Miksi vanhemmista on ok, että pojat muuttuvat näin.
Minä en ottaisi asiaa puheeksi. Ihmisiä kiihottaa ja kiinnostaa seksuaalisesti eri asiat ja ne ovat yksityisasioita, se mistä poikasi viehtyy tai kiihottuu ei kuulu sinulle.
Mielestäni sinun kannattaa pohtia kumpi sinua enemmän häiritsee: ajatus siitä että poikasi mahdollisesti viehtyy sukkahousuista, vai se käytännön puoli että sinulta viedään vaatekappaleita mikä saattaa aiheuttaa hankaluuksia kun pukeudut.
Jos häiritsevin ajatus on ensin mainittu, olen sitä mieltä että sinun pitää vain päästä siitä ylitse. Poikasi seksuaalisuus on hänen oma asiansa niin kauan kuin siihen ei kuulu muiden satuttamista ilman heidän suostumustaan. Jos häiritsevin aspekti on sukkahousujen menetys, suosittelisin siirtämään ne eri paikkaan ja hyväksymään muutaman kappaleen katoamisen. Tuskin poika kuitenkaan niitä kehtaa kymmeniä anastaa.
Jospa se poika haki vain lämmittäviä alushousuja :-)
En ole koskaan kokeillut sukkahousuja, joten en tiedä lämmittäisivätkö ne farkkujen alla, mutta ennen monesti lainasin vaimoni fleece-kerraston housuja, sillä ne olivat mukavammin muotoiltuja kuin äijille tehtävät roikkuvat pitkät kalsarit.
Ensin lainasin ja sitten ostin vaimoni avustuksella ihan omia pitkiä fleese kalsareita ja teknisiä alusvaatteita naisten osastolta.
Paljon mukavampi mitoitus, lahkeet tarpeeksi lyhyet ja kaltaiselleni hoikalle tyypille sopivat paremmin kuin miesten alusvaatemallisto.
Pitäisikin joskus testata sukkahousuja vaikka hiihtotrikoiden alle :-)
Niin, kyseessähän ei välttämättä ole se, että poika haluaisi pukeutua itse naisten vaatteisiin tai olla nainen, vaan saattaa haaveilla naisista kyseinen vaatekappale päällään. Niinkuin aiemmin todettiin, melko yleistä, jotkut sheivaa jalkansa/toisen jalan ja hinkkaa sitä toista jalkaansa vasten, samalla fantasioiden siitä että se olisi naisen jalka omaa jalkaa vasten.
Joka tapauksessa vanhemman puuttuminen asiaan toi kommentoiminen on aika epäsopivaa, teini voi ottaa sen todella raskaasti. Paras olisi piilottaa omat sukkahousut eri paikkaan, ja laittaa uudet pojalle tarkoitetut sinne missä aiemminkin.
Olin hetken ihmeissäni syksyllä kun poika 15v sanoi että haluaisi talveksi kalsarien sijasta paksut sukkahousut. No mikä ettei. Ostettiin ja onhan tuo niitä pitänyt. Näin se maailma muuttuu.