Teinin sukkahousuviehtymys
Olen nyt jo toisen kerran löytänyt omia sukkahousujani pojan 14v vaatekaapista. Mitä ilmeisimmin harrastelee yksin kotona niiden sovittelua ja masturbointia. Erityisesti minua hermostuttaa se että kyseessä on kuitenkin minun vaatekappaleet joita saatan joutua joku aamu kiireessä etsimään. Kuulostaako tutulle? Mitä pitäisi tehdä? Ottaa puheeksi ja kieltää? Ottaa puheeksi ja ostaa pojalle sukkahousuja? Vai olla vain hiljaa?
Kommentit (81)
Kuulostaa oudolle. Pakkohan se on puheeksi ottaa jos ei mene muuten ohi.
Ota se mukaan ostoksille ja sitten pysäytä sukkahousujen kohdalle ja kysy millaiset se haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ai, millä perusteella vanhemman on "pakko" ottaa nuoren seksuaaliset mieltymykset puheeksi?
Erityisemmin ei kannata puheenaiheeksi ottaa. Itse ostaisin parit ja veisin teinin pöydälle ne hänen näkemättään ja asiasta ei puhuttaisi. Teini varmasti ymmärtäisi mistä on kyse. Tuo on ohimenevä vaihe
T: ollut samanlainen teininä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, millä perusteella vanhemman on "pakko" ottaa nuoren seksuaaliset mieltymykset puheeksi?
Varsinkaan, jos ne ovat tuollaisia sinänsä harmittomia? Ymmärtäisin, jos poika osoittaisi pedofiilisiä taipumuksia tai tirkistelisi naapureita, että asiaan pitäisi puuttua.
No ei tämä minusta ihan harmitonta ole. Jos teinipoika varastelee ja masturboi äitinsä alusvaatteissa, on se kyllä minusta merkki jotain huolestuttavasta. Olisiko nuoren syytä käydä puhumassa asiasta vaikka koulun psykologille?
Et todellakaan puutu asiaan!
Toi on niin herkkä asia että saattaa lähteä lapsesta jos käyt jotain möläyttämään. Pojan sexuaalisuus vaakalaudalla, anna sen tutkia ja kokeilla rauhassa.
Piilotat vaan vähän paremmin sun uudet sukkikset
Mikähän ihme se noissa sukkiksissa miessukuppuolta kiehtoo?
nimim. Parit sukkikset täälläkin oudosti kadonneet...
Vierailija kirjoitti:
No ei tämä minusta ihan harmitonta ole. Jos teinipoika varastelee ja masturboi äitinsä alusvaatteissa, on se kyllä minusta merkki jotain huolestuttavasta. Olisiko nuoren syytä käydä puhumassa asiasta vaikka koulun psykologille?
No niin, tuskinpa tässä nyt on kysymys Äidin Sukkahousuista vaan sukkahousuista ylipäätään. Niihin pojalla on jonkinlainen viehtymys, ja äidin sukkahousut on vaan helpoiten saatavilla. Sukkisviehtymys on ihan tavallinen juttu. Poikasi voi tykätä sukkahousujen tunnusta ihollaan tai kuvitella sukkikset vaikka toisen tytön tai pojan sääriin. Yhtälailla hänellä voi olla viehtymys pukeutua naisen tamineisiin. Ihan sama. Kyse on pojan intiimeistä asioista. Vaatisi pojalta aika paljon pokkaa ja myös hieman rahaa mennä itse kauppaan sukkisostoksille. Älä nyt ap nolaa poikaasi ottamalla asiaa esille, ostamalla hänelle omia sukkiksia tms. Hyss, hysss vaan. Hyväksy poikasi ja anna hänen kehittyä rauhassa, niin et aiheuta turhaa häpeää ja traumoja!
Ensimmäisellä kerralla ihmettelin ihan ääneen pojan kuullen että miten ihmeessä minun vaatteita on täällä. Poika mutisi jotain että ei tiedä tai ole nähnyt. Toisella kerralla ei ollut kotona mutta otin kuitenkin sukkahousut pois kaapista. Toivon hartaasti ettei tästä tarvi hänen kanssaan keskustella. En kuitenkaan haluaisi ruokkia tätä perverssiä harrastusta ostamalla hänelle "seksileikkiasuja" ehkä halua että minun kaapilla käydään. Olen oikeasti vähän huolissanikin että onko tässä jotain vakavaa :(
-- AP
Sukkahousut piiloon. Ei ole tervettä tuommonen.
Pitäisin ihan normaalina ilmiönä nuorelle. Voi olla ettei sukkahousufetissi katoa pojalta koskaan, mutta ei se ole vakavaa. Oman poikani yllätin vahingossa kerran sukkahousut jalassa ja kuulokkeet korvissa masturboimassa tietokoneen ääressä eikä siitä koskaan puhuttu jälkeenpäin. Ihan fiksu aikuinen hänestä silti kasvoi vaikka oli se minulle ensin aika järkytys.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisellä kerralla ihmettelin ihan ääneen pojan kuullen että miten ihmeessä minun vaatteita on täällä. Poika mutisi jotain että ei tiedä tai ole nähnyt. Toisella kerralla ei ollut kotona mutta otin kuitenkin sukkahousut pois kaapista. Toivon hartaasti ettei tästä tarvi hänen kanssaan keskustella. En kuitenkaan haluaisi ruokkia tätä perverssiä harrastusta ostamalla hänelle "seksileikkiasuja" ehkä halua että minun kaapilla käydään. Olen oikeasti vähän huolissanikin että onko tässä jotain vakavaa :(
-- AP
Tämä on sun mielestä "perverssi harrastus"? :D Nyt oikeesti hei.
Tässä esimerkkiä siitä, minkälainen sun pojasta voi "pahimmillaan" tulla, en näe tässä itse mitään erityisen perverssiä:
Mulla oli tapailukumppani, joka halusi sekä a) REPIÄ mun päällä olevia sukkahousuja esileikinomaisesti. Niitten alla ei saanut olla mitään, hän repi ne niistä haaruksista ja sitten hommiin, ja b) halusi itse pukeutua niihin just siten, että olivat haaruksista auki. Yhden kerran hänellä oli ne jalassa, annoin hänelle oraaliseksiä samalla kun työntelin pientä vibraa kakkosluukkuun (hänelle siis).
Onko tämä nyt jotenkin erityisen perverssiä jonkun mielestä? Pitääkö olla pimeässä peiton alla kerran viikossa lauantaisaunan jälkeen, jos on? :)
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-- AP
Tässä esimerkkiä siitä, minkälainen sun pojasta voi "pahimmillaan" tulla, en näe tässä itse mitään erityisen perverssiä:
Mulla oli tapailukumppani, joka halusi sekä a) REPIÄ mun päällä olevia sukkahousuja esileikinomaisesti. Niitten alla ei saanut olla mitään, hän repi ne niistä haaruksista ja sitten hommiin, ja b) halusi itse pukeutua niihin just siten, että olivat haaruksista auki. Yhden kerran hänellä oli ne jalassa, annoin hänelle oraaliseksiä samalla kun työntelin pientä vibraa kakkosluukkuun (hänelle siis).
Onko tämä nyt jotenkin erityisen perverssiä jonkun mielestä? Pitääkö olla pimeässä peiton alla kerran viikossa lauantaisaunan jälkeen, jos on? :)
No on se. Ja pitääkö mennä heti äärimmäisyydestä toiseen? Vibra perseessä vs. kerran viikossa saunan jälkeen peiton alla. Eikö sun mielestä voi olla mitään tolta väliltä??
Siis miksei pojat ja miehet sais käyttää sukkiksia ihan siinä missä naiset ja tytötkin ? Ei kai ne nyt vaatteena sen kummemmaksi muutu oli ne kumman päällä vaan. Eihän poikien sukkisten tietenkään tarvitsisi olla mitään pikkutyttöjen Peppi Pitkätossu -kuvioituja , tai jotain varhaisteinityttöjen 'love me do'- sydänkuvioituja höpsötyksiä tms. verkkosukkiksia vaan siis esim.ihan vaan yksiväriset ja lievästi kuvioidut mustat thermosukkikset nyt tällä kelillä. Nitä kun vähän aikaa opettelee pitämään niin ihan vaatteksi vaan muuttuvat ja kaikki se mahdollinen koettu, niihin fetissinpalvojien keskuudessa liitetty 'taika' niistä kyllä käytöllä häviää.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-- AP
No on se. Ja pitääkö mennä heti äärimmäisyydestä toiseen? Vibra perseessä vs. kerran viikossa saunan jälkeen peiton alla. Eikö sun mielestä voi olla mitään tolta väliltä??
No mulle vibra perseessä on aika vaniljaa, kun ottaa huomioon että tullut koettua myös kokolateksiin maalaaminen, ratsupiiskalla piiskan ottaminen pimpille, kuuma steariini, pissaleikit, tuplapenetraatio ja seitsemän miehen gang bang :D
Olen siis itse nykyään aika vaniljaseksin kannalla, mutta kyllä siihen voi sisältyä muutakin (esim lelut on meillä käytössä kummallakin) olematta silti perverssiä. Perverssiä ei ole höyhenillä leikkiminen, perverssiä on jos leikkii koko kanalla. ;)
AP aloitti kertomalla pikkupojan sukkahousukokeiluista ja täällä ollaan jo ryhmäanaaliseksissä menossa. Minun mielestä ei ole ihan ok jos tuossa iässä masturboidaan naisten vaatteet päällä. Lapsi ehkä oirehtii jostain?
Sukkikset nytkin... kirjoitti:
Siis miksei pojat ja miehet sais käyttää sukkiksia ihan siinä missä naiset ja tytötkin ?
Meillä poika 16v pitää paksuja villasukkiksia pakkasella mielellään. Ei se koskaan ole ollut mikään fetissijuttu meillä. Vissiinkää.
Sitten kun hän valisee puolisonsa se saattaa päättyä kyyneliin. Niin se vain on. Siksi ne tyttojen vaatteet kannattaisi jättää tytoille.
Nuori ei siitä kiinnostuksetaan ole häpeissään. Minä kerron. Se on lopulta hienovarainen pilkka ja kapina vanhempia kohtaan, äitiä kohtaan. Mutta se ei tule auttamaan elämässä tippaakaan eteenpäin. Ei vaikka vanhemmissa olisi kaikki viat.
Ongelma ei häviä ongelmalla. Harmi ei katoa sillä että hankkii itselleen harmin. Ilkeys ei katoa sillä että jatkaa ilkeyttä, myos itseään kohtaan.
Pitää saada parempaa ja täydellisempää tilalle........ .........
Ei kannata puhua mitään. Menee aikanaan ohi. Meillä oli nuorimmalla pojalla aikoinaan samaa mutta ei kestänyt kauaa.