Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 400€: n arvoinen lahja liian kallis poikaystävälle?

Vierailija
07.02.2019 |

Poikaystäväni, tai siis avopuolisoni on jo pitkään halunnut vinyylisoitinta. Haluaisin sen hänelle ostaa syntymäpäivälahjaksi ja aloin miettiä, että onko tämä nyt liian kallis? En ole mikään älyttömän rikas mutta olen säästeliäs ihminen ja mietin aina ostokseni tarkkaan.
Tuon soittimen lisäksi pitäisi vielä ostaa vahvistin ja kaiuttimet, jotka ajattelin että voisimme sitten yhdessä ostaa ne myöhemmin.
Halvempiakin malleja kyllä löytyisi mutta tästä löytyvät ne ominaisuudet mitä hän haluaa ja soitin on myös sen verran nätti että kelpuutan sen sisustukseen :D
Itseasiassa ehdin jo soittimen tilata ja aloin miettiä että oliko tämä vähän liikaa..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varaa niin miksi ei

Vierailija
2/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet varma, että poikaystävää toivoo juuri tuollaista niin ei ole liian kallis mun mielestä. Mutta jos on miehen mielestä vaan ihan kiva niin sitten on liian kallis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aviomies osti minulle sitten 1200e lahjan, menee varmaan koko yö "hyvitellessä" heh :D 

No ei nyt kuitenkaan, tosin osti noin kalliin lahjan.

Vierailija
4/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian kallis. Ota huomioon, että jos saisitte joskus lapsia niin joutuisit luopumaan palkastasi ja eläkkeesi pienenee sillä aikaa kun mies kasvattaa omaa palkkaansa ja eläkettään. Samoin joudut tekemään kaikki kotityöt ja maksamaan suurimman osan lapsen kuluista. Ei todellakaan kannata maksaa mieille penninlatia.

Vierailija
5/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole liian kallis jos sun oma talous ei siitä hirveemmin kärsi. Itse rakastan antaa lahjoja ja saatan käyttää niihin paljonkin rahaa jos rahatilanne on sellainen ja ihan helposti voisin avopuolisolleni ostaa vaikka 500e lahjan miettimättä sen pidempään kunhan lahja on sellainen jonka tiedän hänen haluavan.

Vierailija
6/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit on noloa, jos on susi!

Vierailija
7/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet varma, että poikaystävää toivoo juuri tuollaista niin ei ole liian kallis mun mielestä. Mutta jos on miehen mielestä vaan ihan kiva niin sitten on liian kallis...

Itseasiassa en ole 100% varma onko tässä soittimessa ihan kaikki ominaisuudet mitä hän haluaa, mutta ainakin ne mitä hän on minulle maininnut. Tämä soitin kyllä vaikuttaa sellaiselta että aika paljon kaikkea löytyy joten luulen osuneeni oikeaan... toisaalta voihan sen palauttaa jos ei ihan nappiin osunut.

Itse soittimen hän kyllä haluaa koska on ostellut vinyylilevyjä lempibändeiltään mutta ei tietenkään pysty niitä vielä kuuntelemaan.

Vierailija
8/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistimet ja kaiuttimet voi mies ostaa itse. 

Vierailija
9/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On liian kallis. Ota huomioon, että jos saisitte joskus lapsia niin joutuisit luopumaan palkastasi ja eläkkeesi pienenee sillä aikaa kun mies kasvattaa omaa palkkaansa ja eläkettään. Samoin joudut tekemään kaikki kotityöt ja maksamaan suurimman osan lapsen kuluista. Ei todellakaan kannata maksaa mieille penninlatia.

:D

Vierailija
10/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian kallis jos sulla on rahaa

Vierailija
11/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko varaa.

Jos olet miljonääri niin eikai.

Jos olet opiskelija, joka sinnittelee opintotuella, niin kyllä. 

Vierailija
12/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroaisitte seuraavalla viikolla niin jäisikö harmittamaan, että ostit sen hänelle?

Vierailija
13/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Nuo ovat suoraan miesten mielipiteitä AV-ketjusta miksi miehet eivät halua lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi